Eikö tämä nainen muka ole kaunis ja tyylikäs? (KUVA)
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/06/12/article-2002685-0C84D53700000…
Mielestäni kerrassaan upea, paljon upeampi kuin edesmennyt anoppinsa jota koko maailma tuntui palvovan.
Kommentit (49)
häikäisevän kaunis, etenkään tuossa kuvassa.
"kuninkaaliseksi" erittäin kaunis, mutta ei muuten. Liian laiha ja naama on aika miehinen.
Sisko on paljon paremman näköinen.
mitä joku näki kun piti Dianaa kauniina.Mun mielestä enemmänkin tyypillisen ruma ja kolkko nainen.
Kate on nätti.Jostain syystä englantilaiset eivät ole yleensäkään kovin kauniita ihmisiä.Lieko sisäsiittoisia vai mitä mut en keksi yhtäkään brittiä joka olis kaunis,en miestä enkä naista.Hevoset on upeita.=)
http://www.shazamers.com/wp-content/uploads/2009/06/cherylcole.jpg
esim J Lo, Lola Wallinkoski, Eva Longoria, Elle Macpherson
aika 'taviskaunottaria'. Sellaisia joiden kasvoja ei vain millään muista. Persoonattomia.
Kate on kyllä varsinkin näissä uusissa kuvissa todella kaunis!
En ymmärrä siskonsa Pippan hehkutusta. Hänellä on todella pyöreät kasvot, eikä poskipäät erotu kauniisti. Todella tavallisennköinen tyttö, kun taas Kate on klassisen kaunis.
Dianan ei myöskään ollut erityisen kaunis omaan makuuni.
jotenkin lommoinen naama...muutama lisäkilo tekis terää!
luultavasti rajatilapersoona, jos oli niin todellakin ihmettelen miten oli niinkin kauan naimisissa, tuollaisten kanssa on melkein mahdotonta tulla toimeen. Samoin arsytti kun pukeutui usein mummonvaatteisiin, ei aina osannut tuoda esille parhaita puoliaan.
tosi kapeat huulet ja liian laiha
luultavasti rajatilapersoona, jos oli niin todellakin ihmettelen miten oli niinkin kauan naimisissa, tuollaisten kanssa on melkein mahdotonta tulla toimeen. Samoin arsytti kun pukeutui usein mummonvaatteisiin, ei aina osannut tuoda esille parhaita puoliaan.
esim J Lo, Lola Wallinkoski, Eva Longoria, Elle Macpherson
Mä kirjoitin alunperin etten tiedä yhtäkään brittiä joka olisi kaunis.Onko Lola englantilainen??
kaunis piirre hänessä mut mä tykkäänkin enemmän luonnollisen näköisestä suusta en niinkään pusuhuulista.
oletettuun Dianan kauneuteen ja ns enkelin/pyhimyksen luonteeseen.
Kate on kaunis ja osaa pukeutua.
oletettuun Dianan kauneuteen ja ns enkelin/pyhimyksen luonteeseen. Kate on kaunis ja osaa pukeutua.
Rumuutensa lisäksi.
en luetellut englantilaisia, eivätpä taida olla nuo muutkaan. eräs heitti minun vastaukseeni kommentin, että kertoisinko mielestäni kauniita ihmisiä. joten kerroin :D
Niin se vaan on: prinsessalla kuuluu olla vaaleat kutrit, muuten hän on paha sisarpuoli. ;)