Miehen ex lähetti
viestin mulle fb:ssa ja pyysi mieheni uutta puhelinnumeroa. Ei todellakaan olla oltu tän exän kanssa missään tekemisissä aikaisemmin, tiedän hänet vaan ulkonäöltä.
Miehelläni oli muutaman vuoden suhde tähän naiseen ennen minua. Heillä ei ole yhteisiä lapsia eivätkä he tietääkseni ole olleet eron jälkeen tekemisissä. What???
Kysynkö mihin numeroa tarvitsee, annanko vaan numeron turhia kyselemättä vai unohdanko koko viestin?
Kommentit (24)
Kannattaisi varmaan antaa se numero. Ex voi olla vaikka juuri todettu HIV jonka epäilee saaneensa sinun mieheltäsi tai tartuttaneessa sinun miehesi tai muuta sellaista. Tuskin se ihan huvinkseen sitä numeroa kyselee.
Miksi ihmeessä kukaan nainen ottaisi yhteyttä ex-miehensä (jonka kanssa ei ole ollut tekemisissä) nykyiseen puolisoon kysyäkseen miehen numeroa, jonka saisi numerotiedustelusta? Ei mitään järkeä. Itse en edes henk.koht jaksaisi nähdä mokomaa vaivaa, että tutkisin kenen kanssa ex nyt mahtaa olla, etsisin sen facesta ja laittaisin vielä ihan tuntemattomalle naiselle viestiä...:D
Voi jeesus.
Tottakai kysyt mieheltäsi luvan ennenkuin annat numeroa eteenpäin jos se on salainen. Jos ei ole, sittenhän sen saa kuka vaan, myös exä numerotiedustelusta.
kaikkien tuntemattomienkin profiilikansiot.