Oon niin lihava, etten voi edes ajatella treffailua :(
En vaan laihdu millään. Nyt netissä törmäsin ensirakkauteeni ja mä en voi edes kuvitella tapaavani sitä uudestaan kun olen niin lihava :(
Kommentit (29)
eli paino ja pituus, niin kerrotaan oletko oikeasti Niiin lihava.
Kirjoitat ettet voi tavata uudestaan. Miten niin hän on nähnyt sinut jo? Vai? Ja tuolla asenteella ei varmasti löydy elämänkumppania. Vähän nyt itseluottamusta. Ja kaikki laihtuu kun vaan haluaa, siis oikeasti haluaa, eikä vain puhu laihduttamisesta.
Olen kokeillut Nutrilettiä kerran, ei toiminut.
Yleisesti olen vähentänyt syömistä. Yritän liikkua, mutta liikkuminen saa aikaan sen, että jotain hermoa painaa selässä niin lonkka kipeytyy tosi pahasti. Lääkäri ei ole löytänyt kunnon syytä miksi tällainen tapahtuu.
Kirjoitat ettet voi tavata uudestaan. Miten niin hän on nähnyt sinut jo? Vai? Ja tuolla asenteella ei varmasti löydy elämänkumppania. Vähän nyt itseluottamusta. Ja kaikki laihtuu kun vaan haluaa, siis oikeasti haluaa, eikä vain puhu laihduttamisesta.
varmastikaan ollenkaan tietoinen siitä, miten laihduttaessa pitää syödä ja liikkua. Ota siitä selvää niin laihdut ihan varmasti. Ei tarvitse nähdä nälkää kun syö terveellisesti ja jättää kaikki herkut pois, ja jos yksi liikuntamuoto ei sovi niin sitten on muita vaihtoehtoja.
olen 163,93kg eikä ole kyllä ikikuuna päivänä tarvinut miettiä,ettenkö saisi miestä.Niin komian ja kiltin miehen sain ittelleni elinkumppanikseni että pitää oikein huokaista joka päivä kun on niin namu ;) Kun kantaa läskinsä hyvin,on positiivinen ja iloinen ja hoitaa itseään muuten,(hiukset,kevyt ehostus),vaikka laihtua ei pystyisikään,niin ihan varmasti löytyy kumppani.Ei muuta kuin positiivista asennetta kehiin ja hyvää kesää =)
Yleisesti olen vähentänyt syömistä. Yritän liikkua, mutta liikkuminen saa aikaan sen, että jotain hermoa painaa selässä niin lonkka kipeytyy tosi pahasti. Lääkäri ei ole löytänyt kunnon syytä miksi tällainen tapahtuu.
tunnen paljon lihavampiakin, jotka ovat miehen löytäneet, ja oikein hyvän vielä!! Ei se siitä ole kiinni.
olen 163,93kg eikä ole kyllä ikikuuna päivänä tarvinut miettiä,ettenkö saisi miestä.Niin komian ja kiltin miehen sain ittelleni elinkumppanikseni että pitää oikein huokaista joka päivä kun on niin namu ;) Kun kantaa läskinsä hyvin,on positiivinen ja iloinen ja hoitaa itseään muuten,(hiukset,kevyt ehostus),vaikka laihtua ei pystyisikään,niin ihan varmasti löytyy kumppani.Ei muuta kuin positiivista asennetta kehiin ja hyvää kesää =)
kuitenkaan varmaan häiritsisi jos laihtuisit.
Enkä siis edes kehtaa mennä treffeille, koska pidän itseäni miesten silmissä rumalta.
lasten kanssa en tietenkään ajattele, että olen lihava j akamala, mutta en osaisi miehen edessä olla.
Olen ollut aika kauan sinkkuja ja yh.na. eikä tietty asenteeni paljoa auta asiaa.
ap
voi tehdä jotain jos se noin inhottaa. Pitää olla vain vähän itsekuria.
Olin itse puoli vuotta sitten 98 kiloinen, pituutta 160 cm.
Nyt olen laihtunut jo 15 kg ja miehetkin huomioi ihan eri tavalla - vaikka olen edelleen ylipainoisempi kuin sinä!
Jätät ensin herkut, makeat, jätskit, mehut, karkit, sipsit pois. Vähän voi syödä kerran viikossa. Mutta vaan vähän.
Sitten otat tilalle puuroa, salaatteja, hedelmiä, jne. Ihan vähän lihaa, kanaa, kalaa (ison tulitikkuaskin verran) lounaalla ja päivällisellä.
Hankit personal trainerin. Mietitte yhdessä liikuntakeinoja, jotka eivät satu. Itselläni auttoi itämainen tanssi ja jooga selkäkipuihin.
Oma paino putossa 0,5kg/vko. Olen energinen, iloinen ja tyytyväinen. Välillä tulee takapakkia, kuten viime viikolla juhlineen ja matkoineen, mutta sitten taas paluu ruotuun.
Kyllä sinäkin laihdut!
samoissa mitoissa kuin ap, enkä pidä itseäni hirveän lihavana. Lapset nyt on vaan jättäneet jälkensä kehoon. Mä en ainakaan tuijota vaakalukemia niin paljon vaan sitä miltä näyttää. tietty olis hyvä kun laihtus muutaman kilon, mut kivoilla ja sopivilla vaatteilla saa aikaan ihmeitä!
Asun pienellä paikkakunnalla enkä edes pääse kuntoilemaan ilman lapsia. ainoa oikea liikkuminen on kävely lasten kanssa. Tai lapsi menee pyörällä ja minä kävelenm.
pitäisi kai ottaa niskasta kiinni ja unohtaa kaikki vähäisetkin herkut. Tosin olin viime vuonna 4kk syömättä karkkia eikä paino pudonnut yhtään. samalla jätin perunan, riisin ja pastankin pois. Tulos tosiaan -0kg. Turhauttavaa.
pahin alue minulla on selkä. Tulee sellainen oksettava selkämakkara mikä saa minut, isorintaisen, näyttämään vieläkin lihavammalta.
ap
juu juu, hirvee läski. heh heh. älä ny viitti. väh oot pyöree.
Vuosia jo yh, enkä todellakaan kehtaisi treffailla ketään sellaista, joka on tuntenut minut ennen, sillä nämä + 20kg eivät mieltä ylennä.
Asun pienellä paikkakunnalla enkä edes pääse kuntoilemaan ilman lapsia. ainoa oikea liikkuminen on kävely lasten kanssa. Tai lapsi menee pyörällä ja minä kävelenm. pitäisi kai ottaa niskasta kiinni ja unohtaa kaikki vähäisetkin herkut. Tosin olin viime vuonna 4kk syömättä karkkia eikä paino pudonnut yhtään. samalla jätin perunan, riisin ja pastankin pois. Tulos tosiaan -0kg. Turhauttavaa. pahin alue minulla on selkä. Tulee sellainen oksettava selkämakkara mikä saa minut, isorintaisen, näyttämään vieläkin lihavammalta. ap
Ja jopa lasten kanssa; mielikuvitust nyt vähän.
Lapset on hyviä "puntteja" joten ei kun liikkeelle. Lapsetkin tykkää
Et ole edes mikään kamalan lihava. Varmaan kynnys on noussut lähteä treffeille jos jämähtänyt kotiin. Nyt vaan pienin askelin. Onko tuo ensirakkaus ottanut sinuun mitään kontaktia nyt? Onko ehdottanut treffejä tms? Oletteko löytäneet uudelleen facebookissa vai missä?
Ota aluksi kontaktia pienin askelin. Meilailkaa, chattailkaa, tutustukaa uudestaan. Ajan kanssa. Siinä jo tunteet syvenee ja sitten kun tapaatte, niin ei varmasti parit makkarat mitään haittaa. Olette jo tunne tasolla sitten niin lähellä toisianne.
Tsemppiä. Hyvin kaikki menee! Minkä ikäinen olet?
Et ole edes mikään kamalan lihava. Varmaan kynnys on noussut lähteä treffeille jos jämähtänyt kotiin. Nyt vaan pienin askelin. Onko tuo ensirakkaus ottanut sinuun mitään kontaktia nyt? Onko ehdottanut treffejä tms? Oletteko löytäneet uudelleen facebookissa vai missä?
Ota aluksi kontaktia pienin askelin. Meilailkaa, chattailkaa, tutustukaa uudestaan. Ajan kanssa. Siinä jo tunteet syvenee ja sitten kun tapaatte, niin ei varmasti parit makkarat mitään haittaa. Olette jo tunne tasolla sitten niin lähellä toisianne.
Tsemppiä. Hyvin kaikki menee! Minkä ikäinen olet?
ihan miehestä että haittaako ne makkarat vai ei, en nyt puhu ap:sta, joka ei tosiaan mikään kaamea läski ole. Mutta on ihan turha väittää, että jos aidosti rakastaa niin suuri ylipaino ei merkkaisi mitään, ulkonäöllä on kuitenkin paljon merkitystä parinvalinnassa ja se on ihan luonnollista eikä mitenkään pinnallista.
katsoo vain ulkonäköä, hän ei ole kenenkään arvoinen. Itse olen 173 cm ja n.130 kg.Ap, et sinä ole kovin lihava! Koita katsoa ulkonäkösi kauniisiin puoliin. Minulla on kiltti ja hyvännäköinen mies. itse olen sitä mieltä, että mies, joka pitää kauniina, voi nostaa itsetuntoa.
olet tehnyt laihtuaksesi, tiedätkö miten oikeaoppisesti laihdutetaan?