Jos sua kidutettais veivaamalla yhtä biisiä uudestaan ja uudestaan,
Kommentit (100)
Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman KAAAAAAAAAAAAAAAAPO..
Argh kun se alkaa soimaan päässä!
Ei montaa minuuttia tarvitsisi kuunteluttaa kun pyytäisin armoa ja itkisin, näin ainakin uskoisin :-)
E-Type - Angels crying...se olis hyvä kidutuskeino mulla,kertoisin kaiken mitä tiedän :D
Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman KAAAAAAAAAAAAAAAAPO.. Argh kun se alkaa soimaan päässä!
ja miksi sen näyttelijän on muutenkin puhuttava niin rasittavalla äänellä?
Onko se nyt wham:in vai kenen. Jostain syystä olen yli kaiken inhonnut sitä ihan siitä lähtien kun ekan kerran kuulin radiosta joskus 90- luvun alkupuolella. "kiva" kun sitä edelleen soitetaan joka joulu...
Myös kaikki suomalainen iskelmämusiikki on inhokkeja.
Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman KAAAAAAAAAAAAAAAAPO.. Argh kun se alkaa soimaan päässä!
ja miksi sen näyttelijän on muutenkin puhuttava niin rasittavalla äänellä?
En kestä niitä sumuisia reunoja ja ylipirteitä hahmoja. Lässyttävää puhetta ja epävireistä laulua. Lisäksi se Kaapo on nelivuotiaaksi harvinaisen vauvamainen.
tyyliin "pillua saan ei mua estä kukaan"...v.1997 Vaasan rantarockissa naapuriteltassa soi tää koko ajan ja meinas älli lähteä!
Last christmas I gave you my heart... Onko se nyt wham:in vai kenen. Jostain syystä olen yli kaiken inhonnut sitä ihan siitä lähtien kun ekan kerran kuulin radiosta joskus 90- luvun alkupuolella. "kiva" kun sitä edelleen soitetaan joka joulu... Myös kaikki suomalainen iskelmämusiikki on inhokkeja.
radio 957:n toimesta tunti putkeen. Toki oli väliin juontaja äänessä, mutta reippaalla äänellä sitten taas : ja nyt Whamin Last Cristmas...
olin työharjoittelussa lähiöpubissa ja siellä soi kymmeniä kertoja päivässä Petri Nygårdin selvä päivä,joskus myös asiakkaat lauloivat mukana,teki mieli puhkoa tärykalvot!
Myös: Pave Maijasen suosituimmat biisit
Varpunen jouluaamuna
"Niin monta on maailmassa ihmeellista asiaa... jne"
Niin kaunis on maa
Yön Joutsenlaulu
Sydämeni osuman sai - siis se Siiri laulaa aivan ammuvainaan nuotilla!
vieläkö on villihevosia- kipale aiheuttaa verisuonen katkeilua, sekä se naurava kulkuri- biisi, jossa Loiri hekottaa.