Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikset maanantaihin

31.10.2005 |

KÄÄK, kuinka huonosti nukuttu yö takana! Tyttö heräsi varttia vaille kaksi ja äsken vasta nukahti mun syliin. Siis kuusi tutntia kukkumista keskellä yötä. Lauantaina mies käytti typykkää päivystyksessä kun silmä rähmi ja saatiin sitten silmägeeliä jonka laittaminen ohjeiden mukaan olisi varmasti mielenkiintoista. Eli venytä alaluomea ja tipauta geeliä 1 tippa per silmä. Emmä tiedä, mutta saa olla aika copperfieldi että saa 1v9kk olemaan ihan paikallaan kun äippä vaan aikoo laittaa sun silmään tällästä ainetta. Desinfioin siis käteni ja pistin tipat kahteen sormeen ja pyyhkäisin sinne silmän sisänurkkaan. Ristiinnaulitkaa ken haluaa.

Naparintamalla pyrähdettiin tänään viikolle 18! Ja vilske tuntuu masussa tämän tästä.

Jospa mäkin nyt menen pikku aamupäikkäreille.

Peppinetta 18

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin esikoista nukuttaessani itsekin ja nyt sitten ei väsytä yhtään, kun heräsinkin vielä telkkaria katsomaan...

Kissankello, mulla on sellainen masutuubi, ja olen tykännyt siitä jo nyt kovin. Olen käyttänyt kyllä mammahousuja monta viikkoa, mutta kun ovat tuollaiset under-belly malliset, niin maha jää paljaaksi omien lyhyeksi käyvien paitojen ja housujen välillä. Tuubi on ollut tosi mukava!

Sisätutkimuksesta, mulle tehtiin viikoilla 15+5, silloin oli eka neuvolalääkäri. Seuraava on tosiaan joskus 26 viikolla ja sitten vielä 35.

Annu, kerrothan heri meillekin kuinka monta vauvelia masussa on! Teillä eletäänkin nyt tosi jännittäviä päiviä!

Joku kyseli töissä kertomisesta, kerroin heti np-ultran jälkeen pomolleni, joka onnitteli ja sanoi että ' on tätä osattu jo odottaakin!' Olen niin naisvaltaisella alalla että varmaan olivat oikeasti jo laskeskelleet että aika alkaisi olla kypsä pikkukakkoselle;)

Mutta nyt nukkumaan!

Katkottomia yöunia kaikille toivottaa,

Lala76 16+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla