Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 171 cm / 130 kg. AV:n läskein?

Vierailija
16.06.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän kaikkee tollaisten läskimakkaroide välissä hautuu :/ Yök!

Vierailija
2/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kakkonen se uimapukumamma,joka lähti uimaan?

älä välitä noista räävittömistä kommenteista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kertokaa,te yli 120kg painavat! Pahimmillani olen itse painanut 85kg ja silloin kävin melkein joka päivä mäkissä ja söin karkkia jatkuvasti.

Kysyit miten noihin lukemmiin pääsee. On mulla kilpirauhasen vajaatoimintakin, mutta painoin mä yli sata kiloa ennen sitäkin. Käyn mäkissä noin 4 kertaa vuodessa. Ennen söin karkkia todella vähän sipsejä en ollenkaan jne. Nykyään syön karkkia mielestäni aika paljon ja muutenkin mielestäni paljon huonommin kuin ennen, mutta paino on kääntynyt laskuun (kilppirauhaslääkitys). Voi toki olla että kilpirauhanen on vähän vajaalla toiminut jo monta vuotta ennen vaivan toteamista. Syön normaalia ruokaa paljon salaattia jne.

Ennen kun kilpirauhanen lakkasi toimimasta paino nousi vähitellen. Mun suurin ongelma on etten tunne ollenkaan nälkää enkä siis myöskään tule kylläiseksi. Ennen lapsia saatoin vahingossa unohtaa suödä esim kahtena päivänä peräkkäin. Elimistö menee säästöliekille. Sitten kun tein ruokaa söin järjettömiä annoksia, joista elimistö hamstraa joka kalorin talteen. Järjettömistä annoksista huolimatta keskiarvo syöminen oli sen verran pientä ettei sillä olisi pitänyt lihoa (ruokapäiväkirjan mukaan).

Ihmiset ovat erilaisia ja itseasiassa se kilpirauhasen vajaatoiminta on tosi yleistä samoin pco joka myös aiheuttaa ylipainoa. Sekä tietysti monet lääkkeet jne.

Vierailija
4/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa oli vielä 105+

Vierailija
5/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin 5kk aikana 7-8kg kun söin esim. puolikkaan suklaalevyn päivässä, tavallista ruokaa PLUS jonkun mätön, sub tai mäkkäriateria tai pakastepizza.

Nyt oon ottanut karppauksen mukaan hiilareita vähemmäksi ja syön harvemmin (2-3krt/pvä). Sillä on tuo 5-6kg lähtenyt n. reilussa kuukaudessa.

Anoppini (keski-ikäinen) syö tavallista kotiruokaa (salaatti, esim. makkarakastike+perunat) ja on muakin lihavampi. Hän ei syö ollenkaan tai todella vähän herkkuja, mutta annoskoot on tosi isoja sen ikäiselle naiselle, se lihottaa häntä.

-20

Vierailija
6/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onne laihduttaijille!

Vierailija
7/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 30 kg on kertynyt 5 vuoden aikana. Olen 20-vuotias. Sairastan masennusta, siitä on kertynyt osa kiloista. Kilot masentaa, lääkkeet lihottaa! :D En ole tyytyväinen, mutta laihdutus on todella kovan takana.

Joku kysyi, että mitä siellä läskien välissä hautuu? Ei mulla ainakaan mitään, osaan pestä ja kuivata itseni :D Hikoilen toki, un olen niin iso.

Vierailija
8/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 30 kg on kertynyt 5 vuoden aikana. Olen 20-vuotias. Sairastan masennusta, siitä on kertynyt osa kiloista. Kilot masentaa, lääkkeet lihottaa! :D En ole tyytyväinen, mutta laihdutus on todella kovan takana.

Joku kysyi, että mitä siellä läskien välissä hautuu? Ei mulla ainakaan mitään, osaan pestä ja kuivata itseni :D Hikoilen toki, un olen niin iso.

Olitko siis 15v ja 100kg?! mielestäni se on kamalampi kun 15-20v ja +30kg

LOPETA heti herkuttelu ym ylimääräinen syönti! Syö normaalia ruokaa ja yritä nyt edes pysyä nykyisessä painossa. sen jälkeen tietysti olisi ruvettava painotarkkailuun. olet nuori ihminen. elämässä on niin paljon muutakin kivaa kuin vain ruoka. anna itsellesi mahdollisuus mielenkiintoiseen ja mukavaan elämään. ihan oikeasti. tsemppia sinulle!

Vierailija
9/20 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on tullut kuten yleensäkin tulee vähitellen vuosien myötä. Nuorena painoin 52kg. Syömisessä ei ole erikoista muutosta tapahtunut.

Vierailija
10/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tajuttoman onnellinen!

vielä puoli vuotta sitten olin 123!!!

pituus 172

Vierailija
11/20 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohitit mut ainakin. jos täältä joku ylipainoisempi löytyykin, se tuskin tulee huutelemaan.

Vierailija
12/20 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tyytyväisiä kiloineen?

minä en ole. laihduttaan. hiljaa hyvää tulee :)

Vierailija
13/20 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli melkoisen tanakka mamma.

Vierailija
14/20 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot melkein yhtä pitkä ku paksukin..Huh huh.. Siinä mies kyllä litistyy alle..

Vierailija
15/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuu, kun puolet on ylimääräistä? eihän siinä ole enää ylipainoa ihmisella vaan ylipainolla on ihminen mukana ;)

Tsemppia, jos eroon haluat osasta päästä!

Vierailija
16/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen reitevä ja persevä ja rintava mamma.

Vierailija
17/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ainakaan paino ole noussut vuosiin

Vierailija
18/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään inhota kantaa tuota takaa? kyllä siinä nivelet paukkuu.

ja minä kun luulin että täällä on vain laihoja ja rikkaita...

Vierailija
19/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kertokaa,te yli 120kg painavat! Pahimmillani olen itse painanut 85kg ja silloin kävin melkein joka päivä mäkissä ja söin karkkia jatkuvasti.

Vierailija
20/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas aineenvaihdunta ja kilpirauhasen vajaa toiminta. Jälkimmäinen kyllä lihottaa, mutta ei jokaista ylipainoista.

Hidas aineenvaihdunta ei taas lihota ketään; jos se on hidas niin sisään mättö nopeus on sit kuitenkin liian suuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan