Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmit ja exä ongelmana!?

Vierailija
13.06.2011 |

Poika ystäväni on päälle kaksikymppinen täysin järkevä mies ja seurusteli melkein 3 vuotta sitten exänsä kanssa jonka kanssa he olivat 3 vuotta yhdessä. Poikaystäväni on puhunut aika paljonkin eksästään asioita ja kertonut kaikenlaista eikä se minua ole haitannut kovin paljon kunnes jutut menivä vain yhä henkilökohtaisimmiksi. Hän joskus itki kun muisteli hänen ja exänsä riitaa ja toivoi että voisi vielä pyytää anteeksi, ja on puhunut paljon siitä kuinka hän oikeasti tykkäsi exästään silloin kuin olivat yhdessä mutta nainen halusi lopulta erota.

Harrastamme aika paljon seksiä ja molemmat pitävät siitä, jsokus on vain kertoja kun hommat ei tunnu pelaavan. Alkuvaiheessa seurustelua en ollut saanut kertaakan orgasmia hänen kanssaan ja hän miettii onko itse sitten kovin huono sängyssä kun en saa. No sitten hän halusi kokeilla yhtä tiettyä asentoa missä hänen exänsä SAI AINA ORGASMIN ja hänen exänsä muutenkin sai usein orgasmeja yms.

Voitte kuvitella kuinka paljon tämä minua loukkasi. No sitten juttelimme orgasmeista yms asioista ja hän alkoi etsiä syitä miksi en saa orgasmia, onko lantiopohjalihakseni niin heikot, olenko vain itse fyysisesti niin huonossa kunnossa etten kykene saamaan orgasmia yhdynnässä ja otin tämän kaiken hyvin syvälle itseeni, kunnes netistä luin että hyvin harva nainen kykenee saamaan orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen kiihotusta. Klitorista kiihottamalla saan tietenkin itse kaikki orgasmini ja olen niihin täysin tyytyväinen yms, ja sillä tavalla saan helposti ja usein orgasmeja.

No tänään meillä oli todella mukava päivä ja aloimme jotenkin sitten puhau taas seksistämme ja hän alkoi taas siitä puhumaan kun en koskaan ole saanut kunnollista orgasmia. No minäpä totesin ittä minulle on ihan sama vaikka saisin orgasmin sormenpäästäni mutta orgasmi se on ja hyvältä tuntuu, sama se mistä sen saan. Mutta hänen mielestään vain se on orgasmi jso saa yhdynnässä g-pisteestä orgasmin. Ja sitten hän kertoi taas exästään. Ja tämä oli jotain joka musersi minut maanrakoon, en sanonut hänelle siitä mitään vaan pysyin hiljaa. Mutta hän kertoi näin: "Silloin kun me mun exän kanssa harrastettiin seksiä hän sai ainakin todella usien orgasmin ja hänestä tuntui niin jumalattoman hyvältä ja huusi aian niin helvetin lujaa ja ajattelin että jumalauta oikeen ja huomasi kyllä että hänestä tuntui vitun hyvältä."

En ehkä tiedä mitään loukkaavampaa kuin hän ja hänen exänsä tarinat. Poikaystäväni pitää hyvää huolta itsestään, käy joka päivä salilla yms, ja hänen exänsä oli samanlainen ja todella kaunis ja hyvä kroppa ja trimmattu, itse olen iha ok, en pahemmin urheile mutta olen silti hoikka ja ihan perus nätti. Mutta silti minua haittaa koska hän on sanonut että hänen exänsä olisi voinut olla hänen elämänsä rakkaus ja lastensa äiti, elleivät he sitten olisi eronneet.

En tiedä miten pääsen tästä tunteesta yli koska tuntuu etten halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan ja päässäni pyörii vain hänen eksänsä ja hän harrastamassa seksiä. Ei helvetti että risoo. Hänen mielestään en saa kunnon orgasmeja jos en saa sitä pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen kiihotusta ja hänen exänsä oli niin täydellinen että sai lähes joka kerta ja kovaa. Kyllähän minäkin saan orgasmin mutta en samasta kohtaa.

Miten pitäisi nyt suhtautua ja reagoida ? Vinkkejä, neuvoja??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näin miehenä sanoisin pojalle, että en saa sun taidoilla/kestävyydellä/herkkyydellä/kalusi koolla orgasmia pelkässä yhdynnässä. Pulmamme on yhteinen. Mieti haluatko jatkaa. Olen kyllä yhden ihanan miehen kanssa saanut tajuttomuuden rajoille vieviä orkkuja, mutta en voi sille mitään.

Tsekkaa sitten jätkän ilme ja kerro, että nyt asia on käsitelty. Nähdään viikon päästä ja kerro sitten haluatko jatkaa. Pidät muutaman päivän irtioton vaikka omenahotellissa ja tilaat vaikka mut  sinne sua räjäyttämään... ;)   fullpleasure200 at geemailipiste c o m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän