voiko hääkutsuun laittaa : "ei legginsseissä juhliin, kiitos" ?!
Kommentit (63)
Hääjuhla on yksi arvokkaimpia juhlia ja nainen laittaa tietenkin ohuet juhlasukkahousut tai stay upit mekon tai hameen alle.
Eri asia jos häät pidetään vaikka rannalla tms paikassa, johon ei korkokengissä lähdetä.
Onhan se mukava joskus laittautua hienoksi; se myös osaltaan nostaa juhlatunnelmaa.
että haluaa määrätä millaisissa vetimissä ihmiset eivät saa hänen juhliinsa tulla..
myös legginssejä enkä vaan tajua miten ne sukkahousut mekon allea eroaa tyylillisesti juhlavista legginsseistä ja juhlavasta tunikasta :D mut ehkä mä vaan en ole niin kaavoihin kangistunut kuin eräät?
kutsuja määrää pukukoodin, voi siis laittaa vaikka, että naamiaisasussa kiitos. Jos oikeesti legginsit häiritsee paljon, niin voi laittaa.
moni vieras peruu tulemisensa, kun just vaikuttaa niin idarilta:)
Virttynyt kolttu menisi, mutta ei leggarit? Niitä virttyneitä kolttuja kumminkin isommissa juhlissa aina näkyy.
Jos joku ei ymmärrä juhlapukeutumisen päälle, niin on oma häpeänsä. Legginsit näyttävät juhlakuvissa varmasti typeriltä 10v päästä.
Älä annan legginsien pilata päiväänne.
ei ole kovin tyylikästä laittaa. Täytynee vain luottaa juhlavieraiden arviointikykyyn. Voihan siihen laittaa jotenkin etiketin mukaisesti pukeutumiskoodista, jos teillä sellainen on. Mikä legginsseissä muuten tökkii? Niidenkin kanssa saa tehtyä toimivan juhla-asun.
Vastapuoli tekee päätöksensä ihan itse.
ja ne kulissit ja miltä kaikki näyttää.
Toisille on tärkeintä se avioliitto.
Jokainen tavallaan.
ei tietenkään.
Saattaa olla et joku mies vieraista ymmmärtää asian väärin ja piruuttaan tulee legginsseissä
juhlavaa mekkoa. Eikä muuten varaa ostaa sellaista. Mitäs tykkäät ap, jos tulla täräyttäisinkin paikalle tämän hirveän kohjuni kanssa? Ei ole ihan pikkujuttu eikä millään voiteilla peitettävissä...tarvitaan hiukan denierejä...Ja ovat "viisaammat" kertoneet, ettei kesähäihin ainakaan voi laittaa mummosukkiksia....on tökerön näköistä.
Laita ihan normaali-ihmisten laadukkaat juhlasukkikset. Löytyy esim. Wolfordin liikkeestä Aleksilta.
paljon vähemmän kuin legginsit, jos sen edes sattuisin huomaamaan, kun en kauheesti toisten jalkoja tuijottele, mutta legginsejä ei voi olla huomaamatta. Eli kohjujenkin kanssa mielummin vaan tavalliset sukkikset.
niihin voi yhdistaa vaikka minkalaisia toppeja ja koruja.
Mekon alle. Mietin kyllä onko se soveliasta..
tumma puku. Tarkoittaa ettei kukaan voi tulla kalsareissa.
kinttuani, ei taida ihan sopia edes juhlapäivään vaikka juhlavan oloinen onkin...Ei oikeasti ole mikään vaatimaton vaan kamala, sellainen lötköttävä jättisuoni, joka saa koko säären ja pohkeen ihan paksuksi. Siinä ei tee mieli pukeutua mihinkään juhlasukkiksiin...mutta eipä ole häitäkään tiedossa, että ihan lepo vaan! #13
Mutta sitten et saa vinkua kuinka sekin jätti tulematta jne. Minä jättäisin tulematta ihan sen takia että pitäisit minua idioottina joka tulee juhliin legginsseissä.
Ihanaa, kiitos!