Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitteko kaupasta jossa on ammuttu ihmisiä? Tuotteita, elintarvikkeita...

Vierailija
01.01.2010 |

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäisin että sikainfluenssa tarttuu.

Vierailija
2/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti menisi ko. kauppaan, tuntuisi vaan vähän creepyltä. Mutta on se kumma, jos kauppias ei viitsisi heittää pois kahta jauhelihapakkausta, jossa on jonkun silmä ja ydinjatke tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin siinä Cittarissa. Valitettavasti Prismassa tulisi asia mieleen ja se järkyttää mua sen verran, että kävisin toisessa kaupassa.

Ps. Tosin mulla onkin vain plussa kortti.

No tosin asun Tampereella.

Vierailija
4/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peräti viideskymmenes vastaaja tähän täysin tolkuttomaan ketjuun, ja ihmettelen, kuinka moni on vastannut tähän edes puoliksi tosissaan. Ei VOI olla totta että tällaisia joku edes ajattelee...

Vierailija
5/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus on vähän eriasia kuin jonkun pään sisältö vihanneshyllyllä.

Pään sisältö on toki steriiliä, mitä taaperon yrjöt eivät ole.

Vierailija
6/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peräti viideskymmenes vastaaja tähän täysin tolkuttomaan ketjuun, ja ihmettelen, kuinka moni on vastannut tähän edes puoliksi tosissaan. Ei VOI olla totta että tällaisia joku edes ajattelee...

sua yhtään arveluttaisi muuttaa esim. taloon, jossa tiedät vaikka vuosi sitten tapahtuneen vanhempien ja viiden lapsen murhan? Eihän siellä enää mitään veriroiskeita ole ja niin edelleen.

Vierailija
7/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikösua yhtään arveluttaisi muuttaa esim. taloon, jossa tiedät vaikka vuosi sitten tapahtuneen vanhempien ja viiden lapsen murhan? Eihän siellä enää mitään veriroiskeita ole ja niin edelleen.

Mitääh, aiotko sä ostaa Sellon Prisman ja muuttaa sinne asumaan???? :D

Vierailija
8/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina kyseisellä hyllyllä tulee mieleen vainaja.

Vaihtaisin kauppaa.

Vierailija
9/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että prisma on osuuskaupan omistuksessa ja se hävikki mitä tulee ei mene kenenkään yksityisen kauppiaan pussista. Osuustoiminnan liikkeet omistaa asiakasomistajat eli jokainen jolla on vihreä kortti! Miettikää sitten sitä kuka sen hävikin oikeasti maksaa ja kannattaako liikkeen pihistellä siinä tuotteiden laadussa kun se ei ole niiltä pois. Mitä parempaa ja enemmän ne myy sen enemmän asiakas hyötyy!

Vierailija
10/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa ne hyllyt kuolleiden työkavereiden kohdilta, ettei tuotteet ole "pilaantuneita". Ja jonkun sekin homma on tehtävä. Järkkyä.

Vierailija
11/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän viittaa äskettäin tapahtuneeseen surmatyöhön, eikä prismaan. Vaan ylipäätään kauppaan jossa on surmattu joku joskus.

En ostaisi. Kauhistuttaa ajatus vainajasta. Sama asunnon suhteen en muuttaisi asuntoon jossa on murhattu ihmisiä.

Vierailija
12/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivousyrityksestä

Katsoa ne hyllyt kuolleiden työkavereiden kohdilta, ettei tuotteet ole "pilaantuneita". Ja jonkun sekin homma on tehtävä. Järkkyä.

Vierailija
13/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme kysymys.

Vierailija
14/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos joku saa vaikka ison nenäverenvuodon, tai kaatuu kaupassa ja lyö päänsä jolloin verta tulee paljon? Sama homma?

ei tee mieli ostaa melonia jossa on aivonkappaleita tai mikroveriroiskeita.. Minusta sellaisen kaupan tuotteet pitäisi hävittää ja vaihtaa uudet tilalle.

Vierailija
15/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pohtinut tätä monesti. Myös koulusurmien kohdalla. Että kykenisinkö palaamaan kouluun jossa on kuollut opiskelijatovereita?

En luultavasti. Minua etoo kuolema, siinä on jotain niin lopullista. Tekisin ostokseni muualla.

Tämä keskusteluketju toimii todella hyvänä terapiana toipua ja käydä läpi näitä asioita.

Vierailija
16/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamaan, kun se on tätä ennenkin toiminut mun lähikauppana. Mut en aio ihan heti mennä, jotenkin karmii koko juttu. Pakkohan se on jossain kaupassa käydä, onneksi siinä on se cittari myös.

Vierailija
17/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koko kaksikerroksisen, ison kaupan tuotteet? Entäs jos joku saa vaikka ison nenäverenvuodon, tai kaatuu kaupassa ja lyö päänsä jolloin verta tulee paljon? Sama homma?

ei tee mieli ostaa melonia jossa on aivonkappaleita tai mikroveriroiskeita.. Minusta sellaisen kaupan tuotteet pitäisi hävittää ja vaihtaa uudet tilalle.

Oletko kauppias vai miksi ajattelet noin omituisesti?

Vierailija
18/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus on vähän eriasia kuin jonkun pään sisältö vihanneshyllyllä.

Pään sisältö on toki steriiliä, mitä taaperon yrjöt eivät ole.

Kumman ottaisit kasvoillesi mieluummin. Hiviä kantavan oksennuksen vai aivoverimössöt?

Niin sitähän minäkin. Olisit miettinyt tarkemmin.

Vierailija
19/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolle prismalle tulee huono maine ja ihmiset välttävät sitä, ei siitä kärsi kuin kuolleiden työntekijöiden kollegat! Ehkä oku heistä haluaa aihtaa vaikka toiseen prismaan töihin tms. ja toivottavasti heille annetaan se mahdollisuus, mutta jos tuolla ei käy kauppa niin se on pian entinen kauppa ja työntekijät työttömiä! Minäkin kävin täällä oulussa cittarin sijaan prismassa eilen (joo vaikka on eri osuuskauppakin) ihan vaan sen takia ettei tilanteeseen täysin syytön firma kärsi tapahtuneesta!

Vierailija
20/131 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ottaisit kasvoillesi mieluummin. Hiviä kantavan oksennuksen vai aivoverimössöt?

Niin sitähän minäkin. Olisit miettinyt tarkemmin.

Siis meinaatko että siellä kaupassa edelleen lentää verimössö? :D Anteeksi, mutta mua naurattaa. Mustaa huumoria tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän