Auttakaa mua häihin pukeutumisongelmassa.
Minulla on äskettäin lapseni ristiäisiin ostettu valkoinen, polviin asti ylettyvä, olkaimeton mekko (sisters point) ja musta bolero, mustat legginssit.
Voinko käyttää samoja vaatteita miehen kaverin häissä?
Raskauskiloja on vielä 5kg enkä haluaisi taas ostaa uutta juhlapukua näillä mitoilla.
Kommentit (45)
ja millaisia vieraita on tulossa. Minä itse asiassa viimeksi kysyin morsiamelta (siskoltani) miten heidän häihinsä kuuluu pukeutua - ja päädyin sitten aika arkiseenkin kesämekkoon - enkä erottunut joukosta :)
Mutta ristiäisissä oli 5 noin 25v naista ja neljällä oli ihan trikoolegginssit mekon kanssa plus tietysti minä
Mahdatteko olla vähän "vanhemman" tyylin edustajia?
ap
KAIKKI vieraat olivat pukeutuneet JUHLIIN. Mutta suurin osa ihan tavallisiin kesäisiin "parempiin vaatteisiin" mutta harvempi niihin satiiniluomuksiin. Kukaan ei ollut farkuissa (paitsi ehkä joku pikkulapsi - en kiinnittänyt huomiota). Myöskään kukaan ei muistaakseni ollut pukeutunut trikootunikoihin / -legginseihin. Molempia on myös juhlavampina versioina.
voiko laittaa leggarit vai ei. Olin kuukausi sitten häissä, jossa vieraita noin 50. Muutamalla naisella / tytöllä oli juhlava satiinimekko, mutta muut juhlivat hameissa, juhlavissa paidoissa, tunikoissa, legginsseissä, kesämekoissa... Ennemminkin ne satiiniunelmat pistivät silmään sieltä joukosta :)
Nämä hääjuhlat olivat siis kaveriporukalle järjestetty. Morsiusparilla juhlavat vaatteet, niin jotkin urpot tulivat rennoissa farkuissa (miehet) ja naiset leggareissa ja trikootunikoissa. Ei mitään kunnioitusta juhlaa kohtaan! Kyllä mä vähän katsoin, että hohhoijaa. Kasvakaa aikuisiksi.
Te leggareiden vihaajat. Ettekö sitten sukkahousujakaan hyväksy? Tiedättehän trikoon ja nailonin eron?? Tai siis en ymmärrä miten nailoniset, pitkät legginssit ovat niin ehdoton ei, mutta sukkahousut ok..?
Onko se kunnioitus juhlavieraita kohtaan kiinni 10cm nailonia. Varsinkin jos on velä mustat korkkarit jalassa? Eihän sitä kukaan tiedä, onko varpaiden ja kengän välissä pala kangasta.
ap
Te leggareiden vihaajat. Ettekö sitten sukkahousujakaan hyväksy? Tiedättehän trikoon ja nailonin eron?? Tai siis en ymmärrä miten nailoniset, pitkät legginssit ovat niin ehdoton ei, mutta sukkahousut ok..?
Onko se kunnioitus juhlavieraita kohtaan kiinni 10cm nailonia. Varsinkin jos on velä mustat korkkarit jalassa? Eihän sitä kukaan tiedä, onko varpaiden ja kengän välissä pala kangasta.
ap
Ohuenohuet ihon väriset juhlasukkahousut/stayupit. Ei paksua nailonia tai trikoota olevat mustat legginsit. Näin se vaan menee. Legginsit kuuluu arkeen.
Nämä hääjuhlat olivat siis kaveriporukalle järjestetty. Morsiusparilla juhlavat vaatteet, niin jotkin urpot tulivat rennoissa farkuissa (miehet) ja naiset leggareissa ja trikootunikoissa. Ei mitään kunnioitusta juhlaa kohtaan! Kyllä mä vähän katsoin, että hohhoijaa. Kasvakaa aikuisiksi.