Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähänkö hävettää - av-palstan noloin aihe + fb

Vierailija
14.06.2011 |

klikkasin vahingossa tuota jaa painiketta, jonka jälkeen tuli sanoma - on julkaistu onnistuneesti...

Katsoin profiilini, muttsa ei ollut siellä... Mutta kuitenkin tulee julkaisuun kaikkien nähtäville - *vajoaa maan alle*

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka huviksesi joku neutraali aihe ;) ja mene "Jaa"-valikon ylle. Sulle aukeaa lista vaihtoehdoista, jonne voit jakaa. Fb, Google, Twitter ja n. 350 muuta vaihtoehtoa. Paina vaikka MySpace tai joku muu, jonne sulla EI ole tiliä olemassa (mä ainakin olen Faceen kirjautuneena koko ajan).

Avautuu ikkuna "kirjaudu sisään", tai JOS olet Facessa kirjautuneena ja olit vahingossa jakamassa sinne, tulee vielä ruutu "jaa tämä omalla seinälläsi" > linkki > kirjoita jotain. VIELÄKIN voit valita vaihtoehdot JAA tai PERUUTA. Painoin (luonnollisesti) peruuta ja tadaa - Faceen ei tullut mitään. Se siis EI ole jakamassa linkkiä tuosta noin vaan, vaan sun pitäisi vielä hyväksyä se.

Ja huolimatta siitä, että painoin peruuta, itse vauvan keskusteluun jäi ilmoitus, että JAETTU ONNISTUNEESTI. Vaikka mitään ei ole jaettu.

Eli ei hätää, pimpuliketjunne pysyvät täällä edelleen anonyymina... ;)

Toinen juttu: Jos jakaisittekin sen (tahallaan tai vahingossa) Facessa, sen saa profiilin kautta poistettua. Kyllä, se näkyisi feedissä eikä siihen kohtaan tule poistoruksia (kuten ei missään muussakaan toiminnossa!), VAAN se on tehtävä aina profiilin kautta. Sieltä löytyy ruksi ja "poista julkaisu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi