Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan harrastaisi seksiä yhdenkään todella exänsä kanssa?

Vierailija
15.06.2011 |

Olen törmännyt tähän ilmiöön että kännissäpäin sitten naidaan vaikka exää kun panettaa.Mä en ole koskaan toiminut niin.Kyllä se on sitten todella piste kaikelle.Sitähän tuntisi itsensä hyväksikäytetyksi!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmisistä. Kyllä mä voisin kuvitella panevani nykyistä aviomiestäni eron jälkeenkin, jos erottaisiin. Koska todennäköisesti erottaisiin ystävinä/kavereina, ei riidoissa.

Vierailija
2/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ettei ole ollut minkäänlaista seksuaalista värähdystäkään heidän suuntaansa

Toisaalta yksi entinen panokaveri kyllä värähdyttelee vieläkin, mutta se olikin vain fyysistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa harrastanut seksiä. Totesimme ettei meidän suhde toimi, mutta seksi toimi. Yhteisestä päätöksestä sitä tehtiin, usein mun aloitteesta, ja yleensä ihan selvinpäin. Siitä tuli hiukan tapa, jos kumpikaan ei ollut suhteessa johonkin toiseen. Ja loppui sitten, kun tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
4/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ihan oikeasti halua ruveta virittelemään mitään uutta tulta kenenkään kanssa, exän jätin alkoholiongelman takia, joten se ei yhden yön yökyläilyssä (nelisen tuntia ;) paljoa painanut. Valitse siitä sitten pienempi risti kun luonto ajaa tikanpoikaa puuhun ;)

Kertaan jäi!

Vierailija
5/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin nuori ja ennen aviomiestäni minulla on ollut vain kaksi "kunnon" poikaystävää,mutta molempien kanssa ero on tullut lähinnä lapsellisista jutuista,baarissa nähtyämme on heti ollut "sähköä" välillämme ja hakeuduttu toistemme seuraan.

Vierailija
6/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aika hilkulla, mutta erosimmekin exän kanssa hyvissä väleissä, sen vuoksi, että meillä oli elämän " suunnitelmat" niin erilaisia. Suutelin exää, ties vaikka olisin mennyt pidemmällekin, koska tuntui hyvältä olla haluttu. Olimme molemmat varattuja joten kadun sitä, ja paljon.

Vierailija
7/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti ehdotella uudelleen suhteen aloittamista ja muutamaan kerran tapailtiin ja seksiä harrastettiinkin. Ei vaan se petturi henkisellä tasolla enää kiinnostanut. Tyydyttävää seksissäkin oli ainoastaan se kuinka ex tuntui pitävän tätä vanhempaa, rumempaa ja kuluneenpaa katkeraa akkaa sitten kuitenkin parempana (edelliset nyxän luonnehdintoja minusta).

Vierailija
8/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa parinkin exän. toinen heistä on vanhemman poikani isä ja toinen vähän lyhyempi aikainen kumppani.

hävettää tunnustaa, että jopa petin nykyistä miestäni suhteen alussa exäni kanssa...

Vierailija
9/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostuis en vaikka olis hyvät välit. Ex on ex, rajat on vedettävä, eihän kavereitakaan nussita.

Vierailija
10/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin, kun olin 14 (hän 18), harrastettiin jonkinnäköistä seksiäkin, muttei yhdyntää koko puolen vuoden aikana. Jälkeenpäin kaduttaa jollakin tavalla, etten menettänyt neitsyyttäni hänelle, sillä hän oli ensi rakkauteni. Se jolle sen menetin, no kyllähän minä siitä tykkäsin, mutta ei se niin tulista ollut kuin tämä ensimmäinen... Joten jos tilaisuus tulisi nyt vanhemmalla iällä, niin joo, voisin ehkä naida exäni kanssa.

Vierailija
11/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt, vaikka erosta jo vuosia.

Vierailija
12/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi uuden naisen ja jätti minut sen takia. No jonkin ajan päästä hiukan enemmän ja vähemmän huppelissa erehdyimme juttelemaan ja päädyimme hänen kotiinsa sänkyyn kun nyxä oli äidillään.

Jatkoimme salasuhdetta 2 vuotta:) Minulla ei ollut mitään tarkoitusta aloittaa uudelleen seurustelua hänen kanssaan, mutta sängyssä meillä synkkasi ja toisaalta huvitti, että nyt mies pettää nyxää minun kanssani, vaikka aikoinaan tilanne oli toisin päin ja tämä nyxä oli todella ylimielinen ja koppava minua kohtaan.

Heidän suhteensa taisi kariutua kun jätin korvakoruni vahingossa heidän sänkyynsä ja pikkarini heidän sóhvatyynyn väliin viimeisenä yönä, mitä vietin siellä. Viikon päästä muutin toiselle paikkakunnalle. En ole exää tavannut sen jälkeen.

Vierailija
13/14 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi uuden naisen ja jätti minut sen takia. No jonkin ajan päästä hiukan enemmän ja vähemmän huppelissa erehdyimme juttelemaan ja päädyimme hänen kotiinsa sänkyyn kun nyxä oli äidillään.

Jatkoimme salasuhdetta 2 vuotta:) Minulla ei ollut mitään tarkoitusta aloittaa uudelleen seurustelua hänen kanssaan, mutta sängyssä meillä synkkasi ja toisaalta huvitti, että nyt mies pettää nyxää minun kanssani, vaikka aikoinaan tilanne oli toisin päin ja tämä nyxä oli todella ylimielinen ja koppava minua kohtaan.

Heidän suhteensa taisi kariutua kun jätin korvakoruni vahingossa heidän sänkyynsä ja pikkarini heidän sóhvatyynyn väliin viimeisenä yönä, mitä vietin siellä. Viikon päästä muutin toiselle paikkakunnalle. En ole exää tavannut sen jälkeen.

Vierailija
14/14 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen, mutta rakastettuni 25 vuoden ajalta - no oli meillä taas ihana suhde hetken eikä päästä toisistamme ikinä eroon! Vain olosuhteet pitää meidät erillään. Ja ihan selvinpäin, emme ole tainneet koskaan jakaa edes viinilasillista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä