Miehen ex lähetti
viestin mulle fb:ssa ja pyysi mieheni uutta puhelinnumeroa. Ei todellakaan olla oltu tän exän kanssa missään tekemisissä aikaisemmin, tiedän hänet vaan ulkonäöltä.
Miehelläni oli muutaman vuoden suhde tähän naiseen ennen minua. Heillä ei ole yhteisiä lapsia eivätkä he tietääkseni ole olleet eron jälkeen tekemisissä. What???
Kysynkö mihin numeroa tarvitsee, annanko vaan numeron turhia kyselemättä vai unohdanko koko viestin?
Kommentit (24)
TAi kysäiset mieheltä luvan tietysti. Varmaan on jotain asiaa, siis ihan oikeaa asiaa.
Älä reagoi yhtään mitenkään, niinkuin et olisi ko. viestiä koskaan saanutkaan. Ja sekös häntä ärsyttää. Luulen, että haluaa vain saada sut just epäluuloisena kyselemään, mihin sitä nroa tarvitset. Jos kysyy uudelleen, sano että löytyy numerotiedustelusta. ja jos ei löydy, sano että se on salainen eikä sitä jaella ulkopuolisille.
jos vastaat se näkee profiilista jotain. En nyt muista miten paljon, mutta jotain kuvia jne. Varmaan tyyppi haluaa vaan nähdä millainen exän uusi on tai teidän lapset tai exänsä.
Minä kysyisin mieheltäni, että saanko antaa numeron ja jos saisin luvan niin antaisin.
heh, kyllä ne miehenne pettää teitä jos ovat pettääkseen
ja jos on niin tietysti antaisin numeron. Voihan olla että jollekkin entiselle yhteiselle ystävälle on tapahtunut jotain tms... Jos ei pitänyt yhteyttä aikoihin niin varmasti on jotain asiaa.
välittää miehesi puhelinnumero?
Jos hänellä on jotakin asiaa miehellesi, numeron - jos se ei ole salainen - selville saaminen ei ole ison vaivan takana (esim. eniro).
Kerro ihan ensin asiasta miehellesi - koska tuossa jutussa ei nyt ihan kaikki ole kohdallaan.
jos vastaat se näkee profiilista jotain. En nyt muista miten paljon, mutta jotain kuvia jne. Varmaan tyyppi haluaa vaan nähdä millainen exän uusi on tai teidän lapset tai exänsä.
Fb:stä ei todellakaan näe "jotain", vaikka kirjoittaa viestin. Joskus pari vuotta sitten oli niin, että viestin kirjoittajan profiilikuvakansion näki, mutta ei enää sitäkään, jos yksityisasetukset sen kieltävät. Otatko yst. selvää, ennen kuin tulet pätemään.
Ethän anna kenenkään numero kenellekään ennen kuin olet kysynyt numeron omistajalta luvan saako hänen numeroaan jakaa.
Joten kysy mieheltäsi saako numeron antaa ja sitten joko annat tai et.
Ja ihan asiallista on sitten myös kysyä mieheltä mitä tämä ex halusi jos numeronsa mie suostuu antamaan.
Voi herrajee, jos tarvisi saada mieheni kiinni, ex voisi ihan itse pyytää numeroa mieheltä itseltään.
Jos miehesi on vaihtanut numeroa, eikä ole lähettänyt uutta numeroa tälle exälle, tarkoittaa se TODENNÄKÖISESTI, ettei miehesi halua olla tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulostaa siltä, että ex haluaa vähän pönkittää egoaan ja saada sinut miettimään sitä ja tätä...Naisilla on keinonsa, valitettavasti.
Jos mieheni ex pyytäisi numeroa, niin aintaisin heti. Tosin ei se numero salainenkaan ole, joten saisi sen muutenkin. Eipä tulisi mieleenkään mitkään pettämiset tai oman egon pönkittämiset.
Voi herrajee, jos tarvisi saada mieheni kiinni, ex voisi ihan itse pyytää numeroa mieheltä itseltään.
Jos miehesi on vaihtanut numeroa, eikä ole lähettänyt uutta numeroa tälle exälle, tarkoittaa se TODENNÄKÖISESTI, ettei miehesi halua olla tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulostaa siltä, että ex haluaa vähän pönkittää egoaan ja saada sinut miettimään sitä ja tätä...Naisilla on keinonsa, valitettavasti.
ja syynä ei ole numeron salaaminen, vaan ehkä ennemminkin laiskuus tms :)
Jos mieheni ex pyytäisi numeroa, niin aintaisin heti. Tosin ei se numero salainenkaan ole, joten saisi sen muutenkin. Eipä tulisi mieleenkään mitkään pettämiset tai oman egon pönkittämiset.
koko viesti.