Ihana talo myynnissä Vantaalla
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6786879
Eikä ole mun talo, en mainosta (kun joku kuitenkin asiasta mainitsee) vaan tää on mun mielestä oikeesti ihana. Ostaisin jos asuisin Vantaalla ja olis tarpeeksi rahaa.
Kommentit (65)
ja hyvällä alueella. Kyllähän tuollainen kelpaisi...
ihan jees, muuten aika kamala. Korkeaa avointa tilaa, valkoista, kliinistä. Keittiöstä tulee ihan mieleen leikkaussali. :(
Ei mun juttuni ollenkaan.
Sitten saa uuden ja homeettoman ja sellaisen kuin haluaa. En ostaisi käytettyä ok-taloa. Käy kuitenkin kuin Janne Katajlle
ja menetetään hermot ja avioliittokin vähintään hajomispisteeseen mutta talon pitää olla itse rakennettu. Katajan tilanne toimikoon opetuksena: ei pidä hölmöillä tai voi tulla kalliiksi.
Vantaa ei ole meillä ykköstavoitteena, mutta talo on upea. Ja uusi.
Tontti vaan on pieni, vain 750 neliötä.
En ole ostamassa
hintaakin olisi enemmän. Upea talo! Kaikin puolin juuri minun makuuni sopiva.
ja hintakin kohdallaan, jos korkean olkkarin tilalla ois yksi makkari. Nyt ei huoneet riitä ja inhoan korkeita olohuoneita.
Pienin pintamatskumuutoksin (mm. keittiön lattia)
Mutta hitto soikoon hinta, PUOLI MILJOONAA EUROA...
ja täällä pk-seudulla kaikki maksaa paljon :(
Ainoa mikä häiritsi, oli että olohuoneen ikkunoista näkyi suoraan toinen talo. Itse arvostan edes pientä näköalaa. Muuten todella kiva!
Mutta minuakin häiritsee korkea olohuone, mieluummin ottaisin yläkertaan enemmän tilaa. Ja yläkerran huoneiden viistokattoisuus ei myöskään nappaa...
Muuten on kyllä kaunis, avara ja valoisa. Pinnatkin miellyttää!
Nyt asutaan Helsingin puolella vähän pienemmässä rivarissa ja tästä saataisiin melkein tuon verran rahaa, pitäiskö harkita...
Miten jotain voi häiritä korkea olohuone? Sehän tuo ihanasti "arvokkuutta" ja tilan tuntua. Talo ois juuri sopiva meille...ja voitais vakavasti harkitakin, kun minäkin palasin juuri hoitovapaalta töihin.
Päiväkumpu on alueena aivan perseestä, tontit pieniä, ikkunoista näkyy vain naapurin seinät.
Paljon häiriköivää nuorisoa. Kukaan toope ei maksa tuosta talosta pyydettyä hintaa, siinä on 100 000 liikaa.
400000:lla sais Vantaalta tollaisen talon. Olet niin väärässä. Menepä oikotielle ja katso hintatasoa. Itse olin yllättynyt, ettei talo maksa tuon enempää.
Ihanan siistiä ja tyylikästä. Millaiset lainat teillä on, joilla on melkein puolen miljoonan asunto, montako vuotta ja millaisin erin?
tyylikäs, mutta samalla kodikas. Pohja vaikuttaa toimivalta. Voitais mekin harkita... Meillä on omaa rahaa sen verran, ettei lainaa tarvitsisi ottaa paljoa. Harvemmin kai tuon hintaisia asuntoja ihan täydellä lainalla ostellaankaan.
pidän erityisesti avaruuden tunteesta ja kauniin vaaleasta värimaailmasta.
olo on kuin kirkossa tai virastossa....muuten kaunis.
Yllätyin kun ei ollut tämän kalliimpi. Kaunis talo, helppo sisustaa mieleisekseen ja olkkarissa kunnolla ilmaa. Inhoan koppero-olohuoneita!
Sitten saa uuden ja homeettoman ja sellaisen kuin haluaa.
En ostaisi käytettyä ok-taloa. Käy kuitenkin kuin Janne Katajlle