Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni toinen nainen tuli sitten mulle ilmottautumaan..

Vierailija
18.06.2011 |

Eilen illalla siis ilmestyi oven taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden.. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikeen tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikeen mitään kun hämmennyin ihan täysin.

En olisi kyllä ikinä uskonut.. Miehellä on ollut työmatkoja mutta en ole niitä kertaakaan epäillyt.

Kyllä se elämä vaan yllättää.. :(

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa olla myös joku päästään vinksahtanut tapaus. Sellaisiakin on, ihan oikeasti.

on hyvä huomautus! tiedän minäkin vastaavanlaisen tapauksen..

Vierailija
62/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitte ei oo.. Ku ei voi tietää.. Säästötili on onneksi vaan mun nimissä että rahat on ja pysyy mulla. Enkä todellakaan aio miehen kanssa jatkaa jos heillä tosiaan on ollut suhde. Ei kiinnosta elää jatkuvassa epävarmuudessa että millon se taas hairahtaa jonkun toisen perään. Kiitos tuesta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin järjestä ne saman pöydän (esim. neutraalisti kahvilaan) ääreen kanssasi,ja pyydä kertomaan mistä on kyse. Silloin jokainen kuulee jokaisen sanan samanlaisena.

Itse aikoinaan luulin olevani parempi kuin se kotona parjattu.Onneksi koti"emo" sai selville!Lopulta tajusin olleeni naiivi, vaikka he eivät olleet edes naimisissa eikä ollut lapsia. Mies halusi vain salasuhteen, oikeasti oli törkeä (minusta meitä molempia kohtaan).

Mutta siis selvitä asia, ennen kuin oletat oikein/väärin mitään. Säästät sillä itseäsi ja lapsiasi!

Vierailija
64/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä "ensimmäinen nainen" olet vitun kova luuseri ja helvetin tyhmä. Kusetti molempia, sun ukkoos ja sua.. Selittele itelles mieleiseksi vaan asia rouva Virtanen.

Vierailija
65/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tein itse noin.

Vierailija
66/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti. Eka kerralla soitin suoraan vaimolle, joka tietenkään ei uskonut. Miehensä kylläkin oli etsimällä etsinyt minut satunnaisen yön jälkeen uudelleen ottoa varten, ja olisi halunnut pidemmänkin suhteen. Ei sopinut minulle.

Toka tyypille kävi tuuri, hän vastasi itse luuriin (ennen kännykyiden valtaannousua) ja sai skitsoraivarin. Minussa kuulemma oli vika, vaimo olisi voinut vastata, eikä hän halunnut vaarantaa perhettään. Mitä ihmettä siis juoksi minun luonani paneskelemassa? Kumma kyllä, olimme tämän jälkeen jonkin aikaa kavereita, kunnes "käräytin" hänet "tyttöystävälle" kysymällä tämän kuullen mitä perheelle kuului...

* Ensimmäisen vaimo uskoi miestä.

* Tokan vaimo ei varmaan tänäkään päivänä tiedä miehesä sivusuhteista... Tiedä sitten fiksuuntuiko mies, ainakin ovat edelleen naimisissa ja saanet kaksi lastakin lisää tämän 90-luvulla tapahtuneiden pettämisten jälkeen.

Vierailija
67/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat itseäsi kuvittelemalla, että et pysty vaikuttamaan asiaan itse. Välit poikki, vaikka sydän märkänis. Haluaisitko todella olla suhteessa / liitossa pettäjän kanssa?

Näitähän ne pettäjät ja kolmannet osapuolet on: ihmisiä, jotka vain "luisuvat" tilanteesta toiseen elämässään. Ajelehtivat kuin lastu laineilla, eivätkä raukat osaa koskaan nähdä omaa vastuutaan kohtalostaan.

Kirjoittaja vain haluaa saada seksiä ja pientä hauskuutta elämäänsä, siitä tuossa jutussa on kyse. Niin kuin niin monessa muussakin. Moraalia ei ole, eikä järkeäkään. Aika synkkää.

Vierailija
68/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus miehen vaimolle salasuhteesta minun kanssa.. Mies pisti välit poikki minuun, mutta parin vuoden päästä suhde jatkui. Ja nyt meillä on yhteinen lapsikin, ja vaimo ei tiedä mitään.

Vierailija
69/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi niin moni täällä painostaa ap:ta eroamaan. Mielestäni on ap:n oma valinta, jättääkö miehen. Miehen jättäminen on yksi vaihtoehto, mutta niin on sekin, että päättäisi pitää miehen itsellään ja ajaa toisen naisen ulos kuvioista. Joku mies voi olla sen arvoinen. Toisaalta uhriksi kärsimään ei kannata jäädä. Ap saa minusta valita täysin itsekkäästi, omaa tulevaisuuttaan ajatellen.

Vierailija
70/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi minulle sopivassa "tavallisessa "tilanteessa

Tänään / Eilen " 2. naisen nimi" kävi täällä kyselemässä sua.

Haluaisin nähdä miehen reaktion ja ilmeen kun kuulee mahdollisen salarakkaansa nimen mun suusta.

Vierailija
71/79 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvitellutkaan enää "saavansa" sitä petturia. Tiesi, että mies anna sitä ikinä anteeksi. Halusi vaan satuttaa mahdollisimman paljon miestä, aiheuttaa tuskaa. Toki siinä muutkin kärsi, mutta nainen halusi purkaa katkeruutensa. Sen jälkeen katosi tyytyväisenä kuvioista, kun sai jatkaa elämäänsä.

Erityisesti nautti, kun miehen avioliitto hajosi siihen. Muuta ei tiedä, mutta tuo pariskunta erosi. Mies kai oli aikaisemminkin jäänyt kiinni eli oli krooninen pettäjä.

Vierailija
72/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä näköjään roikut siinä miehessä. Hoh hoh. Jos et tiedä mitä heillä oli, niin kumma väite että "väkisin tehdä itsestään "ensimmäistä".

Vierailija
73/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavannut naisen lyhyesti. Silti olet valmis uskomaan, että nainen puhui totta. Ei sillä, kyllähän moni pettää. Jos vain pystyt, niin kannattaa kai aloittaa keskusteltu mahdollisimman vähällä syyttelyllä. Takuuvarmasti mies siinä vaiheessa kertoo mistä on kyse, kun sanot että poliisiin pitää ottaa yhteyttä tällaisen naisen taholta tulleen häirinnän vuoksi.

Anna miehellesi tilaisuus kestoa oma versio.

Jos suhde on totta, niin sitten mietit mitä haluat tehdä. Kyllä minä olisin valmis yrittämään, jos on pieniä lapsia. Vaikeaahan se on, mutta on se onnistunut muiltakin. Olettaen tietenkin, että itse luulet pystyväsi ajan kanssa taas luottamaan ja hylipäätään haluat vielä jatkaa miehesi kanssa. Jotain omituista siinä daamissa on kun tuollalailla tulee ilmottautumaan. Aika varmasti tuohon loppuu heidän suhde. Minäkin veikkaan, että miehesi on yrittänyt lopettaa suhteen.

Joka tapauksessa jaksamista! Vaikea on tilanteesi.

Vierailija
74/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet elänyt hänen kanssaan suht onnellista elämää, älä anna sen romuttua tuntemattoman naisen takia. Pidän aika outona koko tilannetta, että joku nainen tulisi ilmoittautumaan sinulle. Joko koko juttu on tekaistu, nainen kipeä mieleltään tai sitten nainen on tullut jätetyksi miehesi takia ja hän on uhannut kertoa suhteesta sinulle.

Olipa kuinka vain, kuuntele miehesi tarina neutraalisti. Älä juuri kommentoi, vaan pysy rauhallisena ja syyttelemättä.

Sinä selviät joka tapauksessa voittajana.

Vierailija
75/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan luulin olevani parempi kuin se kotona parjattu.Onneksi koti"emo" sai selville!Lopulta tajusin olleeni naiivi, vaikka he eivät olleet edes naimisissa eikä ollut lapsia. Mies halusi vain salasuhteen, oikeasti oli törkeä (minusta meitä molempia kohtaan).

Mies yrittää saada sympatiaa yms. haukkumalla puolisoaan, ja toinen nainen pelaa omaan pussiinsa myötäilemällä miestä. Totuus on harvoin sellainen...

Näitä kuulee jatkuvasti. Ihan äärettömän lapsellisina versioina vielä. Kaverin mies petti, ja valitti toiselle naiselle kun kotona on niin rankkaa, puoliso suuttuu ja kiukuttelee. Toinen nainen siihen, että "Minä en ikinä suutu!" :D Mies kuulemma ihan ihmeissään sanoi myöhemmin, että ei olleenkaan tajunnut, kuinka laskelmoidusti häntä vietiin. (Ja oma lisäykseni vielä, kuinka laskelmoidusti hän toimi..."se vaan tapahtui" niinpä niin)

Vierailija
76/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ap on jutellut miehen kanssa?

Vierailija
77/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maailmassa ollut pettäjämiehiä. Mutta vain Suomessa naiset ovat niin itsekeskeisiä, että heti eroavat.

Ja sitten meillä on hyvinvointiimme nähden erittäin huonosti voivat lapset ja nuoret.

Vierailija
78/79 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maailmassa ollut pettäjämiehiä. Mutta vain Suomessa naiset ovat niin itsekeskeisiä, että heti eroavat.

Ja sitten meillä on hyvinvointiimme nähden erittäin huonosti voivat lapset ja nuoret.

Olen varmasti liian itsekeskeinen, kun haluan erota miehen petettyä minua.

Tämän kirjoitin eilen toiseen keskusteluun:

"Pettäminen on pahin loukkaus, mitä toiselle voi tehdä. Sen lisäksi, että luottamus on mennyt, mies on loukannut myös itsetuntoani. Ja seksuaali-identiteettiäni. Tunnen, etten voi antaa kohdella itseäni niin. Jatkamalla avioliittoa ikään kuin hyväksyisin pettämisen. "Jos pettää kerran, niin pettää toistekin."

Samalla viestitän lapselleni, miten minua ja naisia yleensä on lupa kohdella."

Vierailija
79/79 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toisena naisena ilmoitin miehen vaimolle ja juuri siksi, että pääsisin suhteesta/miehestä eroon. Olin katkera ja vihainen, halusin satuttaa. Avioliitto jatkui ja niin jatkui suhdekin, lähes vuosi tapahtuneen jälkeen ja on kestänyt kaikkineen yli 10 vuotta, eikä loppua näy.