Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen NIIIIN ONNELLINEN kun sain TÖITÄ!!! :)

Vierailija
14.06.2011 |

Ihanaa, ihanaa, ihanaa, en olisi uskonut, vaikka töihinpääsyä odotinkin, kuinka ihanaa on olla työelämässä!

3,5 vuotta olin kotona (äitiyslomalla, hoitovapaalla ja työttömänä) ja olen kyllä sinänsä tyytyväinen, että oli mahdollisuus hoitaa lapsi kotona 3-vuotiaaksi saakka, mutta on niin mahtavaa nyt kun elämässä on jotain muutakin, kuin vaan kotona olo ja kotityöt ja lastenhoito ja puistossa kökkimiset ja muiden kotiäitikavereiden tapaaminen (ja jutteluaiheet pyöri lasten ympärillä).

Nyt on uusi työ, uusia mukavia työkavereita, rytmiä elämässä, palkkaakin tulee, ja mulla tunne siitä että olen tarpeellinen, ansaitsen elantoni, olen "mukana tässä yhteiskunnassa".

(enkä sitten siis väitä, etteikö kotiäiti olisi mukana yhteiskunnassa tai tarpeellinen, nää oli vaan MUN henkilökohtaisia tuntemuksia.. en oikeastaan edes tunnistanut sitä turhautumistani kotona ennenkuin nyt kun pääsin töihin, olen niin piristynyt ja reipastunut)

Työ sinänsä ei ole hohdokasta ainakaan yleisen mielipiteen/mittapuun mukaan, mutta mä niin tykkään :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että minuakin vielä lykästää!

Vierailija
2/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asenne kohdallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua närästää juuri tuo asenne ettei ihminen ole tuottava osa yhteiskuntaa jos kasvattaa lapsiaan kotona. Mitä työtä se omien lasten kasvatus sit on ellei sitä yhteiskuntaa hyödyttävää ja tuottavaa "työtä"? En mä sua ap syyllistä ajatuksistasi mua vaan ylkeisesti ärsyttää nää asennevammat! Onnea uudesta työstä itsekin haen töitä t. 2v kotona ollut kotiäiti

Vierailija
4/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, maistuis työ (siis sellainen josta oikein palkkaakin maksetaan) minullekin.

5/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jo on taito, jonka moni kadottaa valitettavasti.

Onnea!

Vierailija
6/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse viime kesän työttömänä ja kyllä jurppi koko kesän, vaikka muut hehkutti, että "saat olla kotona" Kyllä tilipäivää osaa arvostaa ja työssäkäynti maistuu muutenkin!

Vierailija
7/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tosiaan, mä pidän kyllä yleisesti lasten hoitamista kotona tärkeänä työnä, en väheksy sitä yhtään, mutta OMALLA kohdallani vaan oli sellainen vähän turhautunut fiilis. Mä näköjään tartten jotain kodin ulkopuolista hommaa, jotta pysyn "hyvässä vireessä".

Ja tsemppiä työttömille työtä haluaville, mä ehdin kans lähetellä monta hakemusta tuloksetta, ja pelätä jo etten koskaan työllisty, ennenkuin nyt sitten tärppäsi.

ap :)

Vierailija
8/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! :)

Vierailija
9/9 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan työ hohdokasta ole (leipuri olen), mutta itse pidän siitä ja sehän riittää. Työajat ovat joskus hankalat, mutta se onkin ainut miinus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan