Mitä tuhoja teidän lemmikit on tehneet?
Olis hauska kuulla mitä tuhoja/jäyniä muiden lemmikit tekee.. :)
Kommentit (19)
jotka hän jätti pihalle ja koira söi ne. On syönyt myös mun goretex-kengät. Söi kalliin ja kauniin lapsen pipon, lapsen kaverin pipon, yhden lapsen repun ratsaa karkeista aina, postia pistää sileäksi, lasten käytettyjä alkkareita, miehen työkenkien pohjalliset on syönyt ainakin 3 kertaa, karkkeja, leipiä, puutarhatuolia, vastamaalattua talon seinää jne.. Meillä on niin mahdoton kauhukakara, että se on syönyt vaikka mitä.
Se tykkäsi kähveltää varsinkin rintsikoita ja syödä ne palasiksi,samoin kaikki aamutossut kelpasivat.Kun sillä vaihtui hampaat niin söi mm.yhden puuportaan ja jalkalistat.
Ja siis kyllä se pureskeli kaiken muunkin mikä jäi lattialle,esim lapsen lelut ym
Meillä koira on pureskellut vasta yhdet korkokengät, lapsen pehmolelun ja raapinut keittiön oveen aika pahat naarmut...
kusi 3 sohvaa pilalle,2 sänkyä,vieraspatjan,lukuisat lakanat ja vaatteet,kusi jopa minun päälle kun nukahdin sohvalle!
- syönyt kännykän
- liukastellut lattian pilalle (kynsien jälkiä)
- tuoleissa kynsien jälkiä
- järsinyt ovenpieltä
- hyppinyt ulko-oven täyteen naarmuja
Suurin osa noista tahattomia, on vaan niin iso koira, että jälkiä jää.
meidän koira söi minun hammastukeni ja silmälasini.
Ja toinen koira 3 puhelinta. Kaikkea on mennyt vuosien varrella heh. Koko yl menisi listatessa, vaikken listaisi kun isoimmat.
Yksi on mielessä aina päälimmäisenä. Äitillä oli jääkarhun talja, siis aito. Ja niitä kun ei mistään saa ja hinta oli päätähuimaava kun äiti sen sai. Yksi koira söi kaikki tassut ja kuonon+osan päätä. Repi muutenkin.
Se pikkasen pisti äitin päästeleen ärräpäitä.
meidän koira söi minun hammastukeni ja silmälasini.
repi pentuna tapetit seiniltä, nakersi siis pienen alun tapetin alareunaan, nappasi hampailla kiinni ja kiskoi. Söi kaikki puiset jalkalistojen kulmat, nakersi muutaman tammisen antiikkihuonekalun jalat ja puisten portaitten reunat. Repi kaikista esillejääneistä kengistä sisäpohjat irti.
Tuttaviemme kooltaan pikkuisen isompi labbiksen pentu raateli sängystä patjan, hyppi taulut seiniltä ja repi ne, haukkasi seinien kulmista paloja, kaiveli kukkaruukuista mullat lattialle ja ripuloi kaiken päälle.
meilla on kaksi niin rakasta russelia. naiden murujen "parhaat" taitavat olla itsensa syominen lapi ohuesta kipsilevyseinasta ja varastetun parmesanpurkillisen syominehn ja taman jalkeen paastelivat viela juustonaksut ympari taloutta..
kusi 3 sohvaa pilalle,2 sänkyä,vieraspatjan,lukuisat lakanat ja vaatteet,kusi jopa minun päälle kun nukahdin sohvalle!
Nykyiset elikot:
-Kissa kuseksi yhden sohvan pilalle, sama kisu kuseksii edelleen pyykkikoriin jos hiekkalaatikko on hänen mielestään liian törkyinen.
-Sama kisu on repinyt saunan seinäpaneeleita.
-Koira ynnä kisut ovat vetäneet rallia ympäri kämppää sen verran että naarmuja näkyy lattioilla.
-Koira kuseksii tai paskoo vieläkin (3v) välillä (harvoin) lattialle. Lakatussa puulattiassa tämä näkyy ikävinä läiskinä.
Edelliset:
-Yksi kisuista oksens aina vaatehuoneessa jonkin vaatteen päälle, yleensä valkkasi jonkun oikeen kalliin rätin.
-Yksi koira pentuna söi ison palan lattiassa kiinteästi olevaa muovimattoa (vuokrakämppä)
-yksi vanhoista kolleista muisti yleensä käydä hiekkalaatikolla tarpeillaan, kakka tosin aina putosi laatikonreunan väärälle puolelle. Loppukuukausina samainen dementikko ei enää löytänyt edes sitä laatikkoa.
-Pupu jyrsi poikki eräitäkin sähköpiuhoja.
-Toinen pupu, uros, ruikkasi kerran kauniin keltaisen kusikaaren viikko aikaisemmin tapetoituu seinään. Siihen se kaunis kaari sitten jäi.
Enempää ei muistu mieleen.
meilla on kaksi niin rakasta russelia. naiden murujen "parhaat" taitavat olla itsensa syominen lapi ohuesta kipsilevyseinasta ja varastetun parmesanpurkillisen syominehn ja taman jalkeen paastelivat viela juustonaksut ympari taloutta..
muistuipa mieleen viela yksi "hauska" juttu samoilta porsastelijoilta.
varastivat poydalta pellillisen browneja ja seuraavana paivana ajelimme vahan kauemmas lenkkeilemaan. Takaisintulomatkalla molemmat, samaan aikaan(!) alkoivat pyoria ympyraa (siten kuin monet koirat tekevat kun etsivat kakkapaikkaa).
tajusimme miehen kanssa mika on meininki takapenkilla ja huusimme molemmat "ei ei ei" ja pysahdyimme tienvarteen. oli vaan liian myohaista ja sielta sita brownia tuli, tuutin taydelta. lentavana ripulina pitkin takapenkkia ja tavaratilaa.. voi oksennus kun haisi! keskella ei mitaan sitten putsataan kakkaporsaita ja autoa ja meinasi oksennus lentaa..
ja tama viela 1,5h lenkin jalkeen jossa molemmat siis hoitivat hommat!
muistuipa mieleen viela yksi "hauska" juttu samoilta porsastelijoilta. varastivat poydalta pellillisen browneja ja seuraavana paivana ajelimme vahan kauemmas lenkkeilemaan. Takaisintulomatkalla molemmat, samaan aikaan(!) alkoivat pyoria ympyraa (siten kuin monet koirat tekevat kun etsivat kakkapaikkaa). tajusimme miehen kanssa mika on meininki takapenkilla ja huusimme molemmat "ei ei ei" ja pysahdyimme tienvarteen. oli vaan liian myohaista ja sielta sita brownia tuli, tuutin taydelta. lentavana ripulina pitkin takapenkkia ja tavaratilaa.. voi oksennus kun haisi! keskella ei mitaan sitten putsataan kakkaporsaita ja autoa ja meinasi oksennus lentaa.. ja tama viela 1,5h lenkin jalkeen jossa molemmat siis hoitivat hommat!
Yksi on mielessä aina päälimmäisenä. Äitillä oli jääkarhun talja, siis aito. Ja niitä kun ei mistään saa ja hinta oli päätähuimaava kun äiti sen sai. Yksi koira söi kaikki tassut ja kuonon+osan päätä. Repi muutenkin.
Se pikkasen pisti äitin päästeleen ärräpäitä.
guuglasin äsken ja löysin jääkarhuntaljan joka oli myynnis
siis A-PU-A
11.000 EUROO!!!!
Iha pikku vahingon koira aiheutti
Setäni beagle osasi avata jääkaapin oven ja ne oli yks kesä meillä, kun oli jotkut sukulaisen häät (itse en ollut vielä syntynyt, mutta äitini jaksaa naureskella tätä juttua vieläkin).. Koira jäi yksin ja poppoota odotti ihana ylläri keittiössä; jääkaappi oli tyhjennetty lähes täysin (äitini oli käynyt edellisenä päivänä kaupassa..). Ainoastaan ylimmällä hyllyllä olleet tavarat olivat säästyneet..
Kaverin springerspanielit päättivät kerran popsia kilon pihvejä kahteen pekkaan. Kaveri laittoi grillin päälle ja pihvit pöydälle ja meni käymään vessassa ja hakemassa sisältä salaatin jne. Sillä välin pihvit oli mennyt parempiin suihin..
Toisen kaverin iso nöffi kaatoi niiden joulukuusen. Sinen meni "anopin perintö joulukoristeet" tuhannen pillun päreiksi.. Ja tuon jälkeen kuusi on laitettu joka vuosi kuistille (ja köytetty kattoon kiinni).
hauskoja juttuja, eikä enää ketuta niin paljoa nuo omat kisut :)
Toinen kisu oksentelee matot ja sohvat ja toinen kusee mattoihin yms... Toi kuseskeleva rasittaa enemmän ku haisee ja kusi imeytyy lattiaan eikä hajua saa pois. 3 vuotta sit ostettu tää talo. Ja on leikattu narttu mut silti kusi haisee. Sillä on kyllä virstakiteitä ollu, mut kuseskelu alko ku vauva tuli taloon... Ymmärtäähän ton ku ei mulla oo aikaa enää niille mitä ennen oli, mut ketuttaa aina vaan viedä mattoja pesulaan ja syynäillä ja pestä kissankusia. Muutaki hommaa olis. :) Mut kai se on kestettävä kun on ottanutkin, ja onhan ne ihaniakin... :)
AP
Mulla on vain kissa ja se tekee tuhojaan.
Tai no ainoa kenelle se tekee tuhojaan olen minä, se nimittäin nakertaa hampaillaan ja kynsii reikiä minun vaatteisiini.
Ei tosiaan kuulosta paljolta, mutta neiti on mieltynyt minun lempivaatteisiini, jotka nyt eivät ole mistään henkkamaukan alelaarista. =)