Minkälainen yli 35-vuotias käy festareilla?
Kommentit (17)
Kerro ap omin sanoin oma näkemyksesi?
NNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN?????????
Sellainen joka ei välitä mitä muut ajattelevat ja pitää siitä mistä pitää. Tuli tuossa kuukausi sitten tanssittua rockfestivaalilla parin hiuksista harmaantuneen naisihmisen kanssa musan tahtiin. :D Ei siinä mitään, olivat mahtavia kun ottivat nuoren mimmin seuraansa.
Aika moni, joka tykkää musasta ja festaritunnelmasta.
Olin 36 kun kävin viimeksi. Onneksi menin kun Ronnie Kames Dio esiintyi viimeistä kertaa Suomessa.
Sellainen kuin Sanna Marin muun muassa. On 40v keski-ikäinen täti.
Festarien esiintyjät? Musiikista pitävät ihmiset?
Tykkään mm. Haloo Helsingistä ja menen tänäkin vuonna Tapiola Festivaaleille. Olen 74. Kukaan ei viime vuonna ainakaan nauranut tai ihmetellyt meidän mukanaoloa, meitä oli paikalla paljon ikäisiäni ystäviä. Ei se elämä kuulkaa lopu, eikä ikä ole este, vaikkei olla enää nuoria. Minäkin teen monipuolisesti kaikkea, opiskelen, tanssin, matkustan ja käyn niillä festareillakin välillä. Ja vastailen teidän iloksi vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin Sanna Marin muun muassa. On 40v keski-ikäinen täti.
Sanna on vielä 39-vuotias!
Sellainen joka tykkää musiikista?
Tänään Porissa Kirvatsin Jytä. Pääesiintyjä Suzi Quatro, 75 v.
Luit oikein: seitkytviis!
Sellainen joka haluaa?
Itse olen pannut merkille, että festareilla tuntuu käyvän sellaisten juuri täysi-ikäistyneiden ja nuorien parikymppisten lisäksi tosi paljon neli-viiskymppisiä ja sitäkin vanhempia. :D Kun taas juurikin tuo n. 30-45 ikäluokka on vissiin kotona ruuhkavuosissa kiinni.
Olikohan iltasanomissa video 80-vuotiaasta naisesta, joka meni rollaattorin kanssa Tuska-festareilla. Oli bänditarroilla koristeltu. Kova meininki! Että esimerkiksi sellaisia ihmisiä.
Ei niissä muita käykään, koska alle 35-vuotiailla ei ole varaa nykyisiin riistohintoihin.