Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä ikäisenä luovuit neitsyydestäsi?

Vierailija
19.06.2011 |

itse olin vähän vajaa 19

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sama mies. 8v yhdessä.

Että näin moni on antanut neitsyyden miehelle jonka kanssa on edelleen!

Minä koin sen aikoinaan luopumisena koska kaikki ystävät pitivät minua jotenkin omituisena kun en vielä ollut miehen kanssa ollut,luulin jo itsekkin että jään ns.vanhaksi piiaksi...se oli v.1992...

Ap

Vierailija
22/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin 14v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hienoa on siinä, että on edelleen saman henkilön kanssa jolle menetti neitsyytensä. Eikä siinäkään kukaan ole toista parempi, vaikka ikää olisi karttunut ekaan kertaan mennessä vaikka 18v.

Mulla 15vuotiaana neitsyyteni meni tuntemattoman kanssa yhden yön tohinoissa, eikä harmita. Eikä harmita, vaikka saman miehen kanssa olen ollut 16 vuotiaasta lähtien ja ikäni nyt 34.

Vierailija
24/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman miehen kanssa edelleen 22 vuoden jälkeen yhdessä. Nyt naimisissa oltu 4 vuotta ja kaksi ihanaa lasta. Meillä menee kaikin puolin hyvin. Ollaan kasvettu yhteen : )

Vierailija
25/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kundi oli 22v.mut seuraavaan kertaan menikin 2v.

ja eri miehen kanssa.

Vierailija
26/35 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei ole ikinä olleen kuin yhden miehen kanssa!

Vastaus kysymykseen: Olin 15v. Eikä kaduta yhtään. Olin valmis jo kauan ennen kuin tuo lopulta tapahtui... Aviomieheni tapasin 22v. Tuohon väliin mahtui pari pidempää ja monta lyhyempää juttua. Eli paljon kokemuksia seksin saralla takana, mutta mitään en kadu. Nyt olen uskollinen aviomiehelleni ja se on tärkeintä!

Vierailija
27/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin menetin neitsyyteni ja vaikka moni varmaan provoksi väittääkin niin poikaystävä jolle neitsyyden menetin oli 20v.

Ei kaduta.

Edelleen olemme yhdessä ja meillä on neljä lasta.12 v olemme olleet naimisissa.itselläni ikää nyt 31v :)

vanhin lapsemme ( tyttö ) täytti juuri 12v enkä osaisi häntä kenekään pojan kanssa vielä silleen kuvitella :) tosin tyttö onkin enemmän kiinnostunut barbeista kuin pojista

niin ja tähän loppuun vielä että oma äitini hyväksyi seurustelumme kunhan ehkäisy oli kunnossa mutta miehen vanhemmat eivät meinanneet hyväksyä

Vierailija
28/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea ikä itselle

Vierailija
29/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin menetin neitsyyteni ja vaikka moni varmaan provoksi väittääkin niin poikaystävä jolle neitsyyden menetin oli 20v.

Ei kaduta.

Edelleen olemme yhdessä ja meillä on neljä lasta.12 v olemme olleet naimisissa.itselläni ikää nyt 31v :)

vanhin lapsemme ( tyttö ) täytti juuri 12v enkä osaisi häntä kenekään pojan kanssa vielä silleen kuvitella :) tosin tyttö onkin enemmän kiinnostunut barbeista kuin pojista

niin ja tähän loppuun vielä että oma äitini hyväksyi seurustelumme kunhan ehkäisy oli kunnossa mutta miehen vanhemmat eivät meinanneet hyväksyä

TUo on kyllä jo sairasta jos asia siis on totta! Ja laitontakin! Pitää kyllä olla miehenki päässä vikaa kun lasta haluu panna. Ja äitis kanssa kun tommosen hyväksyy

Vierailija
30/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta.

12v tyttö ja 20v mies. Pikkusen särähtää, vaikka oottekin edelleen yhdessä.

Vierailija
31/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v ikäisenä minäkin menetin neitsyyteni ja vaikka moni varmaan provoksi väittääkin niin poikaystävä jolle neitsyyden menetin oli 20v.

jos virkavallalle olisi kerrottu. Eikö sua yhtään häiritse ajatus siitä, että miehesi tykkää pikkutytöistä?

Vierailija
32/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi meidän juttu siihen yhteen kertaan! :)

Vierailija
33/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin jo vuoden ajan ruinannut vuotta vanhemmalta poikaystävältä että mentäisi sänkyyn, kunnes hän viimein suostui - ensi kertaa itsekin. Seurustelimme 5 vuotta. Jäi hyvä muisto, vaikka suhde ei avioon ja lapsiin asti kestänytkään.

Vierailija
34/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä olla ko pojan kanssa, seurustelimme vuoden. Mutta lähempi tutustuminen osoitti, ettei hän ollut sellainen, jonka kanssa haluaisin loppuelämäni viettää. Ja tosi nuoriakin olimme molemmat.

Tästä on 15 vuotta aikaa ja mies taitaa edelleen olla sinkku.

Tämän ensimmäisen pojan jälkeen minulla oli muutama lyhyempi suhde ja täysi-ikäisenä baarissa muutama yhdenillan juttu.

Tapasin nykyisen puolisoni 20-vuotiaana ja olemme olleet yhdessä siitä asti, eli 10 vuotta. Naimisissa olemme olleet viisi vuotta ja lapsikin löytyy, toivottavasti pian toinenkin :)

Vierailija
35/35 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v ikäisenä minäkin menetin neitsyyteni ja vaikka moni varmaan provoksi väittääkin niin poikaystävä jolle neitsyyden menetin oli 20v.

jos virkavallalle olisi kerrottu. Eikö sua yhtään häiritse ajatus siitä, että miehesi tykkää pikkutytöistä?

Ei mies käyttäyt minua hyväkseen vaan ihan omasta vapaasta tahdostani seksiä hänen kanssaan harrastin :)

Äidilleni oli asia okkun oli tuustunut mieheen ja todennut ettei tämä ole mikään pervo peto vaan ihan normaali ja fiksu nuori mies joka ei juo,polta tai muutenkään rällää ja rellestä.

Ja itse olin 12 v jo melkoisen kehittynyt.kuukautiset alkoi 8v.olisin mennyt ihan hyvin vaikka 16v ikäisestä.Hoikka vyötärö ja D kupin rinnat.Eli en ollut mikään pikkutytön näköinen rimpula :)