Olen löytänyt naisellisen business-tyylin ja saan jatkuvasti kehuja!
Käytän nykyään vain laadukkaita materiaaleja ja olen unohtanut kokonaan esim. trikoon. Kynähame ja silkkitoppi yhdistelmää ei kyllä voita mikään. Suosittelen :)
Kommentit (32)
Pukeutuisin itsekin mielelläni noin, mutta olen niin isokokoinen, että kynähame ja silkkitoppi päällä olen kuin alasti:(
Millaisia hameita käytät kesähelteillä?
Mun työssäni tuo yhdistelmä olisi varsin epäkäytännöllinen, paskaa lapatessa riittää se, että vaatteet ovat mukavat päällä.
kun vaan löytää itselleen sopivan leikkauksen. Varsinkin jos on yhtään kapea vyötärö, niin kannattaa korostaa sitä. Kesällä suosin ohuempia materiaaleja ja kerrospukeutumista, niin voi lisätä tai vähentää vaatetusta lämpötilan mukaan.
Jos kynähame on vartalollesi ihan mahdoton ajatus, niin nythän on taas kellohelmaiset hameet muodissa. Ja mielestäni kaikilla naisilla pitäisi olla kunnollinen kietaisumekko - se pelastaa monta tilannetta. ap
että jos aluksi ajattelit valita farkkuhameen ja trikootopin, niin mitäs jos kokeilisit vaikka pellavahametta ja silkkitoppia. Tai silkkimekkoa! Jos asustaa mekon matalapohjaisilla sandaaleilla, olo ei ole liian juhlava ja mekko menee arkenakin.ap
aika harvoin Suomessa tarkenee pelkällä silkkitopilla. Mikä on viileämmän ilman asusteesi?
Kynähameeseen kun yhdistää riittävän leveän patellavyön, niin tukevammallekin kehkeytyy vyötärö. Eikä haittaa, vaikka läskit sitten tursuaa vähän etenkin vyön yläpuolelta yli. Silkkipusero jos on tarpeeksi väljä, niin peittää läskit.
Kynähameeseen kun yhdistää riittävän leveän patellavyön, niin tukevammallekin kehkeytyy vyötärö. Eikä haittaa, vaikka läskit sitten tursuaa vähän etenkin vyön yläpuolelta yli. Silkkipusero jos on tarpeeksi väljä, niin peittää läskit.
JOs silkkipuserossa on riittävän suuret toppaukset, niin patellavyön alta mahdolliset esiintulevat löllykkeet eivät niin kiinnitä huomiota. Mitä leveämmät hartiat sen kapeampi vyötärö.
Niin, ja saumasukat ja sukkanauhavyö kuuluvat naiselliseen businespukeutumiseen.
lyhythihaisia, pitkähihaisia, osa vartalonmyötäisiä ja vyötäröä korostavia ja osa sellaisia muhkeampia. Bleisereitä minulla on klassinen musta ja sitten sellainen valkoinen bleiseri, jossa ei ole kauluksia lainkaan - on taas muodissa tuollaiset. Keväällä ja syksyllä käytän trenssiä ja talvella villakangastakkia. ap
aika harvoin Suomessa tarkenee pelkällä silkkitopilla. Mikä on viileämmän ilman asusteesi?
Niin, ja saumasukat ja sukkanauhavyö kuuluvat naiselliseen businespukeutumiseen.
jos nyt lähdet vaikka terassille?
saavat vanhankin Chanel-jakun näyttämään kuin uudelta. Tämä on ihan paras vinkkini!
saavat vanhankin Chanel-jakun näyttämään kuin uudelta. Tämä on ihan paras vinkkini!
valkoinen puuvillainen mekko ja matalat sandaalit. Mutta voisin ihan hyvin lähteä siinä silkkimekossa :) ap
jos nyt lähdet vaikka terassille?
niin osaisin ajatella paremmin... jos vaikka sellaista alkais hankkimaan
ettei kukaan tunnista :D ap
niin osaisin ajatella paremmin... jos vaikka sellaista alkais hankkimaan
kerro muitakin vinkkejä