Mihin legginsien haukkujat pukeutuvat?
Minusta on jotenkin hassua tuomita vaatekappale. Kysehän on kokonaisuudesta. Siksi toivoisin legginsien inhoajien kertovan oman esimerkkinsä tyylikkäästä asukokonaisuudesta. Pliis?
Minusta hienot legginsit voivat hyvinkin olla tyylikkäät niihin sopivan hameen tai tunikan kanssa, etenkin jos jalassa on piikkikorot ja asusteet valittu hyvin. Toisaalta karmeitakin "legginsit puristuvat sääreeni, jalassani on saunatossut ja tunikani on niin lyhyt, että kamelinvarvas vilkkuu"-tyyppisiä tapauksia on tullut nähtyä.
Kommentit (23)
eivät ole ihan ajan tasalla... BTW minustakaan legginsit eivät kyllä ole housut: peittäkää perseenne.
Aika on taitanut jamahtaa 80-luvulle Suomessa. Ihan huvikseni selasin hyllyllisen naisten- ja muotilehtia viime viikonloppuna.
Ei yhtaan kuvaa legginseista.
Muistan viela kun housujen kanssa pidettavat, ihonvariset nilkkasukat tulivat markkinoille. Ja kauhistus kun muutaman vuoden kuluttua Suomessa niita piti joka mummo hameen ja sandaalien kanssa. Ne joilla niita ei ollut olivat kaarineet sukkansa rullalle nilkkoihin. Jessus.
t.usalainen
Minulle ja muille viluisille legginsit ovat pelastus. Jotta tarkenen esim. hameessa, on lämmintä oltava reilusti yli 20 astetta. Suomen kylmässä kesässä mulle on mahdollista käyttää hameita ainoastaan legginsien kanssa, jos lämmintä alle 20. Ohuista sukkahousuista ei ole mitään apua paleluun. Pitäis olla paksut villa- tai puuvillasukkahousut sitten.
Pitkistä kalsareista farkkujen allakin luovun yleensä vasta pitkällä toukokuuta. Mulla on kaikissa kesäreissuissakin aina pitkät kalsarit laukussa hätävarana ja monesti ne on todella tarvinnut kaivaa esiin.
terv. neiti vilukissa
koska tykkään käyttää niitä ja lyhyitä hameita, mitä en muuten voisi käyttää.
Ylipainoa vielä 20 kg jäljellä ja 10 kg olen pudottanut jo tänä keväänä. Joten ongelmani johtuu siitä että olen läski. Reidet hinkkaa toisiaan ja hameen käyttö ilman legginsejä olisi mahdotonta. Sukkahousuja en käytä mielläni koska ne puristuu vatsamakkaroihin, vaikka olisi oikean kokoisetkin.