Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja... Elloksen asiakaspalvelu

Vierailija
16.06.2011 |

Kyselin tossa äsken olisiko joku tiennyt mitä Elloksen oudot kaksoiskoot tyyliin 98/116cm tarkoittaa.

Soitin sitten asiakaspalveluun, jossa vastaa taas kerran hoono soomi (virolainen) nainen. Yritin saada selvää, minkä kokoiset nuo pöksyt oikein ovat. Jankkas vaan, että voin palauttaa jos eivät sovi! Tai voi toki tarkistaa koko-oppaasta. Vaikka juuri selitin, että siellä ei mainita moisia kokoja ollenkaan.

Tällä "asiakaspalvelijalla" ei ollut mitään käsitystä asiasta, ei edes ymmärtänyt että 98 ja 116 kokojen välissä on koot 104 ja 110.

Argh... okei pieni juttu, mut mua ärsyttää suunnattomasti, kun joka puljussa on nykyään sama juttu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Ellosin asiakkaana jokusen vuoden... Sitten viime joulukuussa minulta hävisi heidän laskunsa. Otin heihin yhteyttä omaellos -sivuston kautta 2 kertaa. Vastauksia ei kuulunut, mutta ajattelin heidän selvittävän tilannetta varsinkin, koska tilauksessa oli ollut aivan täysin väärä tuote (aikuisten yöpaita oli vaihtunut lasten collegehousuihin... Siis täh???). Lopulta sain huomautuskuluja maksettavakseni 5e, minkä koin epäreiluksi, koska olin ilmoittanut heille hukanneeni laskun ja pyytäneeni laskutietoja, jotta olisin voinut velkani maksaa. Noh, otin tietty yhteyttä asiasta, mutta kuulemma mitynun viestejäni ei löytynyt mistään! En jostain syystä pystynyt vastaamaan Ellosin porukalla edes suoraan sähköpostitse vaan aina piti käydä kirjautumassa omalle tilille ja pistää viestiä... sitten kaikenmaailman pöhköt vastailivat sieltä ihan vääriin asioihin. Lopulta jouduin maksamaan sen 5e huomautuskuluja, vaikka vika oli Ellosin sivustoissa eikä minussa. Minusta erittäin tökeröä asiakaspalvelua. En enää IKINÄ tilaa mitään ellosilta, koska heidän asiakaspalvelunsa on huonoa ja koska heidän sivustonsa yhteydenottolomake ei näemmä aina toimi :/ Ja tosiaan vääriäkin tuotteita lähettelevät aiheuttaen ihmisille turhaa vaivaa palautuksien tekemisessä.

Vierailija
2/26 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistaneet contact centerinsä ulkomaille ja puhelinpalvelu tapahtuu siis Virossa tai jossain muualla Supomen ulkopuolella. Kannattaisi äänestää jaloillaan eli ei tilaa sieltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 98:sta 116:een.

Vierailija
4/26 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä harmittavaa että noinkin suuren yrityksen puhelipalvelu ei toimi. Kyse ei varmasti ole siitä että he eivät puhu täydellistä suomea vaan yleensäkin ammattitaidosta ja asiakaspalvelusta. Juuri tämän takia monet yritykse ovat ulkoistaneet puhelinpalvelunsa kuten yksi Elloksen suurimmista kilpailijoista..Voin omasta kokemuksestani sanoa minkälaista hyvä puhelinpalvelu pitäisi olla. Tässä yksi hyvä esimerkki ..http://www.protone.fi/ . Mielestäni Suomessa välillä aivan unohdetaan asiakaspavelun tärkeys.

Vierailija
5/26 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen firma joka laittaa henkiloston virheet asiakkaan maksamaksi, on JYSK. Olivat yrittaneet toimittaa huonekalut taysin vaaraan osoitteeseen. Kun soitin ja valitin, tuli ilmi etta   olivat olleet osoitteessa joka muistutti hieman omaa osoitettani, jos ei ole tarkka katujen nimissa niin vaarin menee. He kuvailivat kiinteistoa jossa olivat kayneet, tiesin tasta etta on vaara osoite kun kiintieistossa missa olivat olleet, olivat kuulemma  soittaneet ovipuhelimella. Minun kiinteistossani ei ole ovipuhelinta mutta olin jattanyt alaoven heita varten auki. Ajattelin etta jos on jonkinlaisia idiootteja liikkeella niin paasevat ainakin sisaan rakennukseen jos eivat osaa soittaa kannykkaan. Mutta olipa sitten liikkeella sitakin suurempia idiootteja.

Kuljetus, jota ei sitten tapahtunut tuli minun maksettavakseni, ja oli lisaksi erittain epaystavallinen asiakaspalvelija heidan numerossaan. Tuon tapauksen jalkeen en ole enaan siihen puljuun mennyt.

Vierailija
6/26 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 22:40"]

Tämä on kyllä harmittavaa että noinkin suuren yrityksen puhelipalvelu ei toimi. Kyse ei varmasti ole siitä että he eivät puhu täydellistä suomea vaan yleensäkin ammattitaidosta ja asiakaspalvelusta. Juuri tämän takia monet yritykse ovat ulkoistaneet puhelinpalvelunsa kuten yksi Elloksen suurimmista kilpailijoista..Voin omasta kokemuksestani sanoa minkälaista hyvä puhelinpalvelu pitäisi olla. Tässä yksi hyvä esimerkki ..http://www.protone.fi/ . Mielestäni Suomessa välillä aivan unohdetaan asiakaspavelun tärkeys.

[/quote]

Teetkö tätä mainontaa jonkinlaisella suoritusperustaisella palkkiolla, vai oletko firman omistajia, kun tähän aikaan illasta jaksat kaivella vanhoja viestejä, joihin pääset mainoksesi "näppärästi" ujuttamaan?

Vierailija
7/26 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtunutta: Tilasin ellokselta ja systeemi kaatui kesken kaiken. Mitään tilausvahvistusta ei tullut eikä missään näkynyt, että tilaus olisi kirjautunut. Tein uuden tilauksen. Sitten alkoikin paketteja tulla! Koskaanhan sieltä ei kaikki tule kerralla, vaan tipoittain ja nyt niitä sitten tuli kaksin kappalein. Hain paketteja, palauttelin...lopulta olin sekaisin mikä lasku oli oikea ja mikä ei, toisissa oli aleprosentit kohdallaan, toisissa ei mitään. Pyysin asiakaspalvelusta että saisin uuden laskun, jossa olisi aletkin kohdallaan. Ei, se ei ollut mitenkään mahdollista. Minun pitää nyt vaan itse selvittää omat mokani...joo-o. No monien selkkausten jälkeen sain laskuni maksettua, mutta luulen, että kaikki ei mennyt oikein, vaan maksoin liikaa.

Toisella kerralla palautin joka ainoan tavaran mitä tilasin ja ihan ajoissa. Oli valmiiksi rikkinäistä valaisinta ja kamalalle haisevia verhoja, takki josta puuttui nappi jne. No sitten tuli lasku korosta, koska olin tilannut ellos-tilille. En tietenkään maksanut sitä. Tuli muistuksia ja lisää korkoa. Otin yhteyttä ja sain kuulla, että kyllä heillä on oikeus veloittaa korko, koska olin käyttänyt ellos-tiliäni! WTF??? Siis en osta heiltä mitään ja ottavat siitä koron...aika outoa. No "pienen" sanaharkan, kirjeenvaihdon, uhkailujen yms. jälkeen velkasaldoni ystävällisesti nollattiin. Mutta ihan vaan pelkkää ystävällisyyttä siis, he olivat mielestään oikeassa.

No kyllä nyt uskoin, että ikinä, koskaan, en tässä enkä missään tulevassa elämässäni enää haksahda tilaamaan tuosta puljusta mitään. Onneksi eivät enää lähettele mainoksiaankaan, oon varmaan mustalla listalla ;D

Vierailija
8/26 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo useampi vuosi, mutta tilasin jotkut mustat caprit tms. koossa 36. Paketista paljastui beiget farkkusortsit valehtelematta koossa XXXXXL. Oli siinä hupia kun parin siskon kanssa hypättiin niihin sortseihin yhtäaikaa :D Jostain syystä menivät palautukseen ne housut.

Vierailija
9/26 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata sieltä housut puhelimitse mutta juuri kesken tilaamisen puhelu katkesi. No soitin uudelleen ja aloin taas latelemaan numeroita ja puhelu katkeaa. Soitin kolmannen kerran ja sain vihdoinkin sanottua numerot loppuun. Miksi he katkaisevat puhelut tahallaan? En aio ikinä tilata Ellokselta yhtään mitään. Kuvastoja (mitkä eivät varmaan ole ihan halpoja) edelleen lähettelevät ja ne menevät suoraan paperinkeräykseen. Sit ärsyttää vielä se, et ne tyrkyttää jotain tiliä tai osamaksua. Minähän en sellasiin lähde mukaan. Sitä paitsi ne vaatteet on jotain tekokuitupaskaa.

Vierailija
10/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan ei ole mihinkään asiaan tullut selvyyttä kun olen ellokselle soittanut pari-kolme kertaa elämäni aikana. en kyllä käsitä miksi palkataan ihmisiä työhön jota he eivät osaa, kun eivät ymmärrä kieltä..

Vierailija
11/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin netin kautta tilaaminen on sen kanssa linjassa; hyvin vaikeaa, hidasta ja vasta kassalla selviää, onko tuotteita oikeasti edes tarjolla.

Mä yritin kerran tilata sieltä jotain lastenelokuvaa. Ylläri oli melkoinen, kun paketista paljastuikin sellainen violetti pitsinen seksikorsetti! Kun sitten soitin asiasta Ellokselle, puhelimeen vastasi juurikin tuollainen numeroja osaamaton virolainen neitokainen, jonka kanssa keskusteltuani en tullut hullua hurskaammaksi. Pidin korsetin, myin sen kirpparilla ja sain hyvät rahat ;)))

Vierailija
12/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainoa Ellokseen kilahtanut :D

-ap

Vierailija
13/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten tuohon nyt kukaan muutenkaan osaisi vastata... Ts eihän kukaan voi tuntea heidän koko tuotevalikoimaansa, ja samalla tavallahan se menee muissakin nettipuodeissa eli tilaat ja kokeilet.

Vierailija
14/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kokonumeroista yleensä annetaan mitat ja jonkun normaalin kaksoiskoon kohdalla pystyy päättelemään, että on jotakin niiden mittojen väliltä. Mutta neljä kokoa on aika iso haarukka?

-ap

Mutta miten tuohon nyt kukaan muutenkaan osaisi vastata... Ts eihän kukaan voi tuntea heidän koko tuotevalikoimaansa, ja samalla tavallahan se menee muissakin nettipuodeissa eli tilaat ja kokeilet.

Vierailija
15/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tuollaista kokoa nähnytkään! Tuohan on jo neloiskoko

Vierailija
17/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaat matkaa niin toinen ei ymmärrä yhtään suomea vaikka oot suomen kielen valinnut. Ei ollut matkaa varattuna eikä sitä kautta pöytävaraustakaan. Laivalle päästiin silti mut ravintolaan ei mahtunu. En ole sen koommin siljalla käynyt. Viikkarilla onneks suomenkielistä palvelua.

Vierailija
18/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin netin kautta tilaaminen on sen kanssa linjassa; hyvin vaikeaa, hidasta ja vasta kassalla selviää, onko tuotteita oikeasti edes tarjolla.

Mä olen nyt kevään ja kesän aikana yrittänyt tilata mun tytölle vaatteita. Ensin tilauksessa oli legginssit, kassankin mukaan tilattavissa. Tein tilauksen ja odottelin, kunnes parin viikon päästä tilauksesta tuli viesti, ettei legginssejä olekaan. Muutin tilausta ja laitoin tilalle shortsit, odotin taas pari viikkoa, ja tuli viesti, ettei shortsejakaan ole. Muita tuotteita ei ole vieläkään tullut. Tämä oli todellakin mun viimeinen tilaus Ellokselta.

Vierailija
19/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen järjettömään mainospostimäärään menevät rahat vaikka asiakaspalvelun kehittämiseen...

Vierailija
20/26 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain H&M:lta kirjeen, että emme voi lähettää uutta tilaustanne, kun vanha on maksamatta. Soitin asiakaspalveluun, kuullakseni, että olin maksanut väärin laskuni eräpäivänä, maksu oli kuitenkin kirjautunut eräpäivänä ja tilin saldo oli nolla. Täysin suomenkielinen mies väitti vaan koko ajan, että olet maksunut väärin... Okei, enpä tämän tilauksen maksamisen jälkeen enää ko. puljusta tilaa, etten vaan maksa väärin. Tai sitten pyörrän periaatteeni seuraavan hyvän tarjouksen tullessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi