Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni toinen nainen tuli sitten mulle ilmottautumaan..

Vierailija
18.06.2011 |

Eilen illalla siis ilmestyi oven taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden.. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikeen tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikeen mitään kun hämmennyin ihan täysin.

En olisi kyllä ikinä uskonut.. Miehellä on ollut työmatkoja mutta en ole niitä kertaakaan epäillyt.

Kyllä se elämä vaan yllättää.. :(

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa olla myös joku päästään vinksahtanut tapaus. Sellaisiakin on, ihan oikeasti.

Tämä saattaa olla myös joku päästään vinksahtanut tapaus. Sellaisiakin on, ihan oikeasti.

Vierailija
2/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että nainen kostaa kertomalla tai yrittää lyödä viimeistä naulaa ja saada sinut heittämään miehen pihalle, jolloin tämä ryömisi pysyvästi tämän heitukan kainaloon.

Todennäköisesti miehelläsi ei ole ollut mitään aikomusta perhettään jättää, ja saattaa pistää sivusuhteen lopullisesti poikki tuollaisesta perheeseen kohdistuneesta hyökkäyksestä.

Toisaalta kai se toinen nainenkin on kyllästynyt epävarmaan tilanteeseen ja pelasi korttinsa esille. Jotta asia alkaisi ratkeamaan johonkin suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavannut naisen lyhyesti. Silti olet valmis uskomaan, että nainen puhui totta. Ei sillä, kyllähän moni pettää. Jos vain pystyt, niin kannattaa kai aloittaa keskusteltu mahdollisimman vähällä syyttelyllä. Takuuvarmasti mies siinä vaiheessa kertoo mistä on kyse, kun sanot että poliisiin pitää ottaa yhteyttä tällaisen naisen taholta tulleen häirinnän vuoksi.

Vierailija
4/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ei halua pilata suhdettaa mieheen, ilmestymällä oven taakse.

Tai mies väittänyt että teillä on kulissiliitto joka on loppumetreillään (monkohan mies on kertonut olevansa "jo eroamassa") ja nyt nainen kyllästyi odottamaan ja tuli kokeilemaan tilannetta.

Vierailija
5/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavannut naisen lyhyesti. Silti olet valmis uskomaan, että nainen puhui totta. Ei sillä, kyllähän moni pettää. Jos vain pystyt, niin kannattaa kai aloittaa keskusteltu mahdollisimman vähällä syyttelyllä. Takuuvarmasti mies siinä vaiheessa kertoo mistä on kyse, kun sanot että poliisiin pitää ottaa yhteyttä tällaisen naisen taholta tulleen häirinnän vuoksi.

Vierailija
6/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista nyt ensin onko koko juttu edes totta.

Vierailija
7/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet valmist lopettamaan yhteisen susteenne jonkun naisen puheiden vuoksi?

Juttele nyt luojan tähden miehesi kanssa, ja yritä selvittää onko hän todella pettänyt.

Kuten tästä foorumistakin voi päätellä ovat naiset luonnostaan tosi häijyjä ja katkeria. Kyseinen nainen voi haluta vahingoittaa miestäsi jostain syystä.

On tietysti suuri mahdollisuus, että nainen puhuu totta, mutta pitää sinun asia kuitenkin selvittää miehesi kanssa jokatapauksessa.

Vierailija
8/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pikkuhiljaa luisumassa suhteeseen varatun miehen kanssa. Sotii kaikkia mun periaatteita vastaan. Olen ollut ns. sinkkuna pari vuotta, eli siitä asti kun mieheni lähti toisen naisen matkaan. Olen vannonut, etten koskaan riko perhettä, enkä edes katso varattuja. Olen aika monta jättänyt treffaamatta, kun on paljastunut, että onkin naimisissa tai joku epämääräinen tilanne päällä edelleen edellisen kumppanin kanssa....mutta nyt tämä tapaus on aivan eri maailmasta kuin mikään tarinani tähän asti. Meitä molempia viedään ja kovaa. Emme ole vielä tehneet mitään fyysistä, mutta pelkään, että tässä käy kyllä vielä huonosti....

Huijaat itseäsi kuvittelemalla, että et pysty vaikuttamaan asiaan itse. Välit poikki, vaikka sydän märkänis. Haluaisitko todella olla suhteessa / liitossa pettäjän kanssa?

Vierailija
9/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani teki juuri noin reilun vuoden suhteen jälkeen... hän laittoi sähköpostin sen miehen vaimolle ja soitti sitten vielä perään. Rouva sanoin aavistelleensa jotain.

Lopputulos: Aviomies oli kieltänyt kaiken ja jatkaa suhdetta tuttavani kanssa sekä onnellista avioliittoaan.

Vierailija
10/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikki tän naisen kanssa ja sit se kostaa näin!

Niin tai näin älä hätiköi. Odota, katso ja seuraa tilannetta vähän aikaa. Joko nainen tai ukkosi saattaa hermostua!

Toihan on kuin joku thrilleri:(

Vierailija
11/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kuulla:/. Mikä miehiä oikein vaivaa, eikö niille mikään riitä. Ansaitset parempaa, on maailmassa uskollisiakin miehiä. En ymmärrä miksi naisten pitäisi sulattaa pettäminen, sitä on tosi vaikea unohtaa ja jos se tapahtuu kerran, niin miksei toisenkin.

Vierailija
12/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko naimisissa? Onko teillä avioehto? Jos ei ole niin osituksessa kaikki tilit ym omaisuus menee puoliksi oli ne kumman nimissä tahansa.

Anna miehellesi tilaisuus selvittää mistä tuosta on nyt kysymys ja tee sitten ratkaisusi.

T. vasta eronnut ja osituksen tehnyt

Vierailija
13/79 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiassa on niin monta muttaa, ja lapsiakin on mietittävä. Pettäminen on kuitenkin niin suuri asia, että sitä ei voi vain painaa villasella ja jatkaa kuin ei mitään. Mies on pettänyt perheensä luottamuksen ja kunnioituksen eikä voi saada sitä ihan hetkessä takaisin - jos edes koskaan. Pettämisellään hän samalla on lytännyt puolisonsa itsetunnon ja itsekunnioituksen. Toisin sanoen hän on tehnyt julmimman teon ikinä lastensa äidille. Eivät lapset voi hyvin parisuhteessa, jossa toinen pettää eivätkä parisuhteessa, jossa asia on tiedossakaan. Voi olla, että voivat ihan yhtä huonosti kuin eroperheessäkin.

Toisten naisten suhteeseen ajautumisen idean tuomitsen myös. Jokainen tekee valintansa ihan itse, tunteet eivät ole elämää suurempia ja jokainen kykenee kyllä tekemään ihan rationaalisiakin päätöksiä tai muuten rakastuessa voisi vaikkapa kuolla nälkään, kun ei enää osaa itseään hoitaa. On tietoinen päätös rakastua ja erityisen tietoinen päätös on aloittaa suhde varattuun mieheen, jolla on lapsia. Toki voi elämässään sen valita, niin kuin joku tuolla ylempänän, joka vieläpä teki lapsia pettäjän kanssa. Se on jo yököttävää. Omat ihmissuhteensa voi sählätä mielin määrin, mutta on törkeää itsekeskeisyyttä saattaa lapsi keskelle salaamisia, pettämisiä ja selkäänpuukotusta. Oksettava ajatuskin ja tuollaisilla ihmisillä ei ole kyllä mitään annettavaa lasten kasvatukselle. Mitä selitetään tälle lapselle, kun isä on poissa? Isä on oikean perheensä luona. He eivät tiedä sinusta mitään. Ollaan ihan hyshys, niin isä jatkaa täällä salaa käyntejään... Huh huh! Siinäpä on lyhyesti pettäjän ja pettäjän kanssa suhteeseen alkavan arvot!

Vuosi pettämistä on pitkä aika. Ymmärrän yhden yön pettämiset ja voisin ehkä sellaisen antaa anteeksi. Ehkä myös satunnaiset tapailut viimeisen kuukauden aikana. Ehkä. Mutta vuosi järjestelmällistä valehtelua, salailua, kyräilyä, ehkäpä jopa vaimon syyttelyä, että saa tekosyyn suutuspäissään marssia ulos ja hakemaan seksiä salarakkaaltaan. Toisin sanoen leikkimistä monen ihmisten tunteilla, selkäänpuukotusta ja toisen itsetunnon järjestelmällistä alasajoa. Ei, ei tuollaista voisi antaa anteeksi. MIkään selitys ei riittäisi.

Toinen nainen saisi pitää minun mieheni tuossa tilanteessa. Ihan samasta päivästä alkaen. Niin säälittävä en olisi, että hyväksyisin yhdessäkään miehessä tuollaisia piirteitä ja että altistaisin lapsenikin kuvittelemaan, että tuollainen käytös on normaalia.

Vierailija
14/79 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvitellutkaan enää "saavansa" sitä petturia. Tiesi, että mies anna sitä ikinä anteeksi. Halusi vaan satuttaa mahdollisimman paljon miestä, aiheuttaa tuskaa. Toki siinä muutkin kärsi, mutta nainen halusi purkaa katkeruutensa. Sen jälkeen katosi tyytyväisenä kuvioista, kun sai jatkaa elämäänsä.

Erityisesti nautti, kun miehen avioliitto hajosi siihen. Muuta ei tiedä, mutta tuo pariskunta erosi. Mies kai oli aikaisemminkin jäänyt kiinni eli oli krooninen pettäjä.

ystäväni on toinen nainen. Hän on eronnut ja eron jälkeen tuo suhde tuntui sopivalta, koska hän sai suhteesta sitä mitä erottuaan kaipasikin: romanttisia illallisia ja kivoja treffejä ilman sen kummempia sitoumuksia. Jossain vaiheessa hän kuitenkin myönsi, että haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta miehen kanssa. On puhuttu, tuleeko joku päivä katkeran kitkerä puhelu vaimolta ja tässä jo pari vuotta on puhuttu heidän suhteestaan ja mitä ystäväni haluaa siltä. Hän on nyt alkanut pohtia sitä, että mies ei tosiaan vaikuta haluavan jättää vaimoaan, mikä ystävääni on alkanut harmittamaan. Eli esiin nousee sekin, pitäisikö lopettaa juttu komeasti ja kertoa vaimollekin, millaisen miehen kanssa hän on naimisissa. Motiivi tosiaan olisi tuo, ettei enää usko salasuhteeseen.

Vierailija
15/79 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla siis ilmestyi oven taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden.. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikeen tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikeen mitään kun hämmennyin ihan täysin.

En olisi kyllä ikinä uskonut.. Miehellä on ollut työmatkoja mutta en ole niitä kertaakaan epäillyt.

Kyllä se elämä vaan yllättää.. :(

Miten minusta vaikuttaa tämä juttu vähän keksityltä? Ap täällä rauhallisesti tilittää kuinka mies pettänyt vuoden eikä vielä edes miehelleen tiedosta puhunut, mutta täällä puhuu. Aika kornia :) Toisaalta, jos asia on totta, en ihmettele yhtään.

Vierailija
16/79 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen salaisen kännykän. Oli netistä tavoitellut itselleen seuraa, kymmenistä naisista. Ja monet naiset laittaneet viesteissä kaikki mahdolliset tiedot itsestään.

Eniten hämmästyttää, että naiset olivat lähettäneet miehen puhelimeen myös kuvia lapsistaan, näiden nimet ja iät. Ja perheen osoitteen, että mies tulisi käymään! En ikinä laittaisi lasteni kuvia ja antaisi lasteni kodin osoitetta jollekin netistä löytämälleni äijälle, jota en ole koskaan edes tavannut! Lastensuojelulla olisi näissä perheissä asiaa...

No, yhdeltä naiselta oli tuhottomasti viestejä. Soitin hänelle. Hän luuli miehen olevan sinkku ja he olivat tapailleet vuoden. Nainen oli jopa vaihtanut työpaikkaa voidakseen muuttaa lähemmäs miestä asumaan (oli alunperin 200 km päästä).

Mies ei ollut kuulemma ikinä jäänyt hänen luokseen yöksi. Eikä ollut pyynnöistä huolimatta kutsunut naista luokseen. Oli kyllä lupaillut viettää joulut ja uudetvuodet naisen kanssa, mutta perunut sitten viime tingassa. Eikä tämä nainen epäillyt koskaan mitään!

Pääasiassa mies oli sopinut tapaamiset niiksi ajankohdiksi, kun itse olin työmatkalla tms.

Sanoin miehelle hänen jääneen kiinni. Asuimme vuokralla, joten irtisanoin heti seuraavana päivänä vuokrasopimuksen osaltani, vuokrasin pakettiauton ja pyysin pari kaveria muuttoavuksi miehen ollessa töissä.

Otin sairasloman, laitoin kännykän kiinni ja lähdin kahdeksi viikoksi ulkomaanmatkalle.

Mies joutui ihan paniikkiin. Erosi tästä tyttöystävästään. Oli lähettänyt puhelimeeni ja siskolleni kymmeniä viestejä. Kävi joka ilta äitinsä tai siskonsa luona vollottamassa.

Hän on nyt monta kuukautta yrittänyt vakuutella minulle, että haluaa palata yhteen. En tiedä, mitä tekisin. Enää en häneen luota enkä epäröisi hetkeäkään pettää häntä, jos oikeasti palaisimme yhteen. Olen sikäli muuttunut tuosta pettämisestä, että moraalini muuttui. Minusta on oikeastaan ihan sama, kaikki. Takuuvarmasti aion pettää häntä, jos jatkamme. Ihan sama, vaikka jatkaisin jonkun muunkin miehen kanssa. Ei kiinnosta enää olla suhteessa rehellinen.

Tilanne on vaan sellainen, että olen jo yli 35v ja haluan lapsen. Nyt tämän puolen vuoden aikana olen yrittänyt tapailla muita miehiä, mutta tarjonta tämän ikäisenä alkaa olla jo aika surkeaa: ujoja, saamattomia, väliinpudonneita. Ja ne hyvät, menestyneet, menevät jäljelle jääneet miehet, joilla ei vielä ole lapsia, eivät ole olleet kiinnostuneita sitten taas minusta, koska haluavat alle 30v naisen.

Ja mistä tiedän, ettei uusi tuttavuus sitten myös osoittaudu petturiksi. Tai mitäs, jos seurustelemme kaksi vuotta, tulee sitoutumisen aika, se mies ei haluakaan - ja taas on lapsenteko siirtynyt parilla vuodella.

Petturimies haluaisi lapsen kanssani vaikka heti. Niin, hänen motiivejaankin voi epäillä...ja epäilenkin. Mutta mistä ihmeestä teen minusta kiinnostuneen toisen miehen, josta takuuvarmaan tiedän, että on uskollinen ja jonka kanssa voi vaikka jo ekan puolen vuoden jälkeen perustaa perheen?

Ei sellaisia ole.

Vierailija
17/79 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä naiset huviksenne nettiin ja kokeilkaa miesten iskemistä - suurin osa varattuja kiltin ja kunnollisen oloisia miehiä. On prepaid-kännykät, omppuhotellit, kaikki mietitty valmiiksi. Gangbang-porukoita, joissa osa miehistä varattuja, kuvansa lähettävät pyynnöstä. Toisaalta ymmärrän, että tekee mieli vierasta välillä, mutta näille miehille se on ihan jatkuva harrastus, ei mitään moraalisia ongelmia. Ja itseäni on varatut miehet yrittäneet iskeä 15-veestä asti (nyt 35), kun hyvännäköinen olen (ilmeisesti). On kyllä mennyt totaalisesti luottamus miehiin. Itsellä kiltti mies, joka lupasi ja vannoi, ettei koskaan petä tai jätä, ja on kerran jo jättänyt, tullut takaisin ja sen jälkeenkin yrittänyt vokotella vanhoja naisystäviään. Takuuvarmoja uskollisia miehiä ei ole olemassakaan, vaikka olisit kuinka seksikäs ja mielinkielin miehelle. Vittu, mä alan kohta lesboksi!

Vierailija
18/79 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmoja uskollisia miehiä ei ole olemassakaan, vaikka olisit kuinka seksikäs ja mielinkielin miehelle. Vittu, mä alan kohta lesboksi!

Vaikka av:lla kuinka selitettäisiin mitä, ei se uskollisuuden avain ole vaimon ulkonäkö, alistuvuus tai valmius olla koko ajan panemassa.

Ne jotka sitä jaksaa aina vaan hokea ja kuvitella- no ne jatkaa täällä valittamista.

Vierailija
19/79 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi ilmestyi kertomaan, että ähäkutti, tiedätkös, että mää oon sun miehes toinen nainen. Nyt te varmaan eroatte ja saan tuhottua teidän liiton.

Nainen sai kamalan raivarin kun kerroin, että tiedän hänestä ja parista muustakin naisesta. Meillä on avoin liitto ja minullakin on toisia miehiä.

Naisrukka oli ajatellut, että kostonhimoisena tuhoaa meidän liiton kun ei itse miestä saanut.

Tapahtumasta on jo toistakymmentä vuotta ja me olemme miehen kanssa edelleen yhdessä onnellisina.

Vierailija
20/79 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suin päin eroaisi. Vaatisin miestä selittämään ja yrittämään vielä mun kanssani. En totta vieköön luovuttaisi helpolla. Etenkään jos mulla muuten olisi kiva elämä ja hieno talo.