Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väitän, että nämä vaatimukset täyttämällä jokainen nainen olisi kauniin ja raikkaan näköinen.

Vierailija
12.06.2011 |

Normaali paino ja suihkussakäynti, hiusten harjaus ja ihonhoito. Näitä noudattamalla pääsisi jo pitkälle siihen suuntaan, että näyttää elävältä.

On kumma, että niin monet naiset eivät arvosta itseään sen vertaa, että jaksaisivat hieman panostaa noihin asioihin. Kesällä semmoisia mymmeleitä kävelee vastaan niin paljon, että on pakko jo vähän kummastella.

Meikata ei tarvitse, eikä hiuksia värjätä. Normaalipainoinen on nätti ihan perushiustyylissä. Ihmettelen eniten sitä, että monesti lihavat naiset leikkaavat itselleen sen rokkitukan (näyttämättä yhtään rokilta) tai petolinnun perseen.

Missä on nykyaikana luonnollisuus?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oletuksena on että naisen edes pitäisi näyttää "kauniilta ja raikkaalta"! Kuka sen määrittelee, mikä on totuus tässä(kään) asiassa- onko naisella mitään sanomista omaan kehoonsa ja ulkonäköönsä?

Ja ihan tiedoksi, että ns. harmaavarpus-tyyli, jota ehdotat, ei todellakaan kelpaa suurimmalle osalle miehistä. Ylipaino näyttää olevan kosmeettinen haitta (iso sellainen) miehille, vaikka usein naisilla on oikea syy siihen: syömishäiriö, lääkitykset, sairaudet. Itse myönnän olevani lihava, koska ahmin enkä pysty lopettamaan. En minä huvikseni tätä tee eikä siihen voi vaikuttaa kurilla!

Vierailija
2/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin hoidettuja kauniita ylipainoisiakin on.

Sinun kirjoituksesi on ristiriidassa, pitää olla luonnollinen, mutta hyvin hoidettu.

Mikään muuten ei ole kauheampaa kuin suomalaistyylinen värjäämätön pitkä roikkutukka, oli kantaja normaalipainoinen, laiha tai lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin "meikata ei TARVITSE", ja tällä viitaan niihin hygienistaan vähän huolehtiviin, jotka tuskin edes suihkussa jaksavat käydä. Eli, käykää suihkussa ihmiset hyvät, please, meikata ei ole pakko.

Meikittömät ovat myös nättejä, jos normaalipaino (hox) ja hygienia kunnossa.

Liika meikkaaminenkaan ei miellytä miehiä. Kuten ei ylipainokaan. Ainakaan suuri sellainen...

Jos ravinto, liikunta, uni ja ihonhoito kohdallaan, niin meikitönkin on nätti - iho hehkeä ja terve.

AP

Vierailija
4/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
5/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet noita lihavia, peseytymättömiä rokkitukkaisia kammotuksia? Kun ei täällä meidän suunnalla ikinä tuollaisia näy.

Vierailija
6/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljoa auta, että käyn päivittäin suihkussa, hoidan ihoani ja kampaan hiukseni. Mulla on parantumaton ihosairaus, joten naama on hirveän näköinen sekä ilman meikkiä että sen kanssa. Lisäksi jaloissa pahat arvet (poltin itseni kiehuvalla vedellä teini-iässä, vahingossa siis), joita ei näillä säillä pahemmin peitellä. Niin ja olen siis ihan normaalipainoinenkin, mutta kaunista minusta ei saa tekemälläkään.

Vierailija
7/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan sitten kärsinyt hallusinaatioista?

AP

Vierailija
8/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset (ja miehet) voisivat edes näistä perusasioista huolehtia,jotkut ei viitsi edes hiuksia harjata tai laittaa puhtaita vaatteita päälle kun lähtee ulos,ja joo ei ole mun ongelma,mutta jotenki vaan ärsyttää kun ihmiset ei viitsi huolehtia itestään yhtään.

Vierailija
9/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön aloitus, en käy suihkussa kahta kertaa päivässä että mielyttäisin miestä tai miehiä, käyn sielä koska minusta on mukava olla puhdas, en myöskään tunne yhtään ihmistä joka ei kävisi vähintäin kerran päivässä suihkussa näillä helteillä.

Vierailija
10/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun eikä täällä liiku mitään hikisiä paskaläjiä, toki se voi siltä näyttää kun pyörälenkiltä tulen.

10

Vierailija
11/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sä ap oot keltään mitään vaatimaan? Miksi sulla sellainen oikeus muka olisi?

Todettakoon, että mä oon hyvännäköinen itse sekä meikattuna että meikkaamattomana, tukka on siisti ja iho kunnossa japainokin sopiva. Silti mä arvostan itseäni niin paljon, että kenenkään on ihan turha tulla vaatimaan yhtään mitään.

Vierailija
12/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätapahtumissa näkee kyllä jos jonkinlaista kulkijaa.

Yksi ihan perusjuttu on sopivan kokoiset vaatteet. Kuka tahansa näyttää hullulta jos vaatteet on väärän kokoiset.

Vierailija
13/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että just nämä ap:n kuvailemat naiset täällä vastailee :)

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Aika usein näkyy tälläisiä epä siistejä "merinorsuja"

Harmi kun he ei vaan jaksaa pitää itsestään edes jonkun verran huoltaa

Vierailija
14/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
15/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kiloilla ja tällä säällä hikoilen runsaasti vaikka käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä. Kiinnostaisi tietää, mistä ap sen aistii, että joku ei helteilläkään peseytyisi? Karmean hajuisia miehiä kesällä näkee tai pikemminkin haistaa, vastaavia naisia ehkä 1-2 kesässä.

Vierailija
16/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi.

Olen kyllä monessa asiassa samaa mieltä, mutta itseänikin häiritsee ajatus, että naisen täytyisi ylipäätään olla aina katseiden kohde. Ei elämä ole pelkkää ulkonäköä!!

Tosiasiassa ne "kauniit" värjäämättömät hiukset, jotka on "harjattu", todennäköisesti liekottaisivat liiskana pitkin päätä ja kasvoilla. En itsekään ole luonnottomien värjäysten ystävä ja toivoisin enemmän jonkinlaista luonnonmukaisuuden arvostamista naisilta, mutta pelkkä harjaaminen ei valitettavasti tee useimmista ohuthiuksisista suomalaisnaisista kovinkaan raikkaan näköisiä.

Ja mitä se ihonhoito sitten tarkoittaakaan, jos ei tarvitse meikata? Pidätkö minua sellaisena, joka ei hoida ihoaan, kun meikkamattomasta ihostani paistaa finnejä ja punaisia länttejä? Todennäköisesti. Tosiasiassa mun iho vain on todella herkkä ja pukkaa näppylää pienimmästäkin ärsykkeestä.

Vierailija
17/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä löytänyt sitä kohtaa missä lukisi että PITÄÄ MIEHIÄ VARTEN olla siisti!

Eikö itsensä varten voi sitä tehdä? Ei siihen paljon aika menee. Voi jättää aamun palstailut väliin ja käydä suihkussa ja käyttää vähän lotioinia kasvoilla! Kammallekin voi antaa työtä!

Vierailija
18/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän johtopäätöksen teki ihan joku muu kuin minä.

Puhun PERUSHYGIENIASTA ja siitä, että yksinkertaisilla teoilla näyttää siistiltä ja raikkaalta. Hiukset voi leikata KAMPAAJALLA sellaiseen muotoon joka itselle sopii - silloin olet MEIKITTÖMÄNÄKIN ja hennolla hiustenMUOTOILULLA siisti ja raikas.

Vaikeat iho-ongelmat tai onnettomuuksista tulleet elämisen jäljet ovat elämää, keskitänkin tässä pointtini nyt niihin, joilla on kaikki muuten ok mutta LAISKUUDESTA ei jaksa edes suihkussa käydä tai hiuksia hieman kohentaa.

Ja lihavista olen sitä mieltä, suoraan sanottuna, että itsekurin puutetta. Jos takana sairaus, tiedän että sekin voi olla syy lihavuuteen, asia on eri. Syömishäiriöitäkin voi ja KANNATTAA hoidattaa.

AP

Vierailija
19/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sanasi on totta!

Vierailija
20/37 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkevat nytkin helteellä paidatta vaikka kroppa ei antaisi yhtään periksi. Edelleen valtaosa ylipainoisista Suomessa on MIEHIÄ, EI NAISIA (tutkimuksen perusteella).

Hiki haisee- ei vaan LEMUAA, noin joka kolmannella miehellä. Naisista aniharva tuoksahtaa muulle kuin hajuvedelle tai hiuslakalle.