Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipahan prässi tämä työpaikkahaastattelu ://

Vierailija
13.06.2011 |

65 hakijaa joista 4 ottivat ryhmähaastatteluun ja se oli siis tänään jokin aika sitten.

1h15min tenttasivat kysymyksiä joihin piti jokaisen vastata milloin missäkin järjestyksessä.

Ja huomenna jo selviää tärppäsikö.

En tiedä, jotenkin olen niin puhki tuon invaasion jäljiltä että oliskohan tuo edes minun paikkani..

No, täytyy ilta toipua ja sitten huomenna kärvistellä klo15 saakka tuomiota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja, kai haluat vielä sen työn?

Vierailija
2/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sne verran jännitti ja oli painetta että puhuin aika nopeasti monene kertaan ja 1x piti pyytää toistamaan kysymys kun olin niin keskittynyt kuunelemaan edeltävän vastausta ja mietin samalla mitä haluan itse tuoda ilmi ja esille.

Tosin en ollut ainoa joka jännitti ja asia tulikin ilmi ja ne 4 jotka meitä haastatteli tokaisivatkin että jännitys kuuluu asiaan ja no problem.

Tottakai haluan työtä, mutta nyt tuntuu että olen niin kanttuvei tästä henkisesti etten jaksa edes ajatella ja valmiiksi jo asennoidun niin ettei tärpännyt ja haku jatkuu, henkiset suojamekanismit rulettaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sne verran jännitti ja oli painetta että puhuin aika nopeasti monene kertaan ja 1x piti pyytää toistamaan kysymys kun olin niin keskittynyt kuunelemaan edeltävän vastausta ja mietin samalla mitä haluan itse tuoda ilmi ja esille. Tosin en ollut ainoa joka jännitti ja asia tulikin ilmi ja ne 4 jotka meitä haastatteli tokaisivatkin että jännitys kuuluu asiaan ja no problem. Tottakai haluan työtä, mutta nyt tuntuu että olen niin kanttuvei tästä henkisesti etten jaksa edes ajatella ja valmiiksi jo asennoidun niin ettei tärpännyt ja haku jatkuu, henkiset suojamekanismit rulettaa. ap

Tuu huomenna kertomaan saman ketjusi alle?