Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huutokohde menee huomenna kiinni ja siinä on jo 1 huuto,

Vierailija
12.06.2011 |

niin eikö mun kannata huutaa sen yhden yli vasta huomenna ja toivoa ettei kerkeä huomata huutoani ja ylittää sitä?

Kun jos mä nyt huudan sitä tavaraa niin eikö vaan että tuo edellinen huutaja saa siitä jotenkin tiedon? Ainakin siihen oman sivun ylitettyihin avoimiin kohteisiin vai mikä se sanajärjestys oli. Tai vaikkei saisikaan, voihan hän vahtia sitä kohdetta toisten huutojen varalta.

Jännä muuten että on palautteiden perusteella käynyt kauppaa tätä ennen marraskuussa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaahan sillä ekalla huutajalla olla oma huuotvaraus siihen, vaikka nyt hinta olisi 25, hän on voinut laittaa omaksi huutorajakseen 35 euroa. Sit sä vaan huudat siinä koneen kans kilpaa huomenna.

Vierailija
2/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä huutoa vielä ennen sulkeutumista :)

Mitä jännää siinä on, ettei ole huudellut kuin marraskuussa viimeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat. Ja toivot että silloin ei netti jumita tai ole huutonetin käyttökatkoksia tms.

Vierailija
4/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännää siinä on, ettei ole huudellut kuin marraskuussa viimeksi?

Vierailija
5/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn pari kertaa vuodessa huutiksessa ison kasan vaatteita ym, ostelen muutaman kerran vuodessa. Välissä voi olla kuukausiakin, kun en edes vilkaise huuto.nettiä.

Vierailija
6/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaahan sillä ekalla huutajalla olla oma huuotvaraus siihen, vaikka nyt hinta olisi 25, hän on voinut laittaa omaksi huutorajakseen 35 euroa. Sit sä vaan huudat siinä koneen kans kilpaa huomenna.

Tuo toinen huutaja ei ole tunnustautunut niin kuin en minäkään, vaikuttaakohan. Hänellä on alle 10 pistettä joten ei kovin ahkera huutiksen käyttäjä ole - täytyy elätellä toiveita ettei ole hoksannut/halunnut tuollaista automaattia käyttää :)

Vierailija
7/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei tiedä huutoaikeistasi ja jos on vain yksi huuto, ei tarvitse enempiä odotella.

Vierailija
8/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG, kyllä se toinenkin huutaja käy kasomassa sitä huutoa vielä ennen sulkeutumista :)

Elättelen tässä toiveita että tuollainen satunnainen ostaja ei vahtisi, mutta enpä tiedä...

Vierailija
9/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät nuolemaan näppejäs.

Vierailija
10/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätkö kaikki?

OMG, kyllä se toinenkin huutaja käy kasomassa sitä huutoa vielä ennen sulkeutumista :)

Elättelen tässä toiveita että tuollainen satunnainen ostaja ei vahtisi, mutta enpä tiedä...

Vierailija
11/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itse huutamassa johdetta jonka ehdottomasti haluan itselleni, kyttään siitä viimeiseen asti (tai rahalliseen rajaan asti). Joskus ottaa niin päähän jonkun korotusautomaatti että käyn tahallaan kokeilemassa kuinka ylös on sen laittanut ja korotan sitä eurolla (omalla taktiikallani). Jos voitan, lunastan huudon, jos edellinen huutaja korottaa vielä, myhäilen tyytyväisyyttäni että joutui maksamaan kohteesta yli kipurajansa. Viimeksi pari viikkoa sitten nostatin yhden hinnan 80€:sta 156€:oon. Sen jälkeen hain saman tuotteen kaupasta uutena, ja maksoin siitä satasen enemmän.

Vierailija
12/12 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin huutamassa nyt ja laittamassa korotusautomaatin päälle.

Kyseessä siis kirja ja sen tietty painos (minkä haluankin, esim. kannen perustella) ja yllättävän edullisesti. Muita painoksiakin Huutiksesta löytyy, sekalaiseen hintaan (yli ja alle tuon tietyn), että sillä tavalla ei nyt maailmanloppu olisi vaikken tätä saisikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän