Hitsi, kun on halpoja matkoja =))) (ov)
Valitettavasti ihan vielä ei voi lomaa tilata, mutta tosiaan halvalla pääsisi. 5 hlöä alk. 1700€ viikko vaikkapa Kanarialla (ihan esitteiden mukaisia, normaaleja luokiteltuja lähtöjä).
Joo joo ja täydelliset mammat ei sinne matkusta kuin korkeintaan omatoimisesti kumiveneellä, mutta me tehdään tavallisia reissuja ja kuume on nytkin korkealla =)
Kommentit (12)
pääasia on aina että matka on HALPA??? Eikö teillä ole tarpeeksi rahaa, vai miksi noin?
2 lapsen kanssa viikon Kyproksella. 100 euroa/hlö. Sisältyi lennot + hotelli. Tosin oli äkkilähtö parin päivän varoitusajalla, mutta aivan mahtava reissu oli :)
2 lapsen kanssa viikon Kyproksella. 100 euroa/hlö. Sisältyi lennot + hotelli. Tosin oli äkkilähtö parin päivän varoitusajalla, mutta aivan mahtava reissu oli :)
pääasia on aina että matka on HALPA??? Eikö teillä ole tarpeeksi rahaa, vai miksi noin?
nyyh..
t.7 tonnia/kk
Ei ole rahaa ei, joten onneksi löytyy halpoja matkoja.
niin löytyy tosi halpoja matkoja varsinkin nyt.
Itse olin juuri 2 lapsen kanssa viikon Kyproksella. 100 euroa/hlö. Sisältyi lennot + hotelli. Tosin oli äkkilähtö parin päivän varoitusajalla, mutta aivan mahtava reissu oli :)
niin löytyy tosi halpoja matkoja varsinkin nyt.
Ainahan matkat on halpoja kun sesonki päättyy. Elokuun lopussa matkat on halpoja, mutta eipä suomalainen perhe, jossa lapset on jo aloittaneet koulunkäynnin, sinne pääse.
Itse olin juuri 2 lapsen kanssa viikon Kyproksella. 100 euroa/hlö. Sisältyi lennot + hotelli. Tosin oli äkkilähtö parin päivän varoitusajalla, mutta aivan mahtava reissu oli :)
ja vajaat 400 euroa henkilö. Aivan loistava loma! Äkkilähtö tosin sekin.
http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot
(valitkaa matkan kesto väh.viikko, kaikki muut paitsi pelkkä lento, järjestys hinnan mukaan)
kahdeksikin elokuun lopulla lomalle? lapsemme ovat olleet parikin kertaa koulusta pois 1-2viikon lomamatkalla eikä sitä olla kielletty. Kunhan lapsi hoitaa siksi aikaa annetut tehtävät niin asia kunnossa.
Mä olen saanut tätä kautta http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset ihan järjettömän edulllisia majoitusvinkkejä esim Thaimaaseen. Varmaan tulee taas talvella käytyä pistäytymässä... :)