Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin kk-palkka jolla suostuisit tekemään kokopäivätyötä?

Vierailija
20.06.2011 |

Täältä saa vähän väliä lukea kuinka jostain perushommasta maksetaan 5000 euroa ja lähihoitajankin liksi on kolmea tonnia kuussa. Itse menin hoitovapaan jälkeen kokopäivätöihin ja palkka hikisesti 1500 €/kk, nyt mietin olenko ihan hullu mutta toisaalta työssäkäynti on ihan virkistävää ja pärjään tuolla palkalla ihan hyvin koska en ole tuhlaileva luonne.

Mikä on sinun henk.koht minimipalkkasi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tällä hetkellä minimi on noin 1700-1800€/kk

Kaikki sen alle menee jo alle mun ansiosidonnaisen...

Vierailija
22/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minimi on kyllä 1750€. Puolipäivätöihin lähden 1200€:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6500 e/kk. Ihan minimi.

Vierailija
24/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuneet brutto- vai nettotuloista..?

Vierailija
25/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nettosummista, sillä ihmisten veroprosentit vaihtelevat, brutto auttaa suhteuttamaan palkan muihin saman alan henkilöihin ja toisiin aloihin

Vierailija
26/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistorottana tienaan 1125euroa (brutto)

Vierailija
27/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehillä! Suurin osa miehistä ei sylkäisisikään töihin päin noilla summilla, joita tässäkin ketjussa on mainittu.

Miksi halveksitte itse itseänne ja koulutustanne tekemällä töitä tuollaisilla palkoilla? Jos ette itse arvosta itseänne sen vertaa, että vaaditte työstänne kunnon palkan, niin ei teitä arvosta työnantajakaan!

Vierailija
28/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis pakko alentaa palkkatoivetta.

Tervesin. Toimistorotta

kuin miehillä! Suurin osa miehistä ei sylkäisisikään töihin päin noilla summilla, joita tässäkin ketjussa on mainittu.

Miksi halveksitte itse itseänne ja koulutustanne tekemällä töitä tuollaisilla palkoilla? Jos ette itse arvosta itseänne sen vertaa, että vaaditte työstänne kunnon palkan, niin ei teitä arvosta työnantajakaan!

Vierailija
29/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaajat puhuneet brutto- vai nettotuloista..?

Vierailija
30/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perheen yhteistulot 6000e. Luulisi sillä elelevän ihan herroiksi. Mutta ai niin, kun on pitänyt otta liian iso asuntolaina niin onhan siinä sitten kuset housussa kun ei maksetakaan kuninkaan palkkaa..

Vierailija
31/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan minimi millä tekisin töitä.

Vierailija
32/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perheen yhteistulot 6000e. Luulisi sillä elelevän ihan herroiksi. Mutta ai niin, kun on pitänyt otta liian iso asuntolaina niin onhan siinä sitten kuset housussa kun ei maksetakaan kuninkaan palkkaa..

jää käteen keskimäärin 2200 euroa. Eli perheet nettoansiotulot ovat yhteensä 4400 euroa. Siitä keskimäärin 1000-1500 euroa haukkaavat asumiskulut ja useamman lapsen perheessä jäljelle jäävät noin 3000 euroa kuluvat kyllä ihan päivittäistavaraostoksiin, lasten harrastuksiin, vaatteisiin, työmatkakuluihin yms. Eläminen Suomessa on helvetin kallista!

Vierailija
33/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kysymys, rahallisesti ajatellen, kyllä 3000€ brutto on sellainen järkevä minimi. Mutta mun mielestä kotona olo pienten lasten kanssa on niin raskasta, että voin alle 3000 palkallakin lähteä lepäämään

Vierailija
34/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaa sit mielummin kotona yhteiskunnan tuella kuin ottaa vastaan halvempaa työtä...en todellakaan ymmärrä tällaista lusmuilua! Naurattaa nää kaikki jotka paasaa etteivät menisi alle kolmen tonnin töihin :D olette aikamoisia luusereita!

Vierailija
35/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on jopa miehen kanssa omat rahat, repikää siitä! Silti rahaa jää ulkomaanmatkoihin ym. turhaan. Autottomuus on yksi iso etu, työmatkani on lyhyt ja päiväkoti ihan kodin vieressä.

Vierailija
36/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehillä! Suurin osa miehistä ei sylkäisisikään töihin päin noilla summilla, joita tässäkin ketjussa on mainittu. Miksi halveksitte itse itseänne ja koulutustanne tekemällä töitä tuollaisilla palkoilla? Jos ette itse arvosta itseänne sen vertaa, että vaaditte työstänne kunnon palkan, niin ei teitä arvosta työnantajakaan!

Firmassa, jossa työskentelen ei ole henk.koht palkkausta eikä palkkaneuvotteluja. Jokaisella on tietty tuntipalkka ja that's it. Hoitovapaalta palatessa en kokenut että minulle on hirveän paljon valinnanvaraa vaan olin tyytyväinen että pääsen töihin. Toki voin ja aionkin hakea parempipalkkaista työtä muutenkin mutta olen silti tyytyväinen voidessani ansaita elantoni työllä, en sossun rahoilla.

Vierailija
37/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyistä en tekisi alle 2500. Jotain kivaa voisin puuhastella halvemmallakin.

Vierailija
38/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyistä en tekisi alle 2500. Jotain kivaa voisin puuhastella halvemmallakin.

itse teen väikkäriä suunnilleen 1500e/kk palkalla vaikka voisin saada 5000e/kk toisenlaisesta työnkuvasta. Tämä väikkäri kyllä hyödyttää myöhemmin :)

Vierailija
39/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuosikausia tilanteessa, jossa ei ole tarvinnut tätä juuri pohtia. Siis oman alani töitä ja nykyisellä työkokemuksella en tekisi mitään varmaan alle viiden tonnin.

Toisaalta jos olisi tilanne, että mitään töitä ei löytyisi ja ansiosidonnainen olisi poltettu, niin kyllä mä mieluummin tekisin mitä vaan kotona olisin syljeskelemässä kattoon.

Korkeakoulututkinto ja oman alan asiantuntija/johtokokemusta toistakymmentä vuotta.

Vierailija
40/59 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos en muuta löydä, niin pakkohan se on pienemmälläkin tehdä. =( Saa nähdä, kun syksyllä lopetan hoitovapaan ja alan etsiä uutta työpaikkaa (vanha meni konkkaan mun äitiysloman aikana). :(