Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko mielestäsi universumin viisain ja verrattomin ihminen
12.06.2011 |
ÄITI?
Ja jos on, niin mikäköhän tähän ihmeeseen oikein pätevöittää?
Kommentit (2)
(plus ota järki käteen) - totta kai voi olla moniakin äitejä, joista se universumin viisaus, rauhallisuus ja vakaus löytyy. Ei äiti = viisaus, mutta se VOI olla sitä. Itse olen äitinä koko ajan tullut paitsi viisaammaksi ja rauhallisemmaksi, samalla myös surullisemmaksi ja epäonnistuneemmaksi. Luulen, että asiat vain menevät näin. Parhaansa yrittää, mutta aina ei osu oikeaan. Ei siitä kukaan voi syyttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun tätäkin foorumia lueskelee, niin aika nopsaan huomaa, että EI TODELLAKAAN!
Ja perusteluiksi (monista esimerkeistä) riittää tämä:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1354183/tyylisuuntau…
Kari Peltola