Miksi kukaan liittyy kukkahattu-ryhmiin Facebookissa?! Siis "Juhannus ilman känniä" tms.
Mitä sillä halutaan viestittää? Että ollaan parempia äitejä ja huolehditaan lapsista oikein oikein hyvin, paremmin kuin muut?
Aika paapovaa mun mielestä. Ja ei: en aio kännätä lapseni edessä juhannuksena, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi siitä Facebookissa mainostaa!
Kommentit (60)
Meillä sen käyttö on kielletty kokonaan, kun sillä ei kukaan todellakaan tee mitään töitä tai edes niihin viittaavaa.
Sosiaalinen media on nykyään ihan merkittävä markkinointikanava.
Meillä sen käyttö on kielletty kokonaan, kun sillä ei kukaan todellakaan tee mitään töitä tai edes niihin viittaavaa.
No meillä taas FB:n käyttöä jopa suositellaan.
Sosiaalinen media on nykyään ihan merkittävä markkinointikanava.
tarvitse, tai edes saa käyttää Fb:a työssäsi ei tee siitä faktaa toisten kohdalla. Esim. mun työnkuvaani kuuluu firman Fb-sivujen ylläpito. Että ihan käskyn alla siellä roikutaan;)
tarvitse, tai edes saa käyttää Fb:a työssäsi ei tee siitä faktaa toisten kohdalla. Esim. mun työnkuvaani kuuluu firman Fb-sivujen ylläpito. Että ihan käskyn alla siellä roikutaan;)
Eiköhän siitä varoitus tulisi, jos kesken työpäivän kieltäytyisi siellä käymästä. Tai ainakin vakavan nuhtelun paikka.
Kyse ei ole siitä, etteikö kännitön juhannus (etenkin lapsiperheissä) olisi hyvä juttu vaan siitä, että miksi sitä pitää FB:ssä mainostaa?!ap
Oletko ap salaa kaappijuoppo?
kaappijuoppo olla muuten kuin salaa?
Ihan kuin se nyt olisi jotain todella poikkeuksellista, että joku on juhannuksena selvin päin. "Juhannus ilman känniä"-ryhmä on minusta yhtä lapsellisen naurettavan kuuloinen ajatus kuin olisi liittyä ryhmään "Juhannuksena kaatokännit." Jos siis sellaista on olemassa.
Ei sentään tässä ketjussa kukaan ole vedonnut siihen, kuinka juhannus on lastenjuhla ja siksi aikuisten pitäisi olla selvin päin. Joskus aikanaan täällä ihan tohkeissaan selitettiin kuin joulu (tämän vielä ei-kristityiltä ymmärtää hyvin), uusi vuosi, pääsiäinen, vappu ja juhannus ovat kaikki nimenomaan lasten juhlia :D
Miks kukaan ylipäänsä roikkuu koko FB:ssä??!
Vaikka et innostukaan, muut saavat innostua. Itselleni se on hyvä väylä yhteydenpitoon, töissäkin tarpeellinen väline.
aivan kuten sinä saat innostua koko FB:stä ylipäätään.
alkuhuuma on jo mennyt ohi ja eroamisten määrä on jo kääntynyt nousuun tietyissä maissa.
tarvitse, tai edes saa käyttää Fb:a työssäsi ei tee siitä faktaa toisten kohdalla.
Ei tee mitä faktaa mistä?
Siis ymmärrän kyllä, että toiset ylläpitää työkseen sivuja yms. mutta se on eri asia kuin että työssään käyttää fb:tä. Ehkä vähän hiusten halkomista, mutta mielestäni kuitenkin selvä ero.
Ihan mielenkiinnosta kyselin, että mihin sitä käytetään työssä. Ite kun oon tosiaan sellaisella alalla ettei naamakirjalla tee yhtään mitään.
on mahdollista että se kuulostaa oudolta. Jos mä esim. mainostaisin fb-kavereilleni että "tänä viikonloppuna en aio vetää miestäni turpiin" niin se olisi kummallista, niin totta kuin se onkin.
Miksi sitä EI saisi fb:ssa mainostaa?
Kyse ei ole siitä, etteikö kännitön juhannus (etenkin lapsiperheissä) olisi hyvä juttu vaan siitä, että miksi sitä pitää FB:ssä mainostaa?! ap
Mitä sillä halutaan viestittää? Jos et koekaan tarpeelliseksi mainostaa Facebookissa juhannuksen juomatapojasi, niin miksi koet tarpeelliseksi mainostaa Facebookissa muita asioitasi?
Miksi kukaan liittyy kukkahattu-ryhmiin Facebookissa?! Siis "Juhannus ilman känniä" tms. Mitä sillä halutaan viestittää? Että ollaan parempia äitejä ja huolehditaan lapsista oikein oikein hyvin, paremmin kuin muut? Aika paapovaa mun mielestä. Ja ei: en aio kännätä lapseni edessä juhannuksena, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi siitä Facebookissa mainostaa!
Suomen maassa jo vuosikymmeniä. Tuo on vain tämän ajan versio raittiusseurasta.
Jos mä esim. mainostaisin fb-kavereilleni että "tänä viikonloppuna en aio vetää miestäni turpiin" niin se olisi kummallista, niin totta kuin se onkin.
Joten tuo julistuksesi ei ole mikään uutinen. Mutta sen sijaan juhannuksena se kännien vetäminen on maan tapa ja siitä poikkeaminen on jonkin tason uutinen.
Eli sä ymmärrät kyllä ihan hyvin mitä tuo julistaminen on, mutta yrität huonoilla esimerkeilläsi sekoittaa asiaa.
kuin että tämä ei aio juoda juuri juhannuksena. Ei siis voi verrata raittiusseuraan, jonka jäsenet ovat yleensä aina raittiita.
Suomen maassa jo vuosikymmeniä. Tuo on vain tämän ajan versio raittiusseurasta.
narsistien temmellyskenttä. So last season, kuka jaksaa.
Mitä sillä halutaan viestittää? Jos et koekaan tarpeelliseksi mainostaa Facebookissa juhannuksen juomatapojasi, niin miksi koet tarpeelliseksi mainostaa Facebookissa muita asioitasi?
En mainosta siellä asioitani (päivitän statuksen ehkä noin kerran kuussa), mutta kommentoin kyllä muiden statuksia ja jos löydän netistä jonkun mielenkiintoisen jutun, linkkaan sen muillekin koska ajattelen että se saattaisi ystäviäni kiinnostaa. ap
Tuskin muuten noin kirjoittelisi.
Mua ainakin naurattaa eräskin fb-kaverini, joka tuohon ryhmään liittyi. Hän ei todellakaan ole mikään absolutisti ja lapsensakin ovat nähneet kännäämistä yllin kyllin. En väitä, että kovassa kännissä olisi ollut lastensa nähden, mutta miehensä on kyllä ollut ihan kaatokännissä vaikka lapsensa olivat osa pieniä ja osa isoja.
Minä en tuollaiseen ryhmään liity, vaikken tiedä juonko tulevana jussina yhden vai enemmän vai olenko ihan selvinpäin. Voin sujuvasti ottaa yhden lonkeron tai siiderin kotona vaikka olen täällä yksin lasteni kanssa. Saunan jälkeen tai ilman, ja vaikka arkena. Hyvä vain, että lapset näkevät että alkoa voi ottaa vähänkin tai olla kokonaan ottamatta. Isänsä kun ottaa aina pers**t olalle.