Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähänkö hävettää - av-palstan noloin aihe + fb

Vierailija
14.06.2011 |

klikkasin vahingossa tuota jaa painiketta, jonka jälkeen tuli sanoma - on julkaistu onnistuneesti...

Katsoin profiilini, muttsa ei ollut siellä... Mutta kuitenkin tulee julkaisuun kaikkien nähtäville - *vajoaa maan alle*

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten onnistuit "vahingossa" sieltä vielä valitsemaan, että julkaisee fb:ssä? Eikä vaikka twitterissä?

Hölmöjä huijailet nyt.

Vierailija
2/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa jaa facebookissa niin näenkö sen etuseinällä uutisvirrassa vaikken profiilissa näekään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit näkevät kyseisen suositellun sivun... Kaverilla oli samoin, jotenkii

Vierailija
4/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin vajoaisin maan alle jos kaverit sais tietää että olen av-mamma.

mä en ole koskaan yhtä aikaa facebookissa ja täällä ettei käy tuollaista. eihän se voi laittaa automaattisesti sitä facebookkiin jos en ole edes just kirjoilla siellä?

Vierailija
5/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman ku piti testata miten se mukamas voi vahingossa tapahtua!!! Ja voihan se! Väärässä olit sä joka epäilit :(

Vierailija
6/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha enää pyristellä kun paska on jo housuissa :D

Vierailija
7/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin jo ennestään, että av tietää kaiken, mutta että teidän fb-tilit ja salasanatkin!!

Vierailija
8/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin jo ennestään, että av tietää kaiken, mutta että teidän fb-tilit ja salasanatkin!!

Mistä epäilet av tietävän ne? Monet ovat kirjautuneena fb:in koko koneella olo aikansa.

Vierailija
9/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tule profiiliin, mutta tulee uutisvirtaan etuseinälle? Näenkö MINÄ sen siinä seinällä, jotta voin poistaa sen?

Vierailija
10/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans nolouden tunne tän palstan kans enkä varmasti linkittäis yhtäkään ketjua, ikinä. Silti tää on mun mielestä (muutamaa hullua provoilijaa lukuunottamatta) fiksumpi palsta kuin esim. yksikään S24:n keskustelupalstoista tai miesten keskustelupalstat.

Vierailija
11/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tule profiiliin, mutta tulee uutisvirtaan etuseinälle? Näenkö MINÄ sen siinä seinällä, jotta voin poistaa sen?

mutta tulee uutisvirtaan, jotta kaverisi näkevät mitä sivua suosittelet

Vierailija
12/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin jo maastapakoa jos olisin sinä AP!!!!!

Vierailija
13/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä oon mielestäni tökännyt tota googlee ja blogger kohtaa ainaskin, ja saanut ruutuun "jaettu onnistuneesti" tekstin.

Mihinhän helvettiin ne onnistuttiin jakamaan?

Vierailija
14/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se näkyy. mutta kerrompa jotain. menin kerran iltasanomien sivulle ja siellä luki, että kolme mun fb-kaveria oli suositellut niitä iltasanomien juttuja!! niiden nimet luki siinä ihan selvästi.

eli olisiko niin että jos sun kaverit tulee nyt tänne, ne näkee että sä olet suositellut noita av-keskusteluja?

Vierailija
15/21 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on jakanut faceen!

Vierailija
16/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöä, jos ei näkisi sitä etuseinällään. Ja sen voi ruksista poistaa

Vierailija
17/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kauaa

Vierailija
18/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärjellä luulisi, että on samoin, kuten esim. iltalehden juttua jakaessa, eli itse sen kyllä myös näkee ja voi poistaa halutessaan. Miten on av-keskustelulinkin kanssa? En kehtaa testata :D

Vierailija
19/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:hen ja se tuli omaan profiiliini sekä uutisvirtaan eli siis siihen etusivulle. Ja kyllä, en voi poistaa ruksista.

Vierailija
20/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis vaikka se "hyi vittu mikä vittu" vai mikä olikaan, niin ymmärrän häpeän. Kaikki fb-kaverit sais tietää, että päivät pitkät kattelet av-mammojen pimpuleita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme