Tampereella synnyttäneet!
Kokemuksia sairaalasta ja hoitajista/kätilöistä?
Kommentit (6)
mut pakko myöntää että joka kerta synnyttäminen taysissa ollu hanurista...kätilöt olleet töykeitä ja tympeitä paria poikkeusta lukuun ottamatta ja ne tilat...kuuma, ahdasta ja suihkuhuone ja vessa olleet kuin jääkaappeja...
synnytettyäni olemaan sängyssä pienessä odotushuoneessa, jossa oli 3 pariskuntaa istuskelemassa ja odottamassa pääsyä sektioon...
Hienoa siinä totaaliväsyneenä ja räjähtäneenä olla mukana "small talkissa".. nukkuakaan ei pystynyt koska puhelivat siinä keskenään kaikenlaista.
Kaikenlisäksi kun lähdin raahautumaan vessaan, lorahti mulla hirveästi verta lattialle ja se sairaalapaitanikin oli ihan veressä, mahtavaa kävellä hoippuen sen näköisenä siitä kun muut tuijottaa.. Omaa huonetta olisin tosiaan kaivannut, rauhaa.
Enkä kai ole ainoa, ruuhkaa siellä on kuulemani mukaan miltei aina.
siis tuota ruuhkaa..ei vissiin ole toiveita perhehuoneesta? :D mikäli siellä sellaisia edes on?? en tiedä mitään tuosta sairaalasta..
synnytin tays:issa 09 ja ruuhkaa oli. Onneksi avautuminen kesti hieman, sillä ensin jo peloteltiin että kaikki salit varattuja! Vapautuivat kuitenkin siihen mennessä, kun oli aika siirtyä sinne. Synnytyksen jälkeen jouduin synnyttäneiden osaston käytävälle päiväksi. Laittoivat kuitenkin käytävän peräpäähän ja sermit eteen niin sai vähän rauhaa. Myös muita oli jo käytävillä ja päivähuoneissa majoitettuna.. Kaikki olivat kuitenkin ystävällisiä, enkä kokenut tätä ruuhkaakaan mitenkään haittaavana.
toiveen perhehuoneesta saat unohtaa heti. yleensä ollaan kahden hengen huoneessa synnyttäneiden osastolla, ja se oli ihan ookoo. synnytin myös viime vuonna, eikä ne ruuhkat kuulemma siitä miksikään ole muuttuneet. itse pääsin onneksi heti halutessani synnytyssaliin. olisi ollut kamalaa kärvistellä siellä vastaanoton käytävällä kaikkien pällisteltävänä. kätilö oli mulla tosi tyly, mutta hoitsut synnyttäneiden osastolla olivat tosi kivoja. ja kavereilla on ollut kuulemma mukavat kätilöt, joten mulla kävi vain huono säkä.