Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kas, tässäpä oikeankokoisia D/DD-kupin rintoja (kuva)

Vierailija
20.06.2011 |

Vastaako tämä kuvakollaasi omaa mielikuvaasi:

http://bfcidade.files.wordpress.com/2010/04/real-dd-breasts1.jpg

Monellahan on sellainen vääristynyt käsitys, että "D-kupin rinnat" olisivat isot tai jopa TODELLA isot. Oikeastihan ne ovat pienehköt tai keskikokoiset.

Jotkut vielä epäilevät, miten on mahdollista olla pieni liivinympärys ja "iso kirjain". Se on paitsi mahdollista, myös yleistä ja tavallista. Siis kun käytetään oikeaa liivikokoa.

Liivinympärykset on ilmoitettu tuumissa. Tässä apua kotoisiin lukuihin muuntamisessa:

28 = 60

30 = 65

32 = 70

34 = 75

36 = 80

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin D-koko tuntui aika isolta noin 20 vuotta sitten. Nyt kun mulla itsellänin on G-koko, ei se D enää niin isolta tunnu, kun tyttärilläni on sellainen koko.

Vierailija
2/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin vuosia, et mulla on b-kuppi ja ihmettelin, kunnes äitini osti minulle häälahjaksi korsetin liiviliikkeestä ja siellä mittasivat oikean kokoni: 80 d

Kyllä on sen jälkeen istunut liivit ihan eri tavalla ja tissitkin näyttää hyviltä. Voikun olisin jo nuorena tyttönä raaskinut käyttää rahani kunnon liiviliikkeessä enkä arvuutellu itse omaa kokoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa oli ihan keskikokoisia rintoja.

Itse vaihdoin jokunen vuosi sitten aiemmasta 75 ympäryksestä 70:een ja huomasin että kuppikokona parhaiten usein istui c (joskus b). Minulla on erittäin pienet rinnat. Koko rinta mahtuu hyvin kämmeneni sisään. Miehellenikin naureskelin että miten minulla voikin olla näin suuret rinnat kun ihan c-kuppi pitää valita.

Siis minusta myös c kuulostaa isolta, vaikka niitä itse käytänkin olemattomine rintoineni.

Vierailija
4/70 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 65D ja juurikin tuota kokoluokkaa kuin kuvissa. Imetysaikaan oli "jopa" 65F, mutta ei todellakaan niin iso miltä kuulostaa (Tämän rinnakkaiskokohan on mm. 85B, joten siitä ehkä voi jotain koosta päätellä)

Vierailija
5/70 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:12"]

Minulla on 65D ja juurikin tuota kokoluokkaa kuin kuvissa. Imetysaikaan oli "jopa" 65F, mutta ei todellakaan niin iso miltä kuulostaa (Tämän rinnakkaiskokohan on mm. 85B, joten siitä ehkä voi jotain koosta päätellä)

[/quote]

Korjaan vielä, 65F:n yksi rinnakkaiskoko on 85B, ei 65D:n... :)

Vierailija
6/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavat noi 34dd kupin rinnat!!! Kattelin noi kuvat ja kyllä alkoi kyrpä kovenee..nyt on pakko vetää käteen!!! Mulla se on 17cm/5cm.

Vierailija
7/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeastihan ne ovat pienehköt tai keskikokoiset. "

Ai DD eli E:t on pienehköt. No mitähän A-kupit sitten ovat.

Vierailija
8/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 14:11"]

Harvalla on se ympärysmitta mikään 60 cm. Ellei ole kitukasvuinen. Oma bmi mulla on 21.

Pienet liivinympärykset ovat itseasiassa tavallisia ja yleisiä. Tämä ei vaan välttämättä näy esimerkiksi kauppojen kokovalikoimissa, kun niin moni käyttää vääränkokoisia liivejä ja eritoten liian suurta liivinympärystä.

Näin. Mä olen 175 cm pitkä ja mun ympärysmita on 65 tai joskus 60.

Vierailija
9/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 13:25"]

esim. Anne-Mari Bergillä on D-kuppi. Todella isot rinnat.

http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/Anne_Mari_Berg_1.jpg

[/quote]

Miksi edelleen jankataan tuota, kun on jo paljon aiemmin ketjussa ollut tietoa ympärysmitasta ja rinnakkaisko'oista. Ei ole olemassa absoluuttista D-kuppia!!

Vierailija
10/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 70/D, joten tutulta näytti. Olen tosin lyhyt joten tästäpä muodostuu optinen harha että tissini olisivat jotenkin suuret, ovat joo ehkä omaan varteeni mutta muutoin varsin keskikokoiset. Imettäessä oli valtavat, 75/H-I, onneksi pienenivät.

muuten, monesti rinta voi olla laaja/leveä, jolloin pienempi kuppikoko ei vaan istu, silti itse rinta ei välttämättä ole suuri vaikka kuppikoko sanoisi mitä. joten niinkuin moneen kertaan on todettu, kuppikoko ei oikeastaan kerro yksinään yhtään mitään.

Vierailija
11/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa nähdään taas kuinka tietämättömiä ja typeriä ihmiset ovat. D/DD-kuppi ei ole mikään jättilollo-luokkaa pienellä/normaalilla ympäryksellä, miksi ihmeessä väitätte vastaan? Se että joku bimbo ( Bärit sun muut Finggeroossit) ilmoittaa kokonsa olevansa kokoa D tai DD kertoo vain sen kuinka pihalla kyseinen eukko on.

Normikaupat ovat täynnä "vääriä" kokoja, sen vuoksi monet varmaan kitisevätkin että "Mulla ainakin on paljon isommat ja mul on B-kuppi!!!1"

Vierailija
12/70 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina rintsikkakoko ei vastaa muuta vartaloa, mikä on ongelma kyllä vähän kaikkia vaatteita ostaessa! Minulla kuppikoko 65H Changessä, muualla ehkä 70G, BMI 25, paino vaan kerääntynyt rintoihin ja peppureisiakselille. Rinnat on kyllä isot, harmillisenkin, mutta eivät näytä mitenkään suhteettomilta kuitenkaan. Vähän kyllä harmittaa, kun ihmiset puhuvat D-kupin rinnoista jättirintoina, vaikka tällä ympäryksellä ne eivät todellakaan sitä olisi. Toisaalta suuret/pienet rinnat käsitys riippuu todella paljon omista rinnoista, en edes muista miltä pienet rinnat tuntuivat, enkä tuntisi oloani yhtään omaksi itsekseni B-kupeilla. Samoin varmasti pienirintaisilla jo DD-kupit tuntuisivat ajatuksena hurjilta, mutta eivät varmasti ajattele sen kokoisilla rinnoilla varustettuja ystäviään mitenkään jättirintaisiksi.

Vierailija
13/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen tollaset kuin kuvissakin :)

Vierailija
14/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan itsellänikin vastaavan näköiset D-kupin rinnat ja melko pieni rintakehä.

Vierailija
15/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen itse nyt 70 D pienennyksen jälkeen.

Olen menossa uudestaan pienennykseen, koska mielestäni tämä on suuri koko!

Eli B/C kokoon pyritään. Ympärysmittahan ei mihinkään muutu.

Ellei ole pullea ja laihduta laihaksi.

Vierailija
16/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä isot ja niistä aina kommenttia saan(onko noi aidot, miten sulla voi olla noin isot tissit jne jne)

Vierailija
17/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivillä, toine vasemmalla, eli isot rinnat on. Bmi on 22

Vierailija
18/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikistunut viime aikoina siinä määrin, että vanhat 85 c liivit kävivät isoiksi. Liiviliikkeessä koitin itse löytää sopivaa kokoa, mutta mikään ei istunut hyvin. Olin jo luovuttamassa, kun myyjä viimein vapautui edellisen asiakkaan ja tuli apuun mittanauhan kanssa. Yllätykseni oli suuri, kun 75 dd oli sopiva. Mä olen aina pitänyt sitä hoikan ja suuririntaisen kokona, mutta ei mulla nyt niin suuret rinnat ole. Ihan samalta näytän, kun nuo kuvissa olevat naiset.

Vierailija
19/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokoni on 65D. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja melko pienikokoinen.

Ap.

Vierailija
20/70 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa näyttää kyllä b-kupeilta

Tämä johtuu ihan niistä vääristyneistä mielikuvista liivikoon suhteen.

Tosi moni "B-kuppinen" on todellisuudessa D-kuppinen, kun vaihtaa oikeankokoisiin liiveihin.