Rippijuhlat juhannuksena (sunnuntaina), voiko älyttömämpää päivää olla?
Tarkoitus oli mennä mun vanhempien kanssa mäkille jussia viettämään, niin eikös paukahtanut kutsu rippijuhliin sunnuntaina klo 10 150km päähän. Ärsyttää.
Kommentit (49)
kuin ap:llä.
Kerrotko vinkkejä miten voisi revetä kahdeksi?
Mutta juhannukseen suorastaan kuuluu rippijuhlat ja häät.
Itse olisin aikoinaan halunnut juhannushäät vaan mies ilmoitti, että hänellä on juhannuksena muutakin tekemistä ja niin häät siirrettiin heinäkuun loppuun :-(
Mulle kutsu rippijuhliin olisi ihana syy peruttaa jokin typerä mökkeily.
kuin kylässä jonkun kuppasella mökillä.
Meitä kutsuttiin juhannusta viettämään kaverin mökille mutta samaan saumaan osui juhannushäät ja me mennään mieluummin sinne vaikkei ne ole kuin serkun häät.
Kunnon sukujuhlat voittaa mennen tullen mökkeilyn! Kellään ei kuitenkaan ole niin hienoa mökkiä, että jäisi jostakin oleellisesta paitsi jos ei sinne mene mutta juhlat saattavat olla ikimuistettavat.
kuin kylässä jonkun kuppasella mökillä.
Meitä kutsuttiin juhannusta viettämään kaverin mökille mutta samaan saumaan osui juhannushäät ja me mennään mieluummin sinne vaikkei ne ole kuin serkun häät.
Kunnon sukujuhlat voittaa mennen tullen mökkeilyn! Kellään ei kuitenkaan ole niin hienoa mökkiä, että jäisi jostakin oleellisesta paitsi jos ei sinne mene mutta juhlat saattavat olla ikimuistettavat.
Meidän mökki on juuri sellainen kuin pitääkin, kuppasesta ei voi puhua edes samana päivänä. Mielummin mökillä kuin jossain puolitutun rippijuhlissa
Ap etkö voisi siirtää teidän juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Ap etkö voisi siirtää teidän juhlia?
Ap voi näin 7 vuotta tapahtumien jälkeen tulla kertomaan, onnistuiko juhlien siirto.
Mistä te kaivatte näitä ikivanhoja ketjuja? Ja miksi?
Jos juhannuksen rippijuhliin tullut kutsu lokakuussa niin varmasti on ap:lla ja muilla kutsutuilla aikaa siirtää muut menonsa
Ollaan kyrpä otsassa 24/7 niin vaikea on heidän ymmärtää että jotkut oikeasti viettää sukulaisten kanssa sen koko viikonlopun, eikä lähdetä kiukuspäissänä kotiin siinä vaiheessa kun kokko vielä savuaa. Nuorisokin heillä komennetaan festareilta kotiin jo lauantaina kun bändit vielä soittaa.