Ihana talo myynnissä Vantaalla
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6786879
Eikä ole mun talo, en mainosta (kun joku kuitenkin asiasta mainitsee) vaan tää on mun mielestä oikeesti ihana. Ostaisin jos asuisin Vantaalla ja olis tarpeeksi rahaa.
Kommentit (65)
tutustuimme asuinalueeseen autolla ajellen. Ei olla kuitenkaan ostoaikeissa. Meillä on tapana tutkia meille tuntemattomia alueita...
Asunnon pohja on mielestäni toimiva. Onnea myyntiin!
ja minusta pieni ja kauniisti hoidettu tontti on parempi, kuin iso ja hoitamaton. Harvalla on enää aikaa tehdä pihatöitä monta tuntia päivässä.
ne on väsyneitä, ku vauvaki on eristetty nukkumaan yksin, vaikka makuuhuoneessa ois runsaasti tilaa pinnasängylle. kertyyhän sitä univelkaa, ku öisin joutuu herää itkuun ja ravaa kahden huoneen väliä. sit siinä väsymyksessä alkaa parisuhdekin rakoilla.
pääkauppunkiseudulla mutta tuo sama ilmiö esiintyy muuallakin missä tilaa olisi reilusti.
Eikä Päiväkummussa kai edelleenkään kovin paljoa palveluja ole. Ei nappaa.
tyylikäs, mutta samalla kodikas.
Sisutettu pliisusti ja samalla tavalla kuin "opetetaan", että näin saat tyylikkään kodin. Persoonallisuus puuttui ihan täysin. En osaa kuvitella edes perhettä joka tuolla asui.
ei huolisi moista taloa vaikka saisi ilmaiseksi. Mamma kun rakentaa itse täydellisen talon keskelle kaupunkia järven rannalle parin hehtaarin tontille. Mammalla on aikaa rakentaa koska on kotona lasten kanssa kunnes nämä täysi-ikäisiä ja mamma hyvätuloinen toimeentulotukea nauttiva (nousee 100 eurolla) miljonääri.
Ihana keittiö, vaalea ja valoisa. Juuri minun makuuni.
kamala. Menisi heti vaihtoon. Muuten ihan ok talo, vaikkakin sisustaisin enemmän tunteella, en rahalla.
Naapurit on kyllä kamalan lähellä. Parvekkeelta näkyy varmaan 5 tai 6 naapurin tontille, ei kiva...
on tietysti ihana. Tuollaisen talon omistajan ensimmäinen tehtävä on, että hän säilyttää talon ominaisluonteen eikä pilaa sitä.
Muutenkin tykkään enemmän vanhemmista, arkkitehtuurinsa kestävyyden jo todistaneista taloista. Niihin kuuluu myös rintamamiestalot. 1940- ja 50-luvuilla suunniteltiin hienoja omakotitaloja.
Ap:n ihastelema talo on mun mielestä siisti ja nätti, henkii valkoisuudellaan varallisuutta (mm on varaa palkata siivooja) ja monia muita nykyään arvostettuja asioita. En vain löydä siitä luonnetta.
Tontti on todella pieni, naapurit ihan sylissä. Eikös koko omakotitalo-asumisen idea ole, että on vähän hajurakoa naapureihin?
Mutta, kuten sanottu, makunsa kullakin. :)
20
tuon ap:n linkittämä talo. Itse en ikinä ostaisi vanhempaa omakotitaloa, siinä on todella suuri riski ottaa takkiinsa.
Kierrä kaikki kadun talot ja mitään eroa ei ole. En tykkäisi asuan noin lähellä naapureita ja noin persoonattomassa kodissa.
alue on rauhallinen, mutta lähellä kuitenkin kaikkea
on sellanen lintukolo
tuo ap:n linkittämä talo on ihana,
ja hinta kohdillaan
itse en halua taloa kahdessa tasossa, hanakala pienten lasten kanssa,
olen asunnut
nyt talomme on yhdessätasossa ja tosi ihanaaaaaa
tuo talo miellytti munua kyllä sisustukseltaan ja muutenkin kyllä
helpompi ja huomattavasti halvempaa saada se iso tontti...
ostaisi vanhaa. Homeenhaju tuntuu jo kuvia katsellessa.
Asunnot ylihintaisia, ihmiset ylimielisiä juppeja. Vantaalle muuttaa jatkuvasti koulutettuja hyvätuloisia ihmisiä, kun taas Espoon vetovoima on hiipumaan päin. Talo on kyllä kaunis!