ei helvetti! Naapurin eskari-ikäiset pojat pomppivat alasti
trampoliinilla, joka näkyy suoraan meidän ikkunasta.
ällöttävää!
Kommentit (32)
jossa alastomuus on syntiä. Se mainitaan Raamatun ensilehdillä :D
Minä olen uskova, ja minusta pikkulasten alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä. Eikä aikuistenkaan sinänsä. Ei Jumala käskenyt vaatteita pitämään, se oli ihmisten oma keksintö, vasta syntiinlankeemuksen jälkeen. Eli Raamatun perusteella voi vetää ainoastaan sen johtopäätöksen, jos mitään, että vaatteet ovat syntiä.
Ihmisellä oli vaatetus, mutta jumala suuttui ja ihmisestä tuli alaston, alastomuutta tuli hävetä ja peitellä. Lapsia ei eritellä kaikki ovat samalla viivalla.
jossa alastomuus on syntiä. Se mainitaan Raamatun ensilehdillä :D
Minä olen uskova, ja minusta pikkulasten alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä. Eikä aikuistenkaan sinänsä. Ei Jumala käskenyt vaatteita pitämään, se oli ihmisten oma keksintö, vasta syntiinlankeemuksen jälkeen. Eli Raamatun perusteella voi vetää ainoastaan sen johtopäätöksen, jos mitään, että vaatteet ovat syntiä.
Ihmisellä oli vaatetus, mutta jumala suuttui ja ihmisestä tuli alaston, alastomuutta tuli hävetä ja peitellä. Lapsia ei eritellä kaikki ovat samalla viivalla.
Jumala loi ihmisen alastomaksi paratiisiin, ja kaikki oli hyvin. Kunnes ihminen lankesi syntiin, ja rupesi häpeämään alastonta Jumalan luomaa ruumistaan. Siitä Jumala totesikin ihmisen syntiin langenneen. Häpeämme alastomuutta kohtaan on synnin seurausta, ei alkuperäinen tarkoitus. Sen sijaan seksuaalisuus luotiin ennen syntiinlankeemusta, se ei ole syntiä.
Olisko kivempi, jos ne olis naapurilapsien nelikymppiset iskät siellä pomppimassa? :D
tai vaihtoehtoisesti nelikymppiset äipät tissit pommppien :) ?
Lääh...(kuolaa)
Jos vaatteilla peitellään ruumista, koska tunnetaan syntiinlankeemuksen tuottamaa häpeää, niin eikö silloin kaikkein viattomimmat, uskossaan puhtaimmat ja hurskaimmat ihmiset kulje mahdollisimman vähissä vaatteissa ja jopa alasti, sillä he eivät ole niin syntisiä, että kokisivat häpeää?
Eli jos haluan näyttää rakastavani Jumalaa puhtaasti, alan pukeutumaan mahdollisimman paljastaviin ja niukkoihin vaatteisiin. jos jotakuta ahdistaa, niin hän on syntinen kuin piru.
nelikymppiset iskät siellä pomppimassa? :D
saa mua ällöttää. Hyi!
taidanpa mennä pihalle hieman kuvaamaan, jospa vaikka se innostaisi niitä pistämään housut jalkaan
pedothan ne innolla kuvaa alastomia lapsia.
Täällä palstailee paljon vl-äitejä, joiden mielestä lapsen alastomuuteen ei saa liittyä koskaan mitään tunteita - Ei edes normaaleja äidin vaistoon kuuluvia, lasta suojelevia tunteita.
Minusta yli vaippaikäisen nakuilu julkisella paikalla ei ole enää sopivaa.
trampoliinilla, joka näkyy suoraan meidän ikkunasta.
ällöttävää!