Kas, tässäpä oikeankokoisia D/DD-kupin rintoja (kuva)
Vastaako tämä kuvakollaasi omaa mielikuvaasi:
http://bfcidade.files.wordpress.com/2010/04/real-dd-breasts1.jpg
Monellahan on sellainen vääristynyt käsitys, että "D-kupin rinnat" olisivat isot tai jopa TODELLA isot. Oikeastihan ne ovat pienehköt tai keskikokoiset.
Jotkut vielä epäilevät, miten on mahdollista olla pieni liivinympärys ja "iso kirjain". Se on paitsi mahdollista, myös yleistä ja tavallista. Siis kun käytetään oikeaa liivikokoa.
Liivinympärykset on ilmoitettu tuumissa. Tässä apua kotoisiin lukuihin muuntamisessa:
28 = 60
30 = 65
32 = 70
34 = 75
36 = 80
Kommentit (70)
70DD kun olin hoikempi, ja oli kuin minusta tuo kuva jossa vihreät liivit. Nykyään olen vähän lihonut, rinnat on 70F. On mulla nykyään isot, mutta ei mitenkään valtavat rinnat.
Muistakaa, että käytänssö B80 ja D70 on sama koko.
A80=B75=C70=D65
D70=C75=B80
Eli kuppikoko ei kerro mitään niin kuin kuvista näkyy.
b-kupeilta, koska niissä ympärys TOSI pieni, esim. 60 cm. Heti kun ympärys esim. 75, rinta näyttää isolta. Itsellä ympärys 75 cm ja mittani ovat 164/56 että en ole lihava. Kuppikoko mulla D tai E, riippuu liivistä. Ja ISOT ovat.
Joukossa oli kyllä a ja b kuppejakin. Minulla tosi isot rinnat ja hoikka olen. Koko on D75.
Etenkin jos ympärys normaali. Aika harvalla on ympärys 60cm...
A80=B75=C70=D65
D70=C75=B80Eli kuppikoko ei kerro mitään niin kuin kuvista näkyy.
noissa rinnakkaiskoissa on kyllä samankokoinen kuppi, mutta se ympärys niissä on eri, eli liivikoko ei ole sama. Ja ympäryksen pitää olla sopiva, ei riitä että pelkkä kuppi on. Eli vaikka jollekin 70D olis sopiva, niin 75C voi olla väärä koko, vaikka noissa samankokoinen kuppi onkin. Ympärys vaikuttaa myös kupin malliin, joten sovittamalla vain löytyy sopiva.
suurin osa kuvan rinnoista, ympärys on minulla 70 cm. Kaverilla on d75 ja ne rinnat ovat isot. Kaveri ei ole pulska, ihan normaali.
A80=B75=C70=D65
D70=C75=B80Eli kuppikoko ei kerro mitään niin kuin kuvista näkyy.
noissa rinnakkaiskoissa on kyllä samankokoinen kuppi, mutta se ympärys niissä on eri, eli liivikoko ei ole sama. Ja ympäryksen pitää olla sopiva, ei riitä että pelkkä kuppi on. Eli vaikka jollekin 70D olis sopiva, niin 75C voi olla väärä koko, vaikka noissa samankokoinen kuppi onkin. Ympärys vaikuttaa myös kupin malliin, joten sovittamalla vain löytyy sopiva.
mutta varmaan haettiin sitä, että kuppi niissä on samankokoinen, toisin sanoen, samankokoinen daisari sinne kuppiin kans sujahtaa.
Minä joskus luulin että miehet ovat ainoastaan niin tolloja että luulevat kuppikoon kertovan jotain naisten rintojen koosta ja kauneudesta. Mutta sitten tutustuin netin maailmaan..
ja kyllä ne d kupit voi olla isot tai normaalikokoiset ja jonku silmään pienetkin. Mittoja ottessa esim selkäläskitkin vaikuttaa, ja uskon että monella hoikalla d kuppi on iso muuhun ruumiiseen nähden.
onhan niitäkin valopäitä olemassa jotka ajattelevat että d80 on isompi kuin d 75. Myös naisissa :o
Mä olen sellainen valopää joka tietää että 80D on isompi kuppi kuin 75D ;D
Terv,liiviliikkeen myyjä
Joukossa oli kyllä a ja b kuppejakin.
Ehkä, jos liivinympärys olisi isompi, mitä se ei ole. Joten ihan D- ja DD-kuppeja ovat, 60- ja 65-ympäryksellä.
pakko laittaa uudestaan tänne ku huomasin lukea aimpia viestejä. kertokaa mulle millä logiikalla b80 on sama kuin d 75?? ei se kuppi ole ainakaan sama, vaikka ympärys ehkä. mut vissiin mammoilla kiinnosta se että kuinka suuri rinta on oikeasti, eli se erotus rinnan päältä ja alta
ihan sitä mitä mielikuvanikin. 30dd kuvat vastasivat aika hyvin omiani (65dd), jotka eivät mielestäni ole isot vaan ihan sopivat ja "kroppaani istuvat"(163cm/52kg)
ihan sitä mitä mielikuvanikin. 30dd kuvat vastasivat aika hyvin omiani (65dd), jotka eivät mielestäni ole isot vaan ihan sopivat ja "kroppaani istuvat"(163cm/52kg)
ainoastaan toisen rivin tokassa kuvassa ja neljännen rivin ekassa kuvassa on d-kuppiset...
T: liivimyyjä
tuollahan logiikalla 200kg prinsessa jolla on a kupit omaa isommat tissin kuin minä d kuppinen.
Ihan mukava koko, ei liian iso eikä pieni :)
Ihan mukava koko, ei liian iso eikä pieni :)
On mun mielestä melkoisen näyttävä, mutta tykkään itse rinnoistani. Onneksi ne ovat hyvän muotoiset, ainakin toistaiseksi. Riippikset tässä koossa voisivat olla aikamoinen turn-off.
ja minulla d-kuppi, ympärys 75. Ja minulla on todella kookkaat rinnat. Ylipainoa ei ole.