jos Soini pressa ehdokkaaksi, harkitsetko äänestämistä?
Kommentit (39)
mutta---onko presidentillä enää valtuuksia päättää yhtään mitään...?
mutta hän on edelleenkin tärkeä mielipidejohtaja. En mitenkään voi kuvitella Soinia edustamassa maatamme muiden valtiojohtajien ja kuninkaallisten luona presidenttinä. Presidentiltä vaaditaan arvokkuutta (Halosella ei sitä ole ollut), viisautta ja järkeviä mielipiteitä ja siksi äänestän Sauli Niinistöä,
jos hän on ehdokkaana. Jos ei ole, en sittenkään äänestäisi Soinia.
että Soini Suomen pressana olisi melkoinen imagotappio. Miettikää nyt vaikka Berlusconin sekoilujen vaikutusta italialaisista muodostuvaan kuvaan. Mitä Suomesta tulisi mieleen jos pressa olisi vaikka Alexander Stubb? Stubb on minusta melkoisen ärsyttävä, mutta kuitenkin mieluimmin laittaisin hänet edustamaan Suomea. Soinin mielipiteet ja habitus sopis suurin piirtein samaan sarjaan jonkun Puolan kanssa.
enkä ole äänestänyt ennenkään. Pidin häntä sentään fiksuna miehenä ennen viime vaaleja, mutta en enää. Raukkis, raukkislaumansa kanssa.
Pressana sillä ei kuitenkaan ole niin paljoa valtaa. Saa enemmän aikaan puolueensa toiminnassa.
Mutten missään nimessä Soinia.
Minun ehdokkaani on Haavisto, ja jos kakkoskierroksella on vastakkain kaksi oikeiston ehdokasta, jätän tyhjän lapun.
Itse en Soinia äänestä, toivottavasti...
Mutta se 20% vähemmistö kansalaisistamme jotka Persuja äänestää saattavat saada Soinin toiselle kierrokselle. Tällä "riskillä" on merkitystä muille äänestäjille että saadaan toiselle kierrokselle edes yksi hyvä ehdokas.
Jos toisella kierroksella olisi vastakkain esim. Väyrynen ja Soini, valitsisin minä varmaan Soinin.
Eli toivottavasti joku pätevä saa riittävästi ääniä jo ekalla kierroksella eikä äänet jakaudu liikaa.
äänestämässä todellakin jotain muuta kuin Soinia.
Tommonen köriläs veisi Suomen maineen lopullisesti.
harkitsisia vaan ehdottomasti äänestäisin ketä tahansa muuta kuin Soinia.
Itse en Soinia äänestä, toivottavasti...
Mutta se 20% vähemmistö kansalaisistamme jotka Persuja äänestää saattavat saada Soinin toiselle kierrokselle. Tällä "riskillä" on merkitystä muille äänestäjille että saadaan toiselle kierrokselle edes yksi hyvä ehdokas.
Jos toisella kierroksella olisi vastakkain esim. Väyrynen ja Soini, valitsisin minä varmaan Soinin.
Eli toivottavasti joku pätevä saa riittävästi ääniä jo ekalla kierroksella eikä äänet jakaudu liikaa.
Jokin raja sentään pitää olla. Tarja oli jo riittävän pitkään haittoina hömpällä olemuksellaan ja muilla piirteillään. Nyt pitää saada siisti, tyylikäs ja älykäs mies presidentiksi. valitettavasti naisehdokkaita ei ole harkittavaksi asti.
Ei mennyt hallitukseen, liekö pressapeli oli mielessä. Itsekäs oli kuitenkin. Olin ennen vaaleja muutoshuumassa, mutta nyt on jalat taas maassa. Pettymys oli suuri, kun perussuomalaiset eivät halunneetkaan vaikuttamaan asioihin.
Siispä joku luotettavampi pressaksi, vaikka sitten Sauli vaikken hänestäkään kyllä pidä mutta on Soinia parempi.
äänestän Saulia jos ehdolle asettuu.
Eduskuntavaaleissa äänestin vihreitä vastaan.
Eduskuntavaaleissa äänestin vihreitä vastaan.
Eihän vihreiden kannatus ole koskaan ollut niin suuri, että sen takia kannattaisi antaa jotain vastaääniä.
en kyllä missään nimessä äänestäisi soinia
ja miksi ehdokkaaksi?