Vanhan ihmisen haju,voiko tätä mitenkään ehkäistä ettei ala haista mummolta?
Turha treenata ja meikata jos haisee vanhukselle 🙈.
Kommentit (121)
Päivittäinen hygieniasta huolehtiminen, puhtaat vaatteet ja myös huushollin viikottainen siivous, tuulettaminen päivittäin auttavat varmasti asiaa.
Siihen on syynsä miksi wanhat mummot lotraa hajuvesiä. Se on sinulla menoa nyt.
Mieheni alkoi jo haista vanhalta mieheltä, vaikka täytti juuri 50. Olen itse vasta kolmekymppinen ja en tiedä pitääkö erota, kun en kestä tuota. Makuuhuone haisee aamuisin paapalta, vaikka olisi puhdas mies ja puhtaat lakanat.
Voihan sitä hajua yrittää peittää erilaisilla hajusteilla toki. Mutta muuten kyllä kun hormonitoiminta keski-iässä muuttuu, niin kyllä se ihmisen ominaishajuun vaikuttaa.
Se on se sisältäpäin tapahtuva mädäntyminen, mikä aiheuttaa hajut. Sairaudet aiheuttaa sitä.
Hormonitoiminta muuttuu, joka varmasti on yksi syy mummohajun takana.
Ihan uudet paikat alkaa hikoilla ihan uudella tavalla. Se mikä oli aamulla kuiva ja raikas, saattaa olla jo hyvissä ajoin ennen iltapäivää jo nihkeä ja haiseva.
Älä käytä vanhusten suosimia hygieniatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni alkoi jo haista vanhalta mieheltä, vaikka täytti juuri 50. Olen itse vasta kolmekymppinen ja en tiedä pitääkö erota, kun en kestä tuota. Makuuhuone haisee aamuisin paapalta, vaikka olisi puhdas mies ja puhtaat lakanat.
Mitenköhän mahtaa elimistö voida? Alkava kakkostyypin diabetes, verenpaine, ylipaino, uniapnea, sepelvaltimotauti? Ei noin nuorena pitäisi vielä vanhuuttaan haista. Naisella toki vaihdevuodet voivat vaikuttaa mutta miehellä ei pitäisi olla syytä nopeaan hajun muutokseen.
N53
Runsas lääkitys voi tulla hajuna ihon läpi.
Kannattaa kuolla ennen kuin haju tulee
Vierailija kirjoitti:
Kourosta siis!
Päivittäinen peseytyminen ja vaatteiden puhtaudesta huolehtiminen. Liika hajusteiden käyttö lopetettava.
Vierailija kirjoitti:
Miltä haisee mummot?
Vähän semmoinen kissanpissamainen kitkerä haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mahtaa elimistö voida? Alkava kakkostyypin diabetes, verenpaine, ylipaino, uniapnea, sepelvaltimotauti? Ei noin nuorena pitäisi vielä vanhuuttaan haista. Naisella toki vaihdevuodet voivat vaikuttaa mutta miehellä ei pitäisi olla syytä nopeaan hajun muutokseen.
N53
Normaalipainoinen on, korkea kolesteroli on sukurasitteena mutta ollaan saatu se lääkityksellä ja ruokavaliolla ihan hyväksi. Tämä haiseminen on alkanut nyt ihan vastikään tänä keväänä, en ole vielä edes kehdannut ottaa puheeksi. Mutta jos on riski että on joku sairaus taustalla niin varmaan pakko mainita, että saadaan asia hoitoon, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kossua, valkosipulia ja hernekeittoa raakana.
Mummosi on ollut aika karskia tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä vanhusten suosimia hygieniatuotteita.
Tää on kyllä totta. Aloevera-voiteet ja Yves Rocherit helvettiin.
Kossua, valkosipulia ja hernekeittoa raakana.