Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmit ja exä ongelmana!?

Vierailija
13.06.2011 |

Poika ystäväni on päälle kaksikymppinen täysin järkevä mies ja seurusteli melkein 3 vuotta sitten exänsä kanssa jonka kanssa he olivat 3 vuotta yhdessä. Poikaystäväni on puhunut aika paljonkin eksästään asioita ja kertonut kaikenlaista eikä se minua ole haitannut kovin paljon kunnes jutut menivä vain yhä henkilökohtaisimmiksi. Hän joskus itki kun muisteli hänen ja exänsä riitaa ja toivoi että voisi vielä pyytää anteeksi, ja on puhunut paljon siitä kuinka hän oikeasti tykkäsi exästään silloin kuin olivat yhdessä mutta nainen halusi lopulta erota.

Harrastamme aika paljon seksiä ja molemmat pitävät siitä, jsokus on vain kertoja kun hommat ei tunnu pelaavan. Alkuvaiheessa seurustelua en ollut saanut kertaakan orgasmia hänen kanssaan ja hän miettii onko itse sitten kovin huono sängyssä kun en saa. No sitten hän halusi kokeilla yhtä tiettyä asentoa missä hänen exänsä SAI AINA ORGASMIN ja hänen exänsä muutenkin sai usein orgasmeja yms.

Voitte kuvitella kuinka paljon tämä minua loukkasi. No sitten juttelimme orgasmeista yms asioista ja hän alkoi etsiä syitä miksi en saa orgasmia, onko lantiopohjalihakseni niin heikot, olenko vain itse fyysisesti niin huonossa kunnossa etten kykene saamaan orgasmia yhdynnässä ja otin tämän kaiken hyvin syvälle itseeni, kunnes netistä luin että hyvin harva nainen kykenee saamaan orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen kiihotusta. Klitorista kiihottamalla saan tietenkin itse kaikki orgasmini ja olen niihin täysin tyytyväinen yms, ja sillä tavalla saan helposti ja usein orgasmeja.

No tänään meillä oli todella mukava päivä ja aloimme jotenkin sitten puhau taas seksistämme ja hän alkoi taas siitä puhumaan kun en koskaan ole saanut kunnollista orgasmia. No minäpä totesin ittä minulle on ihan sama vaikka saisin orgasmin sormenpäästäni mutta orgasmi se on ja hyvältä tuntuu, sama se mistä sen saan. Mutta hänen mielestään vain se on orgasmi jso saa yhdynnässä g-pisteestä orgasmin. Ja sitten hän kertoi taas exästään. Ja tämä oli jotain joka musersi minut maanrakoon, en sanonut hänelle siitä mitään vaan pysyin hiljaa. Mutta hän kertoi näin: "Silloin kun me mun exän kanssa harrastettiin seksiä hän sai ainakin todella usien orgasmin ja hänestä tuntui niin jumalattoman hyvältä ja huusi aian niin helvetin lujaa ja ajattelin että jumalauta oikeen ja huomasi kyllä että hänestä tuntui vitun hyvältä."

En ehkä tiedä mitään loukkaavampaa kuin hän ja hänen exänsä tarinat. Poikaystäväni pitää hyvää huolta itsestään, käy joka päivä salilla yms, ja hänen exänsä oli samanlainen ja todella kaunis ja hyvä kroppa ja trimmattu, itse olen iha ok, en pahemmin urheile mutta olen silti hoikka ja ihan perus nätti. Mutta silti minua haittaa koska hän on sanonut että hänen exänsä olisi voinut olla hänen elämänsä rakkaus ja lastensa äiti, elleivät he sitten olisi eronneet.

En tiedä miten pääsen tästä tunteesta yli koska tuntuu etten halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan ja päässäni pyörii vain hänen eksänsä ja hän harrastamassa seksiä. Ei helvetti että risoo. Hänen mielestään en saa kunnon orgasmeja jos en saa sitä pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen kiihotusta ja hänen exänsä oli niin täydellinen että sai lähes joka kerta ja kovaa. Kyllähän minäkin saan orgasmin mutta en samasta kohtaa.

Miten pitäisi nyt suhtautua ja reagoida ? Vinkkejä, neuvoja??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta poikaystäväsi on kyllä todella lapsellinen (lapsihan kaksikymppinen vielä mun näkökulmasta muutenkin on) ja epäkypsä. Miksi et sano hänelle, että hänen ex on EX, ja et halua kuulla exästä enää mitään juttuja. Jos haluaa mieluummin olla exänsä kanssa, niin on, mutta jos on sun kanssa, niin silloin keskittyy sinuun ja jättää exästä puhelut kokonaan pois.

Todella moukkamaista ja lapsellista käytöstä, ymmärrän todella hyvin, että olet loukkaantunut! Eihän tuollaisissa orgasmipaineissa orgasmi tule lainkaan, ja kuten sanoit, on todella yleistä, eikä lainkaan omituista, että orgasmi tulee vain klitoriksen kautta. Ei klitorisorgasmi ole yhtään sen huonompi!!

Tuli mieleen, että poikaystävälläsi on varmastikin huono itsetunto. Hänestä tuntuu, että on huono sängyssä, koska et saa orgasmia, ja yrittää paikata tätä huonouden tunnetta jauhamalla exästään joka aina sängyssä sai...Onkohan se kuitenkaan totuus, eipä siitäkään voi olla varma.

Ehdotan, että istutte reilusti kahvipöydän ääreen, kerrot hänelle, että sinua loukkaa ja ahdistaa exästä puhuminen ja koko exän pitäisi olla poikaystävällesikin pelkkää historiaa josta on turha enää jauhaa. Kerro myös, että suuri osa naisista saa orgasmin vain klitoriksen koskettamisen kautta, eikä sellainen orgasmi ole yhtään sen huonompi! Ja kyllä se orgasmi voi muutenkin tulla, mutta ei tuollaisessa ahdistavassa ilmapiirissä.

Tsemppiä!

Vierailija
2/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä: "Silloin kun me mun exän kanssa harrastettiin seksiä hän sai ainakin todella usien orgasmin ja hänestä tuntui niin jumalattoman hyvältä ja huusi aian niin helvetin lujaa ja ajattelin että jumalauta oikeen ja huomasi kyllä että hänestä tuntui vitun hyvältä." tuli mieleen, että kuulostaa ihan orgasmin feikkaamiselta...En tunne yhtään naista jotka orgasmin tullen huutavat helvetin lujaa. Mutta niitä kyllä tiedän, jotka teeskentelevät ja silloin menee tuo näytteleminenkin hieman överiksi.

Kysyäpä poikaystävältäsi, mistä hän varmaksi voi tietää, että exänsä sai orgasmin? Voihan olla, että teeskenteli? Usein parikymppiset ovat vielä niin epävarmoja, että tuollaiselle teeskentelylinjalle helposti lähdetään, koska hakutaan näyttää "coolilta" ja estottomalta toisen silmissä, sekä pönkittää partnerin itsetuntoa.

Tulipahan vain mieleen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päälle kakskymppinen voi olla hieman harhaan johtava koska poikaystäväni on 27 vuotias.

En tiedä onko exä feikannut en usko, ja poikaystäväni mainitsikin että "huomasi kyllä kun exästä tuntui hyvältä ku se huusi aina silleen ku sai orgasmin ja meni sillee"

Et en sitte tiijä. Mua vaan vituttaa tässä se että sen pitää puhua sen exästä ja verrata mua jotenkin siihen ja en muka saa kunnon orgasmia jos en saa sitä ilman klitoriksen kosketusta. Se tässä vituttaa koska hänen mielestään minussa se vika on yms ja hänen exänsä oli niin hyvässä kunnosssa että orgasmeja tuli koko ajan ihan räjähdysmäisesti.

Tulikin tässä mieleeni juuri että eilen sanoin poikaystävälleni että "olen saanut orgasmin ja tiedän kun sellaisen saan ja vaikka saisin sen mistä kohtaan ni kyllä se tuntuu helvetin hyvältä"

Ja sitten hän: "No mitä jos voisit saada orgasmin joka tuntuis vielä kaks kertaa paremmalta"

Koittaako hän verrata jotenkin orgasmeja keskenään, että exäst' tuntu varmasti paremmalta ku susta tai jotain.

No ihan sama mut tarviin jottai neuvvoo mite pääsen pois näistä olotiloista, nukkumine yönyli ei auttanu yhtäään.

Vierailija
4/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ongelma on se, että poikaystäväsi taitaa oikeasti olla rakastunut exäänsä edelleen, ja sinä olet vain kakkosvaihtoehto. Sitä ei valitettavasti minkäänlainen seksi muuta.

Itse olisin antanut tyypille monon kuvan hanuriin jo aikapäiviä sitten.

Vierailija
5/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken puhuimme puhelimessa ja hän sanoi ettei häntä haittaa nämä orgasmi asiat tms laisinkaan ja minä sanoin hänelle että ei siltä vaikuta kun on pakko niistä koko ajan puhua yms.

En kuitenkaan kertonut hänelle koko asiaa mikä tässä minua haittaa, en oikein tiedä miten ilmaisen kaiken sen mitä tunnen kun alan tästä hänelle puhumaan ja miten hän tajuaisi oloni eikä vain pyytelisi anteeksi että unohtaisin tämän asian noepasti. Voin sanoa että ei lähde sitte millään päästä tämä vitutus kun hänjauhaa exästään.

Vierailija
6/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saa nyt vähän sellaisen kuvan, että olet ihan alistunut tuohon exästä jauhamiseen etkä uskalla sanoa miehelle (pojalle, 27v. on ihan vaavi viel) että lopettaa exästä puhumisen. Miksi sen sanominen on niin vaikeaa?? Senhän pitäisi olla päivänselvä asia jokaiselle täyspäiselle ihmiselle, ettei mistään exien orgasmeista aleta uuden kanssa jauhamaan.

Edelleen veikkaan, että poikaystävälläsi on huono itsetunto, ja hän kokee, ettei osaa tyydyttää sinua. Nuo exän superhuuto-orgasmit ovat luultavasti ihan täyttä valetta tai teeskentelyä.

Jos poju ei lopeta exästä jauhamista niin monon kuvaa persiiseen tosiaankin. Ota sellainen mies joka oikeasti on perehtynyt naisen anatomiaan ja tajuaa, ettei klittaorgasmi ole yhtään sen huonompi. Joskus se on jopa parempi.

Poikaystäväsi on ääliö. Älä sinä ole!!

Vierailija
7/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten puhuu aina näistä lantionpohjalihaksista? Niitä mun muka pitäis alkaan treenaileen että orgasmin saisin. Luin äsken tietoja ja se voi parantaa toki tuntua seksissä mutta jos on terve ja nuori nainen niin ei lihaksien treenailusta ole mitään hyötyä? Synnyttäneillä naisilla enemmänkin ja niillä joilla on yodellisia ongelmia orgasmin suhteen. No en nyt oiekin tiedä miten suhtaudun enään koko tähän asiaan.

No ennen ei haitannut että puhui exästään kun se vaan kertoi perus asioita niitte entisestä suhteesta mut nyt se on alkanu puhuun akikista orgasmeista yms niin oon vaa ottanu itteeni ja loukkaantunu saatanasti. Eihän se sitä itse tajua kyllä.

Vierailija
8/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi vain panopuu ja exän korvike. Poikaystäväsi ex on hänen ihannenaisensa ja tietysti se ottaa lujille, kun joutuu sellaisen jättämäksi. Suosittelen, että jätät miehesi mahdollisimman pian. Sano hänelle vaikka, että ehkäpä et saa orgasmia, koska hänellä on liian pieni kalu. Ota nyt itseäsi niskasta kiinni hyvä ihminen!

Vierailija
9/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle kyllä eilen näin: "mitäpä jos minäkins anoisin että sinulla on niin pieni muna ettet pysty tyydyttämään minua?"

No loppuilta hän sitä siinä vatvoi yms, sanoi että tuntuu kamalalta ja jos joku muu tuntuu paremmalta kuin hän.

Eihän asia niin ole teitenkään mutta minsuta tässä pahalta tuntuu kun hän exästään puhuu ja tämän rajahtävistä orgasmeista ihan kuin minunkin olisi pakko saada sellaisia tai muuten minussa on jotain vikaa.

Vierailija
10/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli naisena mieleeni, että poikaystäväsi ei osaa tyydyttää sua, ja se harmittaa häntä.

Ja siksi puhuu noin korostuneesti ex:stään.

Sinuna sanoisin rehellisen suoraan, että et halua kuulla tuommoisia juttuja/laisinkaan ex:stä.

Etenkään tuommoiset intiimit seksijutut eivät mielestäni ole soveliasta keskusteltavaa uuden kumppanin kanssa, etenkään jos toinen ei tuommoisia halua kuulla.

Sanot vaan suoraan, että "mulle tulee paha mieli noista jutuista, sovitaanko että et puhu niistä?".

Jollei ymmärrä, ongelma on sitten hänen, mutta oletpa ainakin sanonut.

Ei kumppaneita kuulu arvostella/vertailla noin, tosi kurjaa käytöstä poikaystävältäsi.

Jos ja kun on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, vaalikoot teidän suhdettanne, ja muistelkoon exäänsä omassa mielessään, jollei halua antaa muistojen olla.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
11/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä tuollaisia inisijänaisia, jotka vaan itkee täällä, eivätkä saa miestä kuriin. Miksi sille miehelle ei voi sanoa, että "En halua kuulla exästä enää sanaakaan, koskaan. Jos haluat olla mun kanssa, sitten olet täysillä, ja unohdat exäsi ja hänen megalomaaniset (feikki)orgasminsa kokonaan ja keskityt minuun. Muuten se on adios baby!". MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEAA???

Mies nyt selkä seinää vasten, tuollainen käyttäytyminen ei ole tervettä ja lopulta tuhoaa sinunkin itsetuntosi kokonaan. Sitäkö haluat? Vai haluatko terveen parisuhteen, jossa keskitytään vain toisiinsa eikä menneisyyden ihmisiin ja niillä nakerreta hyvää suhdetta pala palalta kunnes mitään ei ole enää jäljellä? Mietipä sitä.

Miehelläsi on todennäköisesti hyvin heikko itsetunto. Sen kertoo tuokin miten hän reagoi hänen munansa arviointiin. Hän pönkittää itseään kertomalla exän orgasmeista, muttei tajua kuinka idiootii hän on ja kuinka pahaa se sinulle tekee. Laita hänet tajuamaan, pliis.

Vierailija
12/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun harrastatte seksiä, feikkaat niin rajun ja äänekkään orgasmin yhdynnän aikana kuin voit. Sitten kun miehesi on ihastuksissaan asiasta sanot, että voi että, tuli teeskenneltyä, ja kysäiset viattomasti, että mistä hän muuten on varma, että exä sai oikean orgasmin, kun ei feikkiä aidosta tunnista? Siinäpä ukon naama venähtäisi ja kenties ottaisi opikseen.

Itse saan kyllä sekä emätin-että klittaorgasmeja, mutta mulle klittaorgasmit suuseksin kautta ovat aina parhaimmat ja rajuimmat.

N35

ps. Poikaystäväsi on vajakki. Vaihda parempaan, olet sen arvoinen!

Vierailija
13/21 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempaa ja arvosta itseäsi. En kuuntelisi kertaakaan tuollaisia kehuja, joita hän latelee sinulle. Taisi jäädä exäkin tyydyttämättä ja miesraukka myt kääntää asian päälaelleen.

Vierailija
14/21 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmalta" Koittaako hän verrata jotenkin orgasmeja keskenään, että exäst' tuntu varmasti paremmalta ku susta tai jotain. No ihan sama mut tarviin jottai neuvvoo mite pääsen pois näistä olotiloista, nukkumine yönyli ei auttanu yhtäään.

Oikeesti, tuo yhdistettynä tohon jatkuvaan salillakäyntiin ynnämuuhun - se kaveri on jossain määrin narsistinen, ja tämä exä nyt sitten pystyi jonkun aikaa sen oikkuja ja mieltymyksiä kattelemaan.

Mutta kun mietit tarkemmin sitä että miksi ihmeessä se exä tuon taivaan lahjan jätti, niin huomaat että ei sun kannata olla tossa suhteessa kovinkaan kauaa. Itsellesi ei tee hyvää ripustautua noin pahasti.

Ja kuka tietää, ehkä säkin olet päivänä muutaman se päiväunien exä? =)

Vierailija
15/21 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi jauhaa muijalleni exän orgasmeista jne. Vaikka kyllä exätkin ovat nauttineet ja joskus kiljuneetkin. Vaginaorgasmi on aika harvinaista enkä usko kiljuvien exienkään useimmiten sitä saaneen vaikka hyvää tekikin.

Vierailija
16/21 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea, että hienoa, kun ex sai mahtiorkkuja sun kanssa. Sitten jatka, että itsekin sait mielettömän hyvää seksiä aiemmilta kumppaneilta ja harmi, kun teidän välillä ei ylletä lähimainkaan samaan.

Vierailija
17/21 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuulee(pillun hörähtelystä) ja tuntee jos niin käy. Ei voi erehtyä.

Vaginaorgasmi on aika harvinaista enkä usko kiljuvien exienkään useimmiten sitä saaneen vaikka hyvää tekikin.

Vierailija
18/21 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuulee(pillun hörähtelystä) ja tuntee jos niin käy. Ei voi erehtyä.

Vaginaorgasmi on aika harvinaista enkä usko kiljuvien exienkään useimmiten sitä saaneen vaikka hyvää tekikin.

Jos sieltä jotain ääntä lähtee niin on kyllä aika huonot rakastelutaidot miehellä, kun pumppaa ilmaa pilluun.

Vierailija
19/21 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyny painaa oikein kunnon tammaa jos kuuluu ihan hörähtelyä. :D

Vierailija
20/21 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2011 klo 11:59"]

hänelle kyllä eilen näin: "mitäpä jos minäkins anoisin että sinulla on niin pieni muna ettet pysty tyydyttämään minua?"
No loppuilta hän sitä siinä vatvoi yms, sanoi että tuntuu kamalalta ja jos joku muu tuntuu paremmalta kuin hän.
Eihän asia niin ole teitenkään mutta minsuta tässä pahalta tuntuu kun hän exästään puhuu ja tämän rajahtävistä orgasmeista ihan kuin minunkin olisi pakko saada sellaisia tai muuten minussa on jotain vikaa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan