Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä olen vastenmielinen ja hänen masennuksensa syy

Vierailija
14.06.2011 |

Tuntuu ihan järkyttävän pahalta, koska olen ihan tavallinen, normaalin näköinen ja en mitään ihmeitä ole häneltä koskaan vaatinut. Hän haluaa nyt erota ja löytää uuden, ihanamman ja nuoremman naisen. Järkytys on suuri. Miten tästä voi selvitä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on sellaisen jo löytänyt.

Nämä tarinat ovat aina samanlaisia, vuorosanoja myöten. Niin meilläkin.

Ensin mies haluaa vapautta, sen jälkeen alkaa aivan älytön vaimon kritisointi ja syyllistäminen.

Kyllä siitä selviää.

Vierailija
2/43 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin se varmaan on

en vaan tajua et eikö miehet yhtään ajattele lapsiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut minullekin se katkerin pala.

Minun eksäni vain totesi, että hänen mielestään on oikein erota tunnekylmästä avioliitosta. Mutta pariterapiaan hän ei lähde, eikä luovu toisesta naisesta.

2

ja niin se varmaan on en vaan tajua et eikö miehet yhtään ajattele lapsiaan?

Vierailija
4/43 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat lopulta ja miehen tila vaan huononee vaikka kai sen olis pitänyt tosta kohentua jos kerran avovaimon syytä. Masentunut syyttää mitä tahansa mutta paranemaan häntä ei saa ennen kuin itse tajuaa, että terapia ja lääkkeet auttaa.

Jos ei oo oikeesti masentunut, niin sitten on löytänyt uuden.

Vierailija
5/43 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni vain totesi, että hänen mielestään on oikein erota tunnekylmästä avioliitosta.

Aika sairasta että vuorosanat tosiaan on lähes vakiot... Mieheni ei kuulemma enää tunne minua kohtaan mitään, joten hänestä on oikein että silloin heti erotaan. Ei kuitenkaan suostu myöntämään että toinen nainen olis jo olemassa. Rankka laihdutus ja urheilu kyl puhuis sen puolesta vahvasti.

Vierailija
6/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa minua kuulemma kuitenkin eikä halua erota. Siis ehdotin asumuseroa, koska mies on aina kärttyinen ja vihainen lapsille. Mies sanoi että se johtuu minusta, että minä teen hänestä sellaisen. En ole mikään nalkuttaja tms eikä mies osannut edes sanoa miksi näin on. Mutta asumuseroon hän ei suostu koska rakastaa minua kuitenkin. Eikä lähde pariterapiaan (ollaan vuosia sitten oltu)... Miehet...

Vierailija
7/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota teki iin paljon /tai luulin, mutta totuus oli toinen nainen.

Tämä toinen nainen tosin oli vanhempi ja tuli heti sitten raskaaksi vanhemmalla iällä, vaikka oli miehelleni sanonut, ettei voi saada lapsia.

Mies sitten palasi kotiin häntä koipien välissä 2 kk myöhemmin, mutta eihän siitä enää mitään tullut aidosti. Teeskentelyä riitti kyllä jonkin aikaa.

Vierailija
8/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on sellaisen jo löytänyt.

Nämä tarinat ovat aina samanlaisia, vuorosanoja myöten. Niin meilläkin.

Ensin mies haluaa vapautta, sen jälkeen alkaa aivan älytön vaimon kritisointi ja syyllistäminen.

Kyllä siitä selviää.

Mä otin eron kun en jaksanut enää kuunnella haukkumista ja mies suuttui lopulta siitä. Syytti mua petturiksi ja väitti et ihan varmasti mulla on ollut toinen mies jemmassa, koska olin sellainen kylmä ja tunteeton jättäjäpaska. Erilleen muutosta meni alle kolme viikkoa niin mies muutti yhteen naisensa kanssa jonka oli ilmeisesti tuntenut jo KAUAN.

Vierailija
9/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni vain totesi, että hänen mielestään on oikein erota tunnekylmästä avioliitosta.

Aika sairasta että vuorosanat tosiaan on lähes vakiot... Mieheni ei kuulemma enää tunne minua kohtaan mitään, joten hänestä on oikein että silloin heti erotaan. Ei kuitenkaan suostu myöntämään että toinen nainen olis jo olemassa. Rankka laihdutus ja urheilu kyl puhuis sen puolesta vahvasti.

että jätät sen. Sit hän voi liittyä siihen kuoroon joka syyttää naisia siitä että ne tekee Suomessa suurimman osan eropäätöksistä. Mies haluaa eronsa jälkeen mahdollisimman paljon säälipillua ja lohtupillua ja peittää aiemmat pettämisensä ja haukkumisensa mahdollisimman huolella. "Vaimo oli tunnekylmä" menee täydestä aina johonkin. Vastuuta se ei omista teoistaan kanna. Koskaan.

Vierailija
10/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisko tää tapahtunu ton äijän kanssa joka tapauksessa?

Vierailija
11/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaton kommentti mieheltäsi- jokainen on vastuussa omista tunteistaan- myös miehesi-

hankkomoon mies paremmat masennuslääkeet- vie mies lääkäriin - taluta - kuten moni muukin vaimo meistä tekee- oli sairaudesta mistä tahansa kyse

Vierailija
12/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että mies on oikeasti masentunut, ei vain allapäin, pettynyt tms. Toivottavasti hän saa sairauteensa hoitoa. Masennuksen syiden löytäminen on tuskallinen prosessi (josta ei selviä yksin). Ehkä ei ole mitään yhtä, selkeää syytä, vaan monta, keskenään ristiriitaistakin. Ehkä syytä ei löydy koskaan - masennuksesta voi silti parantua kun oppii hyväksymään sen, ettei perimmäistä syytä löydy.

Tuollaisessa tilanteessa on ihan inhimillistä syyttää lähintä ihmistä. Se ei ehkä ole hyväksyttävää, mutta sen voi ymmärtää. Minä siis luulen, että tuossa pikemminkin masennus puhuu, ei ap:n mies.

Pelkkä vaimon tavallisuus tuskin laukaisee kenessäkään masennusta.

Miten selvitä? Jos mies on oikeasti sairas, häntä on kannustettava hoitoon. Ellei ole, hänelle voi sanoa, että "lakkaa marisemasta ja tee jotain elämällesi".

Vierailija
13/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen on oikeasti masentunut, ei hän hae syitä toisesta ihmisestä!

mutta, jos kyseessä on yhtään narsistisia piirteitä omaava persoona, niin silloinhan vika on aina toisessa. ja toista on ihana aliarvioida ja mitätöidä.

itse en tuollaiseen suhteeseen (enää) jäisi...

ja miehelläsi tod.näk on jo uusi itsetunnon kohottaja kiikarissa!

tsemppiä; pärjäät elämässäsi varmasti hyvin ilman tuollaista mitätöijää!

Vierailija
14/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan suostu myöntämään että toinen nainen olis jo olemassa. Rankka laihdutus ja urheilu kyl puhuis sen puolesta vahvasti.

Vierailija
15/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä jää enää kuin odotettavaksi et millon mies kertoo lapsille että lähtee ja jättää perheensä. Jättää kaikki jotka häntä rakastaa, jotta saa rakastua uusiin ihmisiin. Hylkää ainoat lapsensa.

Vierailija
16/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies oli tuollainen. Siis ex mies. sanoi että olen ruma, tissti riippuu, en saa ksokaan ketään, olen hullu, ym. Olen ihan normaali ihminen ja silloin olin myös tosi nuori. Eli ongelma miehellä, ei sinulla, ja pääset yli ajan kanssa kun tajuat, että mies on hullu, et sinä.

Vierailija
17/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudestaa muita, jos näin tekee, on varmasti narsistisia piirteitä tällaisella ihmisellä tms, sillä masentunut syyttää itseään ihan kaikesta.

Uskon, että hänellä on toinen nainen jo kiikarissa. Jospa sen saisi varmistettua, olisi varmaan sun helpompi niellä koko shiiba. Toivottavasti saatte asiat ratkottua kuitenkin hyvin ja asiallisesti.

Vierailija
18/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että en enää halunnut miestä takaisin, nyt on tuon vanhemman naisen kanssa, mut ei herkkua taida olla sekään.

Meillä mies haukkui minua hulluksi, käski ottamaan lääkkeitä jne, jne, jne kun epäilin toista naista (joka oli ollut kuvioissa yli puoli vuotta). Kun sitten erottiin ja puitiin sitä hän sanoi haluavansa nähdä jotain muuta (jossain Tiktakin laulussa oli vielä tähän sopivat sanat, joita soitti minulle), on löytänyt elämänsä naisen jne, jne jne. Siinä ei 3 kk vauva ei aiempi yhdessä olo tms merkannut mitään.

Mut toisiaan nyt myöhemmin on myöntänyt, että eipä se elämä siitä onneksi ja auvoksi muuttunut

Vierailija
19/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, itkeäkö vai nauraa, kun luen aikaisempia viestejä! Minunkin mieheni kielsi toisen naisen olemassaolon viimeseen asti. Sanoi, että minä olen skitso, mustasukkainen ja minun pitää tehdä töitä pääni eteen.

Meilläkin mies oli masentunut ja on myöntänyt jälkikäteen ryhtyneensä suhteeseen poistaakseen omaa pahaa oloaan.

Puhuin juuri lapselleni pari päivää sitten erostamme, että isä ei ollut onnellinen minun kanssani. Lapsi sanoi, että isä oli paljon iloisempi silloin, kun kun me olimme perheenä yhdessä. Eli eipä tuo toinen nainen ole hänelle autuasta olotilaa saman tien tuonut. Mutta kamala kiire hänellä on tämän uuden naisen kanssa ja on muuttamassa yhteen.

Toivottavasti minä en ikinä tule olemaan yhtä tyhmä.

Vierailija
20/43 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä EI olisi ollut jo valmiina toista naista?

Mun ero kävi vähän samanlailla eikä mies ole vielä tähänkään päivään mennessä myöntänyt että hänellä oli toinen mun aikaan. Sen uskon, että masentui jo ennen kun tapasi toisen naisen, mutta rupesiko tapailemaan häntä jo ennen eroamme vai milloin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi