Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu siirtynyt toisiin sormuksiin alkupräisistä vihkisormuksista?

Vierailija
12.06.2011 |

Tykkään ihan alkuperäisistäkin. Mutta sormet on turvonneet vuosien saatossa (pitäisi suurennutta, mitähän maksaa?) ja sormukset on hiukan liian tiukat, Olen saanut muita sormuksia lahjaksi vuosien mittaan ja nyt käytänkin kahta ei-alkuperäistä vihkisormusta. Viimeisimpänä haluaisin ihan ostaa uudet, tällä kertaa hopeiset sormukset. Onko muilla elänyt asia näin? Kellään?

Minulle vihkisormuse i ole pyhä että juuri se tietty sormus, haluan käyttää sormuksia mutta ei pakko olla ne ekat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suunnitelmissa on kunhan saan aikaiseksi.

Sormus on siis nykyisin liian iso, joten haluan vaihtaa pienempään. Tokihan tällä sormuksella on enemmän tunnearvoa, mutta ajattelin kuitenkin säästää sen. Eli ei ole pyhä mutta tärkeä kuitenkin.

Rahallisesti ei niinkään väliä, tämän sormuksen hinta 40e (hopeinen) ja samantyylisen ajattelin etsiä.

Vierailija
2/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormuksia useasti. Alkuperäiset olen hukannut jo aikaa sitten, taisi hukkua seuraavatkin :(. Välillä mulla oli kans hopeiset, mutta tällähetkellä itseostamani kultaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut painoa lisää, sormukset siis tiukat.

Mies pudottanut parikymmentä kiloa painoa, sormus siis väljä.

Vierailija
4/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tarpeeksi yksinkertainen joten kerää likaa. Olen jo ajat sitten vaihtanut sen itse hankkimaani sormukseen, jonka ostin ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. En neuvotellut tästä mieheni kanssa enkä usko, että hän on edes huomannut tätä.

Vierailija
5/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormuksia useasti. Alkuperäiset olen hukannut jo aikaa sitten, taisi hukkua seuraavatkin :(. Välillä mulla oli kans hopeiset, mutta tällähetkellä itseostamani kultaiset.

Ei vihkisormuksia noin vaan voi hävittää, eihän pankkikorttia, avaimia tai puhelintakaan hävitetä. Onko oikeasti noin huolimattomia ihmisiä olemassa...

Vierailija
6/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat teetettiin hopeasepällä, ja miehen sormus hävisi. Omaniki oli epäkäytännöllisen iso, joten hankittiin uudet. Nyt tekisi mieli erilaista, joten ostetaan kohta uudet :)

Vierailija
8/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudeksi vihkisormukseksi, kun alkuperäisestä en ole koskaan pitänyt eli kyllä vaan.

Vierailija
9/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltakultaa ja siinä on iso timantti keskellä. Aion tulevaisuudessa vaihtaa rungon valkokultaan, timantti näyttää niin paljon paremmalta valkokultaa vasten kuin keltakultaa vasten!

Kihlasormuksen vaihdan samalla (on nyt keltakultainen sileä, se tavallinen malli) rivitimanttisormukseksi, jossa valkokultainen runko.

Eli vanhan vihkisormuksen muokkaus, ja kihlasormuksen vaihto.

Vierailija
10/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kultaiset jäi pieniksi ja en ole koskaan erityisemmin pitänyt kullasta. Ostettiin aikoinaan kultaiset koska niin muutkin teki.

Vierailija
11/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja keltakultakin alkoi tuntumaan juntilta..ostaa töräytin sitten valkokultaisen timanttisormuksen, joka sopikin paremmin vihkisormukseen.

Vierailija
12/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vuosia, että teettäisin miehen alkuperäisestä sormuksesta uuden sormuksen. En siis voisi kuvitellakaan että hän vaihtaisi sormusta, vaikka tuo alkuperäinen onkin ihan kamala, mutta jos sen saisi sisällytettyä siihen uuteen sormukseen, niin sehän olisi tavallaan sama sormus...

Miehen vihkisormus on siis sama kuin kihlasormus ja koska menimme kihloihin köyhinä opiskelijoina, miehen sormus on ruma, ohut ja teräväreunainen keltakultainen sormus. Nyt yritän etsiä kultaseppää, joka leventäisi sormusta tai sulattaisi sen ja lisäkultaa, joista mies saisi leveämmän ja "ei-niin-kindermuna-yllätyksen" näköisen sormuksen. Kultaseppiähän (-seppoja?) löytyy, mutta hinnat on hirveät.

Asia on taas palannut mieleeni, kun mies on lopettamassa 5 vuoden jälkeen työn, jossa ei voinut pitää sormusta lainkaan. Uusi sormus pääsisi siis jokapäiväiseen käyttöön, joten olisi kiva, että se oli nätimpi.

Vierailija
13/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en kayta talla hetkella ollenkaan, ilmaston takia on koko ajan kuuma ja hikoilee ja totuin olemaan ilman vauva-aikana. Kihlasormus on aivan liian tiukka, vihkisormus ok. Kaytan siis vihki+muuta sormusta, kun laitan sormeen.

Vierailija
15/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin halpa ja ohut rinkula ettei sitä voinut suurentaa. Sain mieheltäni esikoisen jälkeen sormuksen, niin olen käyttänyt sitä vihkisormuksen kanssa.

Vierailija
16/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken edes ole kiloissa lihonut siitä ajasta kuin 3 kiloa. Käytän nykyisin muuta mieheltäni lahjaksi saamaa sormusta.

Vierailija
17/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin häistäni on aikaa vasta reilut 4 vuotta, joten suht tuoreista sormuksista on vielä kysymys. Tai siis kihlasormushan on jo... hmmm... 6 vuotta vanha. Kihlasormus on sileä, aika leveä keltakultainen ja vihkisormus keltakultainen rivitimanttisormus, jossa on 3 timanttia. Mietin vihkisormusta pitkään ja kävin sovittelemassa sormuksia monta kertaa, koska pelkäsin juuri sitä, etten siitä sitten pitäisikään. Mutta rakastan näitä sormuksia vieläkin, ovat mielestäni todella ihania ja näyttäviä yhdessä. Ovat minulle todella tärkeitä ja kuulostan nyt todella hassulta, mutta usein ihailen niitä sormessani. :) Onneksi ei oltu nuoria ja köyhiä mennessämme naimisiin, joten oli varaa ostaa mieleiset sormukset. Olisin halunnut vielä hiukan isommaat timantit, mutta miehen mielästi isommat näyttivät övereiltä pienissä sormissani! Mutta en kyllä aio näitä vaihtaa mihinkään!

Vierailija
18/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihkisormuksia noin vaan voi hävittää, eihän pankkikorttia, avaimia tai puhelintakaan hävitetä. Onko oikeasti noin huolimattomia ihmisiä olemassa...

MINULLA AINAKIN SORMUS HÄVISI SAIRAALASSA, KUN JOUDUIN HÄTÄ SEKTIOON. Olin itse jo tajuton, kun mies ja kätilö olivat ottaneet sormuksen pois. Jälkeen päin sitä ei vain löytynyt mistään:((

Vierailija
19/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sormusta ja miestä.

Vierailija
20/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teki kipeää kun teki töitä. Hän on tosi fyysisellä alalla töissä, niin sellaiset 90-luvulla muotia olleet ohuet sormukset kului ohuen ohueksi 15-vuodessa. Sitten repäistiin ja ostettiin hänelle uusi sormus, mihin kaiverrutettiin kihla- ja vihkipäivä, minulle uudet sormukset myös... Miehen vanha kihlasormus annettiin sulatettavaksi, mutta mun jätettiin muistoksi. Tiedä sitten miksi niin tehtiin...

Mutta tykkään moderneista sormuksista mitkä nyt ostettiin :) Mies vaan totesi että hyvä se on että sormuksen vaihtaminen riittää ettei tartte koko miestä laittaa vaihtoon ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi