Tempauksesi, jota häpeät eniten? Kerron omani:
Olin 18-vuotias. Eräissä juhlissa toinne tyttö yritti iskeä koko illan poikaystävääni, kävi härnäämässä ja koskemassakin häneen minun edessäni. Kun tyttö meni taas ohitse ja kähmäisi poikaystävääni pakarasta, tavoittelin minä häntä ja nappasin hiuksista kiinni. En voi uskoa, että saatoin tehdä niin. Olin juonut, mikä on syy, mutta ei pätevä puolustus. Eikä sekään, että olin mustasukkainen, sillä poikaytäväni oli kertonut olleensa sängyssä tuon tytön kanssa aikaisemmin. (Myöhemmin paljastui, että kyse oli ollut eri tytöstä ja poikaystäväni oli valehdellut.) Käskin tytön sitten lopettaa touhunsa.
Asteikolla 1-10, kuinka törkeä oli tekoni?
Kommentit (5)
Omani ovat semmoisia, etten kehtaa niistä kirjoittaa. Ne eivät olleet mitään rikollista, vaan niin noloja vain. Tein ne selvin päin, mutta jonkinlaisessa kiihtyneessä tilassa, jossa en edes tahtonut harkita.
Tuo ap:n toiminta ei minusta ole oikeastaan edes hävettävää, jos ottaa huomioon, mitä sitä ennen on tapahtunut: tyttö yrittää iskeä poikaystävää ja kähmii tätä, ja poikaystävä väittää olleens ko. tytön kanssa sängyssä. Ihme, ettet motannut nyrkillä, ap.
Vain edetäkseni urallani.
En ole enää samalla alalla, mutta hävettää silti.
itse olen haukkunut naapurit alkoholisteiksi (selvin päin), sekoillut poliittisessa keskustelussa kiihtymykseen asti niin että aloin puhumaan TODELLA RUMIA (siihen lisättynä aiheena politiikka -> ei hyvä juttu) ja tämäkin selvin päin. Lisäksi olen tehnyt työtehtävissä muutaman virheen joita ei yksinkertaisesti saisi tapahtua, ja nämä toki myös selvin päin. Ne hävettää eniten.
Ihmisiä ollaan kaikki, ja ihmiset tekevät virheitä. Niin töissä kuin sosiaalisissa tilanteissakin. AP:n juttu oli aivan oikeutettu, vielä kun huomioi tekoiän. Itse olen kuitenkin nämä pahimmat sekoiluni sekoillut kypsällä aikuisiällä!
Omani ovat semmoisia, etten kehtaa niistä kirjoittaa. Ne eivät olleet mitään rikollista, vaan niin noloja vain. Tein ne selvin päin, mutta jonkinlaisessa kiihtyneessä tilassa, jossa en edes tahtonut harkita.
Tuo ap:n toiminta ei minusta ole oikeastaan edes hävettävää, jos ottaa huomioon, mitä sitä ennen on tapahtunut: tyttö yrittää iskeä poikaystävää ja kähmii tätä, ja poikaystävä väittää olleens ko. tytön kanssa sängyssä. Ihme, ettet motannut nyrkillä, ap.
Ehkä 4.
Omat tempaukseni tapahtuivat nuoruudessa ja liittyivät myymälävarkauksiin. Olin noin puolen vuoden ajan aikamoinen näpistelijä. Vaatteita ja meikkejä lähinnä, ei mitään kauhean kallista. Vaikka oikeuden edessä nuo rikokset ovat jo vanhentuneet, niin omassa päässäni ne eivät vanhene koskaan.