Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ollut pelisilmää S-Marketin palvelutiskin myyjällä

Vierailija
13.06.2011 |

kun ostin grillattuja broilerinkoipia niin ei edes kysynyt otanko jotain kaveriksi (lisämyynti, haloo?) vaan siirtyi pokkana palvelemaan toista asiakasta joka seisoskeli mun vieressä.

Olisin mielelläni ottanut vielä salaatin ja ehkä jopa jälkkäriä mutta eipä kelvannut raha S-Marketin myyjälle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävikö mielessäsi että palvelutiskin myyjä saattoi olla vasta alkaja urallaan, tai harjoittelija???

ei sitä ehkä heti osaa olla ammattimainen uudella uralla.

Vierailija
2/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskillä mitä haluaa? Katso peiliin ap,äläkä syyttele myyjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin grillattuja broilerinkoipia niin ei edes kysynyt otanko jotain kaveriksi (lisämyynti, haloo?) vaan siirtyi pokkana palvelemaan toista asiakasta joka seisoskeli mun vieressä. Olisin mielelläni ottanut vielä salaatin ja ehkä jopa jälkkäriä mutta eipä kelvannut raha S-Marketin myyjälle.

Vierailija
4/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kuiten vielä puutetta myymisessä...

Vierailija
5/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa ostaa vielä jotakin.

Ei minua ainakaan tarvitse maanitella ostamaan, vaan kerron ihan itse mitä haluan.

Oletko vähän avuton?

Vierailija
6/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskillä mitä haluaa? Katso peiliin ap,äläkä syyttele myyjää.

Itsekin olen kaupassa töissä ja meillä lisämyynti kuuluu ihan toimenkuvaan. Ei näköjään S-Marketissa... ap

Vierailija
7/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis päivystykseen, siinä sit olin selittämässä vaivaani joka on ilmeisesti flunssaan liittyvä. Hoitsu paukkas sisään ja alko lekurin kanssa keskustelemaan toisesta potilaasta.

Otinpa vaivani ja lähdin ulos huoneesta, tuskin edes tajus mihin hävisin.

Vierailija
8/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa ostaa vielä jotakin.

Ei minua ainakaan tarvitse maanitella ostamaan, vaan kerron ihan itse mitä haluan.

Oletko vähän avuton?

että palvelutiskin myyjä kysyy palvelemaltaan asiakkaalta "Tuliko vielä muuta?" ennen kuin siirtyy seuraavaan asiakkaaseen? ap

Vierailija
9/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irto-Emmental oli tarjouksessa ja "kaikki" ostivat sitä. Niin minäkin. Kun sain juuston, takanani oleva mies tokaisi "kilo sitä juustoa". Minä käännyin ympäri ja mulkaiisn ukkoa ja sanoin sen jälkeen myyjälle "ottaisin vielä 5 sämpylää".

- Jos olisin ollut sinä, olisin jäänyt siihen hengaamaan ja oman vuoron tullessa kysynyt, että saisinko NYT suorittaa ostokseni loppuun vai onko teillä rajoitus "vain yksi tuote/asiakas".

Vierailija
10/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juuri käynyt jonkin sortin lisämyyntikoulutuksen kun noin hehkutat miten sinä huomasti lisämyynnin puutoksen.

Mutta, tajuatko että s- kaupan myyjä ei saa penniäkään palkkaa enempää mitä se sulle siitä tiskistä myy? Jos et itse sano niin antaa olla, tosin moni muistaa kysyä tuliko muuta.

Ne jotka tuota lisämyyntiä tekevät ovat yleensä ne jotka hyätyvät siitä jotnekin itse, siis tämä myyjä. Saa provikkaa tai bonuksia.

Terveisin myynnin ammattilainen

Vierailija
11/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juuri käynyt jonkin sortin lisämyyntikoulutuksen kun noin hehkutat miten sinä huomasti lisämyynnin puutoksen.

Mutta, tajuatko että s- kaupan myyjä ei saa penniäkään palkkaa enempää mitä se sulle siitä tiskistä myy? Jos et itse sano niin antaa olla, tosin moni muistaa kysyä tuliko muuta.

Ne jotka tuota lisämyyntiä tekevät ovat yleensä ne jotka hyätyvät siitä jotnekin itse, siis tämä myyjä. Saa provikkaa tai bonuksia.

Terveisin myynnin ammattilainen

Tuo tapahtuma ei ollut myyntiä lähelläkään. ap

Vierailija
12/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo´ka kovaan ääneen kailotti työntekijälleen, kun yritin kortilla maksaa, "että ei siellä ole rahaa". Ei ollutkaan, kun annoin väärän kortin, mutta pitääkö sitä asiakas noin nöyryyttää?

Vierailija
13/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että myyjä kiireessä unohti kysyä sulta että tuliko muuta vai että sinä et osannut sanoa että otan vielä muuta...

Tässä kohtaa ehkä sun käytös oli nolompaa kun ajattelee sitä että tulit tekemään avauksen jossa ihmettelet ettei myyjällä ollut PELISILMÄÄ :D :D

Vierailija
14/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nykyinen tuputus eli "lisämyynti".

Käy sääliksi myyjäraukkoja.

Vierailija
15/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se katsoi, että et tarvitse enää enempää ruokaa?

Vierailija
16/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on niin läski ettei sille enää myydä edes ruokaa kaupassa! :D :D :D

Vierailija
17/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on niin läski ettei sille enää myydä edes ruokaa kaupassa! :D :D :D

eikä se kuulunut tähän avaukseen millään tavalla, vaan myyjän ammattitaito. ap

Vierailija
18/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Se, käyttääkö termiä pelisilmää vai myymistaitoja vai mitä lie, on semantiikkaa, mutta surke on sellainen "palvelu"tiskin myyjä, joka ei osaa kysyä: "Saako olla muuta?".

Mutta eipä monessa kaupassa näytetä panostettavan myyjien koulutukseen enää muutenkaan, juuri jokin aika sitten asioin läheisessä K-supermarketissa, jossa kassat juttelivat keskenään niin kiivaasti, ettei minua palvelleella tytöllä ollut aikaa edes katsoa silmiin, puhumattakaan siitä että olisi vastannut tervehdykseeni, sanonut kiitos tai ole hyvä. Antaa kohtalaisen tökerön kuvan ihmisestä ja koko liikkeestä tuollainen. Sai siitä palkkaa tai ei, jonkinlaista ammattiylpeyttä ja peruskäytöstapoja voisi olettaa palveluammatissa työskentelevältä ihmiseltä.

Ja ennen kuin joku ehtii, kyllä, minäkin olen ollut kaupassa töissä ja todellakin tervehdin jokikisen asiakkaan ja palvelin kohteliaasti loppuun asti. Ne hankalatkin tapaukset.

Vierailija
19/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vähän semmonen tuohtumus haiskahtaa, kun nyt ihan itse olisi pitänyt myyjältä pyytää. Muuten hieman vaikea kuvitella, miksi kukaan tulisi tällaisen jälkeen internettiin tekemään aiheesta ketjun, jossa hän ilmoitusluontoisesti kertoo asiasta tuntemattomille ihmisille.

Mikäli tämä nyt kuitenkin on vain tärkeä ilmoitusluontoinen asia meille kaikille sinun kauppareissustasi eikä tapaukseen liity katkeruutta, niin mitäpä muuta tähän voi kommentoida kuin "jaa".

Vierailija
20/27 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vähän semmonen tuohtumus haiskahtaa, kun nyt ihan itse olisi pitänyt myyjältä pyytää. Muuten hieman vaikea kuvitella, miksi kukaan tulisi tällaisen jälkeen internettiin tekemään aiheesta ketjun, jossa hän ilmoitusluontoisesti kertoo asiasta tuntemattomille ihmisille.

Mikäli tämä nyt kuitenkin on vain tärkeä ilmoitusluontoinen asia meille kaikille sinun kauppareissustasi eikä tapaukseen liity katkeruutta, niin mitäpä muuta tähän voi kommentoida kuin "jaa".

ja varsinkin palvelualojen ammattilaisia huomaamaan mikä sitä omaa toimenkuvaa olikaan, asiakkaiden palveleminen moitteettomasti nyt ensi sijassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä