oiskohaa jotaa paikkaa minne pistää toi kakara
Mulla menee NIIIIIIIN hermo sen kanssa! Mitään muuta se ei tee ku huutaa, kitisee ja valittaa! Mikää ei ole hyvä... En oikeesti jaksa tota kakaraa enää!! Milloin siitä tuli tollanen ärsyttävä hermoja raastava lapsi!?!? VITTU.
Ennen niin ihana lapsi on muuttunu täysin. Ehkä osana syynä se että meille tuli toinen lapsi alkuvuodesta. Osa on uhmaa ja osa sitten mustasukkasuutta minkä purkaa ihan väärällä tavalla. Mä en niinku kestä enää haluisin vaan laittaa sen jonnee muualle kasvamaan ettei tarttis silmissä nähä sitä enää!
Ja tietty rakastan lastani yli kaiken enkä osaa kuvitella elämää ilman sitä ja plaa plaa mut välillä tuntuu että elämä olisi niin ihanaa jos ei olis tota lasta ja miestä! Mieskin on ihan perseestä....
Tuolla se omassa huoneessa kiljuu että siellä on jotaa ötököitä ja kuinka pelottaa!! Ja siellä ei tasan taatusti mitää ole kyllä mä sen niin tarkkaa läpi kävin sen huoneen.. Olkoo nyt siellä vähän aikaa rauhottumassa että mä saan vähän rauhottuu ja sit voidaa yhessä jotaa kivaa tehä kun vauva vielä nukkuu päikkäreitä!!!!
Mä alan olla niin loppu ku en ikinä pääse täältä minnee ilman lapsia aina saa jompaakumpaa raahata mukana joka paikkaan. Yks ilta puolessa vuodessakin riittäis että sais vähä voimia kerättyä ja jaksais tätä kaikkee!!!
Pakko oli jonnee päästä purkamaa tätä pahaa oloa.
Kommentit (5)
se ei vaan suostu olemaan molempien kanssa yhtäaikaa muutamaa tuntii pidempää.. se ei kestä sitä huutoo eikä muutakaan, haluaa vaan istua koneella ja lapsien pitäis viihtyä yksikseen omissa oloissa. Eihän ne raukat sais ees ruokaa ellen minä sitä olis niille antamassa!
Piti sitten tuollaisen kanssa toinenkin lapsi pukata.
Piti sitten tuollaisen kanssa toinenkin lapsi pukata.
Sori ap, vaikea suoda sulle empatiaa. Tietysti kurja että voit noin huonosti ja olet uupunut ja miehesi on viimeisen päälle mulkvisti (haluaa istua koneella ja lasten oltava hiljaa!???!), mutta voitko sydämestäsi väittää, ettei noita piirteitä ollut hänessä jo aiemmin? Miksi piti tehdä lisää lapsia??
en kai mä olis toista tehny jos tän oisin tienny.. kun nää ongelmat on ilmenny vasta tän toisen lapsen myötä!! kyllä se ennen on saanu kaikkea aikaseksi nyt ei vaan enää kiinnosta muu kun kaverit ja oma aika!
miehesi voi hoitaa lapsia sen verran, että pääsisit joskun yksin jonnekin relaamaan?