Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu siirtynyt toisiin sormuksiin alkupräisistä vihkisormuksista?

Vierailija
12.06.2011 |

Tykkään ihan alkuperäisistäkin. Mutta sormet on turvonneet vuosien saatossa (pitäisi suurennutta, mitähän maksaa?) ja sormukset on hiukan liian tiukat, Olen saanut muita sormuksia lahjaksi vuosien mittaan ja nyt käytänkin kahta ei-alkuperäistä vihkisormusta. Viimeisimpänä haluaisin ihan ostaa uudet, tällä kertaa hopeiset sormukset. Onko muilla elänyt asia näin? Kellään?

Minulle vihkisormuse i ole pyhä että juuri se tietty sormus, haluan käyttää sormuksia mutta ei pakko olla ne ekat.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mennessämme olimme opiskelijoita, joten sormukset olivat sen mukaiset. 12 vuotta myöhemmin ostimme uudet. Nyt minulla Filigraani timantilla ja 1½ karaatin timanttisormus. Näist mie tykkään. Miehellä Kalevalan Polku ja Uskelan kapea sormus.

Vierailija
22/22 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut ja vääntynyt kultainen kihlasormus, sekä vanha vihki vaihtuvat. Sormuksilla on ikää toistakymmentä vuotta eikä niitä ikinä hävitetä. Uusi vihki on vintagea samoin kuin uusi kihla tulee olemaan. Sormessa tulee olemaan uusien (vanhojen) sormusten lisäksi vuosipäiväsormus. Tyytyväinen olen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän