Mielenkiintoista toi kun te katsotte jokaisen pikaruokaketjun logoja, siellä esiintyy aina värit punainen keltainen ja oranssi
Kaikissa
Miksi ne on kaikki sen värisiä?
Ne viittaa alempiin chakroihin, alempaan tietoisuuden tasoon. Kun sä syöt niitä ruokia, sä pysyt alemmassa tietosuudessa
Nää asiat on kaikki laitettu suoraan tiedän naamojen eteen
Pysykää erossa niistä
Kommentit (12)
Jos siellä esiintyisi violetti ja turkoosi, niin sehän tarkoittaisi: Älä vahingoita itseäsi tulemalla meille syömään.
mee ny muualle jauhamaan potaskaa, ap
Ei, vaan nuo värit herättävät ruokahalua alitajuisesti...
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nuo värit herättävät ruokahalua alitajuisesti...
Ei. ne houkuttelevat syömään mahdollisimman nopeasti.
Ne näkyvät tienvarsikylteissä, toisin kuin joku sininen, vihreä tai valkoinen, jotka eivät erotu ja kiinnitä autoilijan huomiota.
No esim sininen ja valkoinen on aika kylmiä värejä. Niillä voi mainostaa teknologiaa mutta ei oikein hampurilaisia.
Oranssin värin on ainakin tutkimuksissa huomattu lisäävän ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
No esim sininen ja valkoinen on aika kylmiä värejä. Niillä voi mainostaa teknologiaa mutta ei oikein hampurilaisia.
Luonnossa on myös hyvin vähän sellaista syötävää joka olisi sinistä tai valkoista.
Kannattaa sitten varmaan syödä Taco Bellissä. Taco Bellin logo on violetti ja violetti väri yhdistetään kaikista korkeimpaan kruunuchakraan ja korkeampaan tietoisuuteen 😛
Koska punertava sävy lisää ruoka halua
jep