Mieheni toinen nainen tuli sitten mulle ilmottautumaan..
Eilen illalla siis ilmestyi oven taakse kertomaan että heillä on mieheni kanssa ollut suhde jo vuoden.. Olen edelleen todella hämilläni enkä oikeen tiedä mitä teen tai sanon tai yhtään mitään. En edes naiselle sanonut oikeen mitään kun hämmennyin ihan täysin.
En olisi kyllä ikinä uskonut.. Miehellä on ollut työmatkoja mutta en ole niitä kertaakaan epäillyt.
Kyllä se elämä vaan yllättää.. :(
Kommentit (79)
joko oli raskaana, tämä oli jo yhden tenavan tehnyt miehelleni ja toista odotti..
Enkä ole hänelle vielä mitään sanonut. Jotenkin se asia tuntuu todellisemmalta sitten kun sanon siitä, enkä ole vielä siihen pystynyt.
Ihmettelen todella omaa puhumattomuuttanikin kun normaalisti sanon miehelle asioista aika kärkkäästi jos jokin ei minua miellytä.
Olisi ihana kun voisi vaan unohtaa koko asian ja jatkaa elämää..
-ap
Itse olen kertonut miehen toiselle naiselle olevani se ensimmäinen, josta tuo toinen ei siis tiennyt lainkaan. Siihen aikaan meillä oli kuitenkin jo yhteisen asunnon osto kesken ja heillä vain satunnaisia tapaamisia. Siitä sitten repesi vuoden kestänyt helvetti kun tämä "toinen" nainen yritti väkisin tehdä itsestään "ensimmäistä". Eipä onnistunut, mutta vielä tänäkään päivänä en tiedä mitä heillä loppujen lopuksi oli ollut ja mitä ei, mutta sillä ei enää väliäkään. Tsemppiä sinne ja härkää sarvista jos tuntuu että se on sen arvoista!
"Hei hei hei, ootte idioottei kaikki te naiset, luottavaiset. Niin idioottei, turhaan paapotte niitä, kun ette kuitenkaan riitä..."
eikä sanonutkaan mistään vauvasta. onneksi.
Meillä on kyllä 4v ja 2v lapset.
-ap
olen pikkuhiljaa luisumassa suhteeseen varatun miehen kanssa. Sotii kaikkia mun periaatteita vastaan. Olen ollut ns. sinkkuna pari vuotta, eli siitä asti kun mieheni lähti toisen naisen matkaan. Olen vannonut, etten koskaan riko perhettä, enkä edes katso varattuja. Olen aika monta jättänyt treffaamatta, kun on paljastunut, että onkin naimisissa tai joku epämääräinen tilanne päällä edelleen edellisen kumppanin kanssa....mutta nyt tämä tapaus on aivan eri maailmasta kuin mikään tarinani tähän asti. Meitä molempia viedään ja kovaa. Emme ole vielä tehneet mitään fyysistä, mutta pelkään, että tässä käy kyllä vielä huonosti....
En tiedä mikä yleinen ajatus on, mutta jos jotain niin noin haluaisin asian menevän. Siis niin, että se toinen nainen tulisi suoraan kertomaan miten asiat ovat. Olisi kauheaa vasta vuosien päästä joutua kuulemaan olleensa koko sen ajan nöyryytetty ja naurunalainen. Vuosi on kuitenkin jo niin pitkä aika, ettei siinä pelkkä seksi voi olla kannusteena, joten mistään kevyestä ei voi olla kyse.
En osaa muuta sanoa, kuin virtuaaliset voimahalit sinulle ja lapsillesi! Älä anna tämän lannistaa, olet vahvempi kuin uskotkaan..
niin selvisin minäkin! et ole ansainnut miestä joka on noin paskiainen! lapsien takia on jaksettava ja purtava hammasta!
tuo on kurjaa,tiedän.
ennen kuin sanot mitään, kaikki yhteiset laskut jne, jotta ei heti tule mitään rahaongelmia. Jos mahdollista siirrä osa teidän vararahastosta omalle tilillesi jne.
Mieti tarkkaan milloin sanot, vai sanotko ollenkaan. Arvaa vaan miettiikö ja odottaako se toinen nainen viestiä mieheltäsi. Älä suo sille eukolle sitä iloa. Jos toinen nainen mainitsee jotain miehellesi, niin sun sanomattomuus voikin saada sen toisen näyttämään hullulta, että olisi niinkuin keksinyt koko jutun. Sekavasti kirjoitin, mutta toivottavasti ymmärsit pointin.
ja ei en luota enään. Pelottaa vaan tuleva. Ero ja kaikki.
-ap
Miksi eroasit automaattisesti? Jutelkaa nyt ensin kaikessa rauhassa. Se toinen nainen varmaan haluaa ensimmaiseksi, mutta ei sen tarvitse noinvaan antaa menna lapi.
Jospa saisitte asianne viela kuitenkin kuntoon?
Toinen nainen ei halua pilata suhdettaa mieheen, ilmestymällä oven taakse.
Hoida ensin ennen kuin sanot mitään, kaikki yhteiset laskut jne, jotta ei heti tule mitään rahaongelmia. Jos mahdollista siirrä osa teidän vararahastosta omalle tilillesi jne.
Mieti tarkkaan milloin sanot, vai sanotko ollenkaan. Arvaa vaan miettiikö ja odottaako se toinen nainen viestiä mieheltäsi. Älä suo sille eukolle sitä iloa. Jos toinen nainen mainitsee jotain miehellesi, niin sun sanomattomuus voikin saada sen toisen näyttämään hullulta, että olisi niinkuin keksinyt koko jutun. Sekavasti kirjoitin, mutta toivottavasti ymmärsit pointin.
Talousasiat kuntoon ja lasten tulevaisuus turvatuksi. Voisitko antaa anteeksi ja voisiko tilanteen saada ratkaistua muuten kuin sen toisen naisen eduksi?
Jospa kuitenkin jatkaisitte?
Toinen nainen ei halua pilata suhdettaa mieheen, ilmestymällä oven taakse.
Tai mies väittänyt että teillä on kulissiliitto joka on loppumetreillään (monkohan mies on kertonut olevansa "jo eroamassa") ja nyt nainen kyllästyi odottamaan ja tuli kokeilemaan tilannetta.
ja ei en luota enään. Pelottaa vaan tuleva. Ero ja kaikki. -ap
Miksi eroasit automaattisesti? Jutelkaa nyt ensin kaikessa rauhassa. Se toinen nainen varmaan haluaa ensimmaiseksi, mutta ei sen tarvitse noinvaan antaa menna lapi. Jospa saisitte asianne viela kuitenkin kuntoon?
MIKSI pitäisi saada suhde kuntoon tuollaisen jälkeen? Kukaan ihminen maailmassa ei ansaitse tuollaista valehtelevaa p**kaa, joka jo pidemmän aikaa on pystynyt pokkanaamalla antamaan osan itsestään ja rakkaudestaan aivan toiselle naiselle kuin omalle vaimolleen, lastensa äidille. Yhden illan juttu olisi eri asia, mutta tuo on jo ihan eri kaliiberia.
Hoida ensin ennen kuin sanot mitään, kaikki yhteiset laskut jne, jotta ei heti tule mitään rahaongelmia. Jos mahdollista siirrä osa teidän vararahastosta omalle tilillesi jne.
Mieti tarkkaan milloin sanot, vai sanotko ollenkaan. Arvaa vaan miettiikö ja odottaako se toinen nainen viestiä mieheltäsi. Älä suo sille eukolle sitä iloa. Jos toinen nainen mainitsee jotain miehellesi, niin sun sanomattomuus voikin saada sen toisen näyttämään hullulta, että olisi niinkuin keksinyt koko jutun. Sekavasti kirjoitin, mutta toivottavasti ymmärsit pointin.Talousasiat kuntoon ja lasten tulevaisuus turvatuksi. Voisitko antaa anteeksi ja voisiko tilanteen saada ratkaistua muuten kuin sen toisen naisen eduksi?
Jospa kuitenkin jatkaisitte?
Pitäisikö ap:n tehdä tällainen päätös toista naista ajatellen? Kuka jää parisuhteeseen vaan jotta voi antaa miehensä lumpulle nenille?!
Eroamisesta selviää. Ja itsekunnioitus on paljon arvokkaampaa kuin hieno talo. Tietenkin olisi ihanteellista jos saisitte miehesi kanssa tämän kriisin selvitetyksi mutta siihen ei aina riitä pelkkä petetyn tahto antaa anteeksi...
Tämä saattaa olla myös joku päästään vinksahtanut tapaus. Sellaisiakin on, ihan oikeasti.
Pahoittelut ja jaksamista tulevaan.mitäs mies tästä tuumasi?