Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiloja raskaana

Vierailija
28.05.2011 |

miten saisin näin raskaana ollessani pudotettua painoa.. olen viikolla 25. alussa lähti noin 5 killoo mut nyt on pysysyny samana. olisi niin ihanaa kertoa kaikille että yhtää ei ole tullut tai jos vaikka vielä saisi kilon kaksi pois. :) ja niin olisi mukavampi olo myös synnytyksen jälkeen.. lähtöpainona noin 10 liikapainoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kymmenen kiloa ylipainoa, niin pari kiloa ainakin sais ja pitäis tulla raskauden myötä normaalipainoon.

Laihduttaa ei kannata, mutta monestihan sitä normisyönneillä ja liikunnalla laihtuu alkuraskaudessa, jos siis on ollut ylipainoakin hieman.

Vierailija
2/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyväksi muutenkin muutamana päivänä viikossa.

Aamupalaksi vaikka maustamatonta maitorahkaa marjoille tai hedelmillä, ja esim. tee, kananmuna, siivu leipää. lounaaksi kevyempää ja samoin päivälliseksi, esim. kalaa, lihaa ja niukemmin perunaa/pastaa/riisiä/leipää. Välipaloina vihanneksia ja hedelmiä.

Tuolla kyllä vauva voi hyvin, mutta omat liikakilot saa kyytiä ja vointi paranee muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi niin ihanaa kertoa kaikille..." Just joo.

Ja ei, en ole kateellinen - minulle ei oikeasti ole tullut yhtään painoa tämän kohta päättyvän raskauden aikana, päinvastoin. En vain tajua, mitä ihanaa kaikille kerrottavaa siinä muka on.

olisi niin ihanaa kertoa kaikille että yhtää ei ole tullut tai jos vaikka vielä saisi kilon kaksi pois. :)

Vierailija
4/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painatte, jos kiloja ei tule ollenkaan? Tai mitä ylipäänsä syötte ja harrastatte? Minulla nyt menossa rv20 ja kiloja tainnut tulla jo 5kg. Edellisen kanssa tuli 19kg!!!

Syön terveellisesti, liikun paljon, pyöräilen töihin, tykkään hyötyliikunnasta: rappuset hissin sijaan, rullaportaissa kävelen jne.. mutta silti :(

Vierailija
5/5 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita jotka haluaa laihistella raskaana ollessa! Silloin pitää tulla kiloja, ei se mikään kilpailu ole, että kuka lihoo vähiten! Kelle AP:kin meinaa retostella kiloillaan? En minä juuri muualla kuin neuvolassa ole joutunut niistä puhumaan, ei muita kiinnosta. Paitsi tietysti vauvaa, joka tarvitsee energiaa ja ravintoa kasvaakseen! Kasvakaa tekin laihistelijat aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi