Miehen mielestä olen vastenmielinen ja hänen masennuksensa syy
Tuntuu ihan järkyttävän pahalta, koska olen ihan tavallinen, normaalin näköinen ja en mitään ihmeitä ole häneltä koskaan vaatinut. Hän haluaa nyt erota ja löytää uuden, ihanamman ja nuoremman naisen. Järkytys on suuri. Miten tästä voi selvitä?
Kommentit (43)
Tuntuu ihan järkyttävän pahalta, koska olen ihan tavallinen, normaalin näköinen. ?
että olet tavallinen ja normaalin näköinen. Kamalampaahan se olisi, jos olisi joku vika, jonk avuoksi jätetään.
ja kyllä, oli toinen nainen, oli ollut jo pitkään. Keskusteluissa minun syyni oli mm. huono urakehitys, minua hän ei ollut koskaan oikein rakastanut, minä vein energiaa.
Toisaalla hän piti yllä salasuhdetta nuoren tytön kanssa.
Tässäkin tapauksessa mies palasi kotiin häntä koipien välissä kun uusi nuori tyttö petti häntä eivätkä romanttiset kuvitelmat helposta elämästä toteutuneetkaan. Otin takaisin lasteni tuskan tähden.
se vaan on kumma miten se paha olo jatkuukin vaikka eroaisi sinusta ja siinä seuraavassakin naisessa on joku paha vik, kun vieläkään ei tunnu oikealta...
Miehellä on jokin kriisi tai sitten se tosiaan on masentunut ja syy siihen ei koskaan löydy oman itsen ulkopuolelta, vaikka miten sitkeästi väittäisi jotain muuta.